Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 30 december 2014 om 14:26
dinsdag 30 december 2014 om 14:26
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 14:19:
Oh dear, post ik ook een keer iets in een sekstopic, krijg ik gelijk een pb van een man dat ik zo'n leuke reactie had gepost. Maar wel een man die alleen in de sekspijler post.
Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Link met je leuke reactie in sextopic graag.
Oh dear, post ik ook een keer iets in een sekstopic, krijg ik gelijk een pb van een man dat ik zo'n leuke reactie had gepost. Maar wel een man die alleen in de sekspijler post.
Waar is die hengel smiley als je hem nodig hebt Link met je leuke reactie in sextopic graag.
dinsdag 30 december 2014 om 14:32
quote:watzalhetnuweereenszijn schreef op 30 december 2014 @ 14:29:
Ok, dus er is nu een apart topic om te praten over topics.
Dat heeft nog niks met de praatgroepjes te maken toch?
Daarover zijn de meningen een klein beetje verdeeld, maar blijf gewoon posten hier, dan wordt vanzelf duidelijk hoe het er hier aan toe gaat.
Er mag van de modjes ook off topic gepraat worden in ieder geval.
Ok, dus er is nu een apart topic om te praten over topics.
Dat heeft nog niks met de praatgroepjes te maken toch?
Daarover zijn de meningen een klein beetje verdeeld, maar blijf gewoon posten hier, dan wordt vanzelf duidelijk hoe het er hier aan toe gaat.
Er mag van de modjes ook off topic gepraat worden in ieder geval.
dinsdag 30 december 2014 om 14:32
Maar even serieus dan. Als je goed leest heeft EN dus 3x een weekban gehad binnen een half jaar.
En hebben ze dus besloten om haar een maandban te geven als straf.
(Of ze heeft speciale afspraken gemaakt om een perma (racisme?) te voorkomen en dan kom je die speciale afspraken toch niet te weten)
Iets anders kan ik er niet wijs uitmaken uit de OP van het Bantopic. En dat zei Suuz al een pagina geleden toch?
Dus waarom moet daar nog oeverloos over gepraat worden?
(Of ze heeft speciale afspraken gemaakt om een perma (racisme?) te voorkomen en dan kom je die speciale afspraken toch niet te weten)
Iets anders kan ik er niet wijs uitmaken uit de OP van het Bantopic. En dat zei Suuz al een pagina geleden toch?
Dus waarom moet daar nog oeverloos over gepraat worden?
dinsdag 30 december 2014 om 14:34
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 14:32:
Maar even serieus dan. Als je goed leest heeft EN dus 3x een weekban gehad binnen een half jaar.
Dus waarom moet daar nog oeverloos over gepraat worden?Van wie moet dat dan?
Dus waarom moet daar nog oeverloos over gepraat worden?Van wie moet dat dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 30 december 2014 om 14:34
dinsdag 30 december 2014 om 14:38
quote:elfje12 schreef op 30 december 2014 @ 14:36:
Is er nog wat gebeurd hier op het forum? Ben net terug van mijn werk. Nu lekker achter de pc.
Elninjo heeft een ban van een maand, maar het is niet duidelijk waarom precies.
Er is een nieuw smiley topic geopend waarop je smileys die je graag in het smiley overzicht opgenomen wil zien kunt plaatsen. En kunt aangeven welke smileys van jou wel weg mogen.
Is er nog wat gebeurd hier op het forum? Ben net terug van mijn werk. Nu lekker achter de pc.
Elninjo heeft een ban van een maand, maar het is niet duidelijk waarom precies.
Er is een nieuw smiley topic geopend waarop je smileys die je graag in het smiley overzicht opgenomen wil zien kunt plaatsen. En kunt aangeven welke smileys van jou wel weg mogen.