Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jaaaaaaaa 1!!
Eerst!
Happy new topic!
Life is short. Eat dessert first.
Damn!
Zo, heel deel 17 gemist maar nu maar even een TVP
Hahahahaha 2e is ook prima.
Haai!
Dit dus Stoor:

Hoe lang het licht is overdag bij haar. Heule belangrijke vraag, NOT, vroeg het me vanmorgen af en nu het hier schemert dus weer.
Je bent zelf een theepot
Ik stelde hem net op die andere maar waarom is een topic vol? Bedoel in theorie zou je toch immer en immer door kunnen gaan? Ik zie trouwens net dat een kritische opmerking over het mailen i.v.m. anonimiseren is weggehaald. Jammer want ik had daar best antwoord op willen hebben. Nu komt het over alsof iedereen maar lukraak kan mailen om iemand te laten anonimiseren terwijl mijns inziens helemaal niet te zien is of diegene ook echt de eigenaar is van dat account.
quote:Star schreef op 30 december 2014 @ 16:41:

Zo, heel deel 17 gemist maar nu maar even een TVP Dit is deel 17
Je bent zelf een theepot
Happy new topic! 1 dagje werken en jullie schrijven het topic gelijk vol!
quote:GalaxyGuardian schreef op 30 december 2014 @ 16:42:

Ik stelde hem net op die andere maar waarom is een topic vol? Bedoel in theorie zou je toch immer en immer door kunnen gaan? Ik zie trouwens net dat een kritische opmerking over het mailen i.v.m. anonimiseren is weggehaald. Jammer want ik had daar best antwoord op willen hebben. Nu komt het over alsof iedereen maar lukraak kan mailen om iemand te laten anonimiseren terwijl mijns inziens helemaal niet te zien is of diegene ook echt de eigenaar is van dat account.Bij 3000 posts. Ivm traagheid anders gok ik.
Je bent zelf een theepot
Yooo deel 17
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2014 @ 16:42:

[...]

Dit is deel 17O.
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2014 @ 16:43:

[...]

Bij 3000 posts. Ivm traagheid anders gok ik.Hoezo je laadt toch elke keer maar 1 pagina? Ja ik weet het ook niet hoor maar ik vroeg het me zo af...

quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2014 @ 16:43:

[...]

Bij 3000 posts. Ivm traagheid anders gok ik.Yep
quote:GalaxyGuardian schreef op 30 december 2014 @ 16:44:

[...]

Hoezo je laadt toch elke keer maar 1 pagina? Ja ik weet het ook niet hoor maar ik vroeg het me zo af...Iets met de servers.
Doornroosje pretverpester!!
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2014 @ 16:41:

Dit dus Stoor:

Hoe lang het licht is overdag bij haar. Heule belangrijke vraag, NOT, vroeg het me vanmorgen af en nu het hier schemert dus weer.O, had ik even gemist. Het is hier nu rond 10.30 licht en 15.30 begint het weer te schemeren. We hebben dus wel degelijk een "dag", als het hier 24/7 donker zou zijn zou het wel érg hard gaan met de arseen.
Ga maar even aardappels schillen. Doet minder pijn dan op mijn handen zitten. Topic: maîtresse zijn doet ook pijn.
Halootjes, heppy niew topik
quote:StoraHuntur schreef op 30 december 2014 @ 16:48:

[...]

O, had ik even gemist. Het is hier nu rond 10.30 licht en 15.30 begint het weer te schemeren. We hebben dus wel degelijk een "dag", als het hier 24/7 donker zou zijn zou het wel érg hard gaan met de arseen.O wat erg. Volgens mij zijn IJsland en de Scandinavische landen echt funest als je gevoelig bent voor depressies. En manieën ook trouwens.
quote:elfje12 schreef op 30 december 2014 @ 16:48:

Ga maar even aardappels schillen. Doet minder pijn dan op mijn handen zitten. Topic: maîtresse zijn doet ook pijn.Ach ja, die aaaaaaarme TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven