Parenclub
dinsdag 30 december 2014 om 17:03
6 topics naar beneden.
Je kan natuurlijk ook eerst even uitzoeken hoe het hier werkt. Wel zo netjes.
http://forum.viva.nl/foru ... l-16/list_messages/235706
Je kan natuurlijk ook eerst even uitzoeken hoe het hier werkt. Wel zo netjes.
http://forum.viva.nl/foru ... l-16/list_messages/235706
dinsdag 30 december 2014 om 17:06
Istar, TO is enkele uren geleden al op dat topic beland.
Waardeloze openingspost trouwens TO, het is niet zo erg done om een topic met een enkele vraag te openen zonder verdere boe of bah. Als je input van anderen wil, steek dan ook wat aandacht in een openingspost waarin duidelijk wordt waarom je de vraag stelt enzo.
Waardeloze openingspost trouwens TO, het is niet zo erg done om een topic met een enkele vraag te openen zonder verdere boe of bah. Als je input van anderen wil, steek dan ook wat aandacht in een openingspost waarin duidelijk wordt waarom je de vraag stelt enzo.
dinsdag 30 december 2014 om 17:21
quote:kerol schreef op 30 december 2014 @ 17:06:
Waardeloze openingspost trouwens TO, het is niet zo erg done om een topic met een enkele vraag te openen zonder verdere boe of bah. Als je input van anderen wil, steek dan ook wat aandacht in een openingspost waarin duidelijk wordt waarom je de vraag stelt enzo.+1
Waardeloze openingspost trouwens TO, het is niet zo erg done om een topic met een enkele vraag te openen zonder verdere boe of bah. Als je input van anderen wil, steek dan ook wat aandacht in een openingspost waarin duidelijk wordt waarom je de vraag stelt enzo.+1
dinsdag 30 december 2014 om 19:09
quote:bugs schreef op 30 december 2014 @ 17:04:
Ik niet. Maar is dat niet gewoon een andere vorm van vreemdgaan?Misschien heb je als stel afgesproken dat je buiten de deur mag rondplezieren en je wederhelft niet steeds hoeft te vertellen wat je zoal doet?
Ik niet. Maar is dat niet gewoon een andere vorm van vreemdgaan?Misschien heb je als stel afgesproken dat je buiten de deur mag rondplezieren en je wederhelft niet steeds hoeft te vertellen wat je zoal doet?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 30 december 2014 om 21:27
Ik heb een open relatie met mijn vriend. Hij vind het alleen geen fijn idee om naar een parenclub te gaan.( waarom? Ik heb geen idee. Wilt hij mij ook niet zeggen) Het lijkt mij juist spannend en kan je ook nog eens contacten leggen. Die ons waarschijnlijk begrijpen dat we een open relatie hebben. De mensen om ons heen vinden ons maar raar. Ze zeggen ; of je hebt een relatie of niet.
Xlieve
Xlieve