Centraal Moderatortopic I|
vrijdag 7 november 2014 om 17:25
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
maandag 29 december 2014 om 21:08
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 20:52:
Mogen er nieuwe/andere smilies komen? En dus voorgesteld worden?
Graag je vraag even mailen naar forum@viva.nl .
mvg,
Junior.
Mogen er nieuwe/andere smilies komen? En dus voorgesteld worden?
mvg,
Junior.
maandag 29 december 2014 om 21:09
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 december 2014 @ 21:08:
[...]
mvg,
Junior.Okay!
[...]
mvg,
Junior.Okay!
maandag 29 december 2014 om 22:02
quote:korenwolf schreef op 29 december 2014 @ 20:54:
[...]
Heb de vraag wel teruggevonden, maar het antwoord niet. Wat was het?
Aanvulling: ook loepen op de CM levert geen antwoord. Weet je zeker dat de vraag al beantwoord was en zo ja, door wie? Wordt nu wel erg een speurtocht, om gewoon de regels te kunnen snappen...Nee, er was geen antwoord. Ik heb me zelf ook vergist want ook in verwarring.
[...]
Heb de vraag wel teruggevonden, maar het antwoord niet. Wat was het?
Aanvulling: ook loepen op de CM levert geen antwoord. Weet je zeker dat de vraag al beantwoord was en zo ja, door wie? Wordt nu wel erg een speurtocht, om gewoon de regels te kunnen snappen...Nee, er was geen antwoord. Ik heb me zelf ook vergist want ook in verwarring.
dinsdag 30 december 2014 om 00:17
quote:JuniorModeratorViva schreef op 29 december 2014 @ 23:56:
Gewoon even mailen met het mailadres wat je wel hebt.Dan is toch nooit te controleren of degene die de e-mail stuurt wel echt degene is die hij/zij beweert te zijn? Ik kan wel een mailtje sturen dat ik BGB of Meds of wie dan ook ben en dat ik me wil laten anonimiseren terwijl de eigenaar van dat account van niets weet. Ik vind het een beetje raar dat de een tot twee keer toe moet vragen en dan ook nog eens moet mailen om een anonimisatie, terwijl anderen klakkeloos binnen een paar minuten geanonimiseerd worden. Waarom zit daar zo'n verschil in?
Gewoon even mailen met het mailadres wat je wel hebt.Dan is toch nooit te controleren of degene die de e-mail stuurt wel echt degene is die hij/zij beweert te zijn? Ik kan wel een mailtje sturen dat ik BGB of Meds of wie dan ook ben en dat ik me wil laten anonimiseren terwijl de eigenaar van dat account van niets weet. Ik vind het een beetje raar dat de een tot twee keer toe moet vragen en dan ook nog eens moet mailen om een anonimisatie, terwijl anderen klakkeloos binnen een paar minuten geanonimiseerd worden. Waarom zit daar zo'n verschil in?
dinsdag 30 december 2014 om 00:23
dinsdag 30 december 2014 om 00:24
dinsdag 30 december 2014 om 11:04
quote:korenwolf schreef op 29 december 2014 @ 20:39:
[...]
Bezte CM, mag deze verduidelijking ook in het topic zelf kimen te staan, liefst ook (gelinkt) in de openingspost? Dat zou veel onduidelijkheid schelen. Bij voorbaat dank.
Beste Korenwolf,
Ik heb een linkje in de OP van het topic gezet.
met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
[...]
Bezte CM, mag deze verduidelijking ook in het topic zelf kimen te staan, liefst ook (gelinkt) in de openingspost? Dat zou veel onduidelijkheid schelen. Bij voorbaat dank.
Beste Korenwolf,
Ik heb een linkje in de OP van het topic gezet.
met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
dinsdag 30 december 2014 om 17:15
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2014 @ 16:32:
En in het bantopic staat een taalfout.
Er staat bans maar het meervoud van ban is bannen
DvD
Dankjewel voor je melding, we hebben het bericht aangepast.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En in het bantopic staat een taalfout.
Er staat bans maar het meervoud van ban is bannen
DvD
Dankjewel voor je melding, we hebben het bericht aangepast.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.