Dit is Minder van Tinder

zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?

maandag 29 december 2014 om 18:52
Je moet niet swipen in de hoop hem te vinden maar gewoon zo nu en dan eens even koekeloeren en niet door de bril kijken van Waar Is Mijn Prins Op Het Witte Paard want dát werkt dus niet. Turquasi beschrijft het ook al zo goed... niks van een date verwachten niet dik in de makeup erheen van Is hij het of is hij het niet en hoppa juist dan boem verliefd.

dinsdag 30 december 2014 om 10:01
Dat is sowieso een goede instelling, geen verwachtingen hebben.
Wat heb jij als bereik phoebe?
Die van mij staat regelmatig op 100 km.
Ik weet, niet altijd even praktisch.
Oja, en vertel me wat je precies doet. 8 matches in een uur klinkt me
afwisselend plezierig.
afwisselend plezierig.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.

dinsdag 30 december 2014 om 10:10
quote:systeemkast schreef op 30 december 2014 @ 10:01:
afwisselend plezierig.
geen idee eigenlijk, mezelf zijn?
En niet alleen naar uiterlijk kijken (ok wel een beetje natuurlijk), soms als ik een tekst grappig vind like ik hem ook.
Heb er inmiddels een stuk of 11 (en 2 er weer uitgegooid).
Nee ik heb hem niet op 100 maar op 70..
Nou ja door jullie 'preek' gister ben ik die 'verwachtingen' idd. wel wat bij gaan stellen
en ik merk dat dat een stuk relaxder is voor mezelf.
Bedankt daarvoor...
afwisselend plezierig.
geen idee eigenlijk, mezelf zijn?
En niet alleen naar uiterlijk kijken (ok wel een beetje natuurlijk), soms als ik een tekst grappig vind like ik hem ook.
Heb er inmiddels een stuk of 11 (en 2 er weer uitgegooid).
Nee ik heb hem niet op 100 maar op 70..
Nou ja door jullie 'preek' gister ben ik die 'verwachtingen' idd. wel wat bij gaan stellen
en ik merk dat dat een stuk relaxder is voor mezelf.
Bedankt daarvoor...
dinsdag 30 december 2014 om 13:13
Ik verwacht verlossing, complete vervulling van mijn leven.
Alles wat er ontbreekt, hoop, liefde, trots, pracht, een doel en een fatsoenlijke maaltijd.
Ik kook wel gezond, maar smakeloos.
Nee hoor, ik swipe als een hond die zoekt naar een mol. Gewoon blind.
Ik verwacht er niets meer van, maar evenmin van andere datingsites/apps.
En heel soms, tot nu toe 2x gebeurt, zit er een leuke dame tussen om
een date mee te hebben.
Voor de rest, die matches die ik had, waren over het algemeen erg saai.
Komt waarschijnlijk omdat ik op een andere frequentie zit, ver weg van de hoofd stroming.
Alles wat er ontbreekt, hoop, liefde, trots, pracht, een doel en een fatsoenlijke maaltijd.
een date mee te hebben.
Komt waarschijnlijk omdat ik op een andere frequentie zit, ver weg van de hoofd stroming.

dinsdag 30 december 2014 om 13:20
Hoi, ik lees al een tijd mee. Ben ook zo'n tinderverslaafde:-) Maar heb ook last van een leuke tindermatch waar het niks is mee geworden maar die wel de lat hoog legt. Ik gebruik een app die me laat zien wie me liket op Tinder en je kan ermee bladeren door alle profielen zonder dat je hoeft te kiezen. Het is een soort tinderpauze zonder dat je van tinder af bent. Misschien een tip voor als je nog niet keihard wilt doortinderen:-)

dinsdag 30 december 2014 om 14:03
Oh bestaat er nu zo'n app.. Dat is ook niet prettig! Hoe heet dat?
efelide, ik heb hetzelfde. Heb ruim tien dates gehad met zo'n leukerd via Tinder. Wow.. Ik was echt verliefd geworden, hij helaas niet. Dus sinds zaterdag is dat over. Maar die heeft de lat wel hoog gelegd ja. Hij was voor mij, perfect! Het gevoel, de overeenkomsten, zijn lieve, zorgzame en romantische karakter en zo sexy...
*zucht*. Hopelijk bedenkt hij zich, komt hij terug naar mij over een tijdje dat hij me mist.. Haha, zal wel niet.
efelide, ik heb hetzelfde. Heb ruim tien dates gehad met zo'n leukerd via Tinder. Wow.. Ik was echt verliefd geworden, hij helaas niet. Dus sinds zaterdag is dat over. Maar die heeft de lat wel hoog gelegd ja. Hij was voor mij, perfect! Het gevoel, de overeenkomsten, zijn lieve, zorgzame en romantische karakter en zo sexy...
*zucht*. Hopelijk bedenkt hij zich, komt hij terug naar mij over een tijdje dat hij me mist.. Haha, zal wel niet.

dinsdag 30 december 2014 om 14:55
Mag ik de naam noemen van die app? Hij heet Match Genie. Kost 2,69 maar je kan m eerst even uitproberen. Ik vind het erg grappig om te zien wie me liket. Zeker als je je voorkeuren op heel ruim hebt staan. Werd ik geliket door jongens van 18 (ik ben 45!) En ik vind het fijn om te weten of ik een match ben of niet voordat ik iemand like. Bij tinder schrok ik me altijd een hoedje als ik dan ineens een match had. Sja, je bent een controlfreak of niet;-)
Het grappige is ook dat ik zie dat oude dates en waar ik toch niet echt leuke ervaringen mee had, mij weer liken. Alsof zij inderdaad ook alles en iedereen maar naar rechts swipen. Mijn foto's zijn namelijk niet zo heel anders dan voorheen. Soms zou ik alleen al willen matchen om hun een bericht te kunnen sturen. Vragen of ze echt zo dom zijn haha. Maar dat doe ik dan ook weer niet hoor.
Balen Eva, dat het zo is gegaan. Ik heb maar 1 date gehad met die leuke tindermatch en ik heb er al zo'n gevoel aan overgehouden, laat staan na ruim 10 dates. Irritant dat dat gevoel dan niet wederzijds is!
Het grappige is ook dat ik zie dat oude dates en waar ik toch niet echt leuke ervaringen mee had, mij weer liken. Alsof zij inderdaad ook alles en iedereen maar naar rechts swipen. Mijn foto's zijn namelijk niet zo heel anders dan voorheen. Soms zou ik alleen al willen matchen om hun een bericht te kunnen sturen. Vragen of ze echt zo dom zijn haha. Maar dat doe ik dan ook weer niet hoor.
Balen Eva, dat het zo is gegaan. Ik heb maar 1 date gehad met die leuke tindermatch en ik heb er al zo'n gevoel aan overgehouden, laat staan na ruim 10 dates. Irritant dat dat gevoel dan niet wederzijds is!

dinsdag 30 december 2014 om 16:09
quote:systeemkast schreef op 30 december 2014 @ 13:13:
een date mee te hebben.
wat omschrijf je dat leuk...
Je raadt nooit wat ik nou weer meemaakte net...
Ik was ff shoppen in mijn zusterstad (waar ik vrijwel nooit kwam
met ex, voetbal-aardsrivaal-gezeik..), en serieus, ik herkende hem meteen:
1 van mijn eehhmm hele korte tinderers.. had hem er vrij snel weer uitgekiept..
maar goed, die zag ik dus daar... Ben heel snel doorgelopen...
maar vond het wel grappig...
een date mee te hebben.
wat omschrijf je dat leuk...
Je raadt nooit wat ik nou weer meemaakte net...
Ik was ff shoppen in mijn zusterstad (waar ik vrijwel nooit kwam
met ex, voetbal-aardsrivaal-gezeik..), en serieus, ik herkende hem meteen:
1 van mijn eehhmm hele korte tinderers.. had hem er vrij snel weer uitgekiept..
maar goed, die zag ik dus daar... Ben heel snel doorgelopen...
maar vond het wel grappig...
dinsdag 30 december 2014 om 16:29

dinsdag 30 december 2014 om 17:06
quote:efelide schreef op 30 december 2014 @ 14:55:
Ja het doet best even pijn ja, maar goed gevoel is niet te sturen jammer genoeg.
Dat appje klinkt heel leuk! Als ik weer toe ben aan Tinderen dan ga ik dat ook eens doen!
Ja het doet best even pijn ja, maar goed gevoel is niet te sturen jammer genoeg.
Dat appje klinkt heel leuk! Als ik weer toe ben aan Tinderen dan ga ik dat ook eens doen!
dinsdag 30 december 2014 om 17:16
Ik heb het ook meegemaakt.... zo vreeeeemd. Ik heb inmiddels een super leuke vriend via Tinder. Voor ik hem ontmoette had ik weeeeken met een mooie man gechat met de bedoeling elkaar te ontmoeten zodra we beiden terug zouden zijn van vakantie. Maar hij had twee dagen niets geappt, en toen wilde ik mezelf ook niets onthouden, dus ik ging 'keihard-door' met daten. Gelukkig maar want ik hoorde nooit meer iets van hem en gooide zelf Tinder eraf. Twee weken geleden met arm van TinderKanjer gezellig om mijn schouders geslagen door het centrum wandelend zag ik hem ineens lopen, overduidelijk.... het was alsof ik even een glimp kreeg van hoe mijn leven eruit had kunnen zien. Maar ik ben helemaal happy dus ik zwaaide niet of niks, en hij keek ook straal langs me heen trouwens.
Lorem Ipsum

dinsdag 30 december 2014 om 17:45
quote:systeemkast schreef op 30 december 2014 @ 16:29:
Haha, dat heb ik dus nooit.
Ik herken niemand omdat ik buiten nooit m'n bril op heb.
Maar denk wel eens of ik herkend wordt, gezien ik niet een
oerhollands uiterlijk heb (south american).
Maar ach, ik ben niet te min om een handtekening uit te delen.
Oww dat is best een goed idee, bril niet op doen.
Je (ik althans) komt buiten toch meestal mensen tegen die je niet tegen wil
komen... Ga ik ook maar een keer proberen..
Haha, dat heb ik dus nooit.
Ik herken niemand omdat ik buiten nooit m'n bril op heb.
Maar denk wel eens of ik herkend wordt, gezien ik niet een
oerhollands uiterlijk heb (south american).
Maar ach, ik ben niet te min om een handtekening uit te delen.
Oww dat is best een goed idee, bril niet op doen.
Je (ik althans) komt buiten toch meestal mensen tegen die je niet tegen wil
komen... Ga ik ook maar een keer proberen..

dinsdag 30 december 2014 om 18:05
Ik kom mijn tindermatches nog niet op straat tegen (pfoei gelukkig), maar ik heb wel dezelfde matches als een kennis van mij. Vrouw van dezelfde leeftijd in dezelfde regio. We spreken elkaar niet vaak, maar gisteren weer even wat uitgewisseld. Is ook raar hoor vind ik. Snap dat we in dezelfde vijver vissen, maar toch. Gelukkig heeft ze nu een vriend, dus zit ze niet meer op tinder:-)

dinsdag 30 december 2014 om 21:53
Oei dat is niet handig...
Ja hihi het was echt heel erg stom toevallig.. ik herkende hem meteen,
echt heel erg...
Ik zat wel heel even te denken 'zal ik hem aanspreken' ?
Maar ach, toch mn type niet... (althans dat weet je natuurlijk niet als je iemand
nog niet kent maar toch... niet lelijk of zo maar niet mn type)
Ja hihi het was echt heel erg stom toevallig.. ik herkende hem meteen,
echt heel erg...
Ik zat wel heel even te denken 'zal ik hem aanspreken' ?
Maar ach, toch mn type niet... (althans dat weet je natuurlijk niet als je iemand
nog niet kent maar toch... niet lelijk of zo maar niet mn type)

woensdag 31 december 2014 om 11:38
@ turquasi: wat leuk!!
@ phoebe: ik snap het niet helemaal meer, wat is er nou precies mis gegaan met de leuke man?
Niet echt meer contact gehad met de hele leuke tinder jongen, hij toonde sowieso heel weinig interesse laatste tijd. Vind het wel jammer want vond 'm wel echt leuk en hij deed ook alsof hij mij leuk vond. Ergens hoop ik nog dat hij weer contact opneemt, maar dan kan ik denk ik lang wachten
Wij hadden 'pas' vier dates, dus kan me goed voorstellen hoe jij je na 10 dates voelt Eva, stom 
Andere leuke tinder jongen nu 3 keer gezien en dat is ook leuk Voel me ook heel erg op m'n gemak bij hem, bij die ander had ik steeds het idee dat ik heel erg leuk en interessant moest zijn de hele tijd. Zie 'm volgende week weer.
Paar dagen geleden ook weer date gehad met nieuwe tinder jongen, was gezellig en volgende week gaan we weer afspreken.
Dag erna date met andere tinder jongen, en hij is echt heel knap maar ook best wel verwijfd. Dacht in het begin echt dat hij gay was! Val toch meer op mannelijke types dus na 2 drankjes dacht ik: hmm ik ga zo weer. Hij haalde me nog over voor 1 drankje (in een gay bar!!) en daar was het uiteindelijk heel gezellig en veel bier gedronken en gezoend. Was gedoe met de treinen dus maar bij hem geslapen, en uiteindelijk halve seks gehad en nu vind ik mezelf maar een beetje stom. Hij is eigenlijk helemaal mn type niet, maar op dat moment had ik gewoon zin en gedronken dus maakte het me niet zo veel uit. Stom. Nouja hij is al wel op zoek naar een serieuze relatie, en ik niet. Hij was wel heeeel erg lief, zei hij dat me zo leuk vond/wilde me beter leren kennen/dacht dat wij samen heel leuk zouden zijn en ik dacht eigenlijk alleen maar 'ahhh niet zo snel!'. Lijkt me wel gezellig om weer af te spreken, maar miss daarvoor toch even duidelijk maken dat ik niet naar iets serieus op zoek ben.
Verder nog wat leuke (seks) tinder gesprekken lopen, ben benieuwd of ik die ooit in het echt ga zien.
Eigenlijk is het allemaal beetje te veel en verwarrend nu, maar we zullen zien hoe het allemaal verder gaat in 2015
@ phoebe: ik snap het niet helemaal meer, wat is er nou precies mis gegaan met de leuke man?
Niet echt meer contact gehad met de hele leuke tinder jongen, hij toonde sowieso heel weinig interesse laatste tijd. Vind het wel jammer want vond 'm wel echt leuk en hij deed ook alsof hij mij leuk vond. Ergens hoop ik nog dat hij weer contact opneemt, maar dan kan ik denk ik lang wachten

Andere leuke tinder jongen nu 3 keer gezien en dat is ook leuk Voel me ook heel erg op m'n gemak bij hem, bij die ander had ik steeds het idee dat ik heel erg leuk en interessant moest zijn de hele tijd. Zie 'm volgende week weer.
Paar dagen geleden ook weer date gehad met nieuwe tinder jongen, was gezellig en volgende week gaan we weer afspreken.
Dag erna date met andere tinder jongen, en hij is echt heel knap maar ook best wel verwijfd. Dacht in het begin echt dat hij gay was! Val toch meer op mannelijke types dus na 2 drankjes dacht ik: hmm ik ga zo weer. Hij haalde me nog over voor 1 drankje (in een gay bar!!) en daar was het uiteindelijk heel gezellig en veel bier gedronken en gezoend. Was gedoe met de treinen dus maar bij hem geslapen, en uiteindelijk halve seks gehad en nu vind ik mezelf maar een beetje stom. Hij is eigenlijk helemaal mn type niet, maar op dat moment had ik gewoon zin en gedronken dus maakte het me niet zo veel uit. Stom. Nouja hij is al wel op zoek naar een serieuze relatie, en ik niet. Hij was wel heeeel erg lief, zei hij dat me zo leuk vond/wilde me beter leren kennen/dacht dat wij samen heel leuk zouden zijn en ik dacht eigenlijk alleen maar 'ahhh niet zo snel!'. Lijkt me wel gezellig om weer af te spreken, maar miss daarvoor toch even duidelijk maken dat ik niet naar iets serieus op zoek ben.
Verder nog wat leuke (seks) tinder gesprekken lopen, ben benieuwd of ik die ooit in het echt ga zien.
Eigenlijk is het allemaal beetje te veel en verwarrend nu, maar we zullen zien hoe het allemaal verder gaat in 2015

woensdag 31 december 2014 om 11:46
Nou ja hij zei meer dan een week niks meer, toen heb ik hem eruit geknikkerd.
Erg veel spijt, ook omdat iemand ook wel eens bezig kan zijn en ik wat ongeduldig ben.
Maar goed geen drama, ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin meer om me heel erg
te focussen op een nieuwe liefde...
Idd. , op naar een nieuw jaar en we zien het allemaal wel...
Erg veel spijt, ook omdat iemand ook wel eens bezig kan zijn en ik wat ongeduldig ben.
Maar goed geen drama, ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin meer om me heel erg
te focussen op een nieuwe liefde...
Idd. , op naar een nieuw jaar en we zien het allemaal wel...
woensdag 31 december 2014 om 11:58
Zou jij die ongeduldigheid even kunnen verspreiden phoebe?
Ik heb het om eerlijk te zijn een beetje helemaal gehad met al die eeuwig geduldige dames.
Ondanks dat ik weet dat ik er elke dag beter uit zie, wordt het ook weer eens tijd dat een dame het geluk krijgt dat in levende lijve te aanschouwen.
Ik heb het om eerlijk te zijn een beetje helemaal gehad met al die eeuwig geduldige dames.
Ondanks dat ik weet dat ik er elke dag beter uit zie, wordt het ook weer eens tijd dat een dame het geluk krijgt dat in levende lijve te aanschouwen.

woensdag 31 december 2014 om 12:14
wat heb je nou weer....
Bedoel je dat je dames hebt die niks zeggen, of hoe bedoel je dat eigenlijk?
Heb er ook een paar, ik begin maar meteen met hoi te zeggen zodat
ik ook eens initiatief neem, maar er zijn er een paar die niks terug zeggen..
Maar eentje wil ik er toch niet uitgooien want die is te lekker...
(en nogmaals Phoebsel snapt soms niet dat mensen ook wel eens bezig zijn...)
Bedoel je dat je dames hebt die niks zeggen, of hoe bedoel je dat eigenlijk?
Heb er ook een paar, ik begin maar meteen met hoi te zeggen zodat
ik ook eens initiatief neem, maar er zijn er een paar die niks terug zeggen..
Maar eentje wil ik er toch niet uitgooien want die is te lekker...
(en nogmaals Phoebsel snapt soms niet dat mensen ook wel eens bezig zijn...)

woensdag 31 december 2014 om 12:14
Ik ga maar met jou daten SK, ik vind je grappig...
Lavendel hoezo is dat nou weer fout, doe gewoon waar je zin in hebt.
Je bent aan niemand verantwoording schuldig.
Ik meld me trouwens bij jou wel aan voor een cursus tinder-sletten voor beginners ok ?
(grapje hoor, ik vind je geen tinderslet, maar ik ben zo slecht in daten en weet ik veel wat...
ik weet het vaak toch wel weer te verpesten enz)
Lavendel hoezo is dat nou weer fout, doe gewoon waar je zin in hebt.
Je bent aan niemand verantwoording schuldig.
Ik meld me trouwens bij jou wel aan voor een cursus tinder-sletten voor beginners ok ?
(grapje hoor, ik vind je geen tinderslet, maar ik ben zo slecht in daten en weet ik veel wat...
ik weet het vaak toch wel weer te verpesten enz)