Genante momenten

20-09-2009 20:45 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een topic dat gesloten is, ging het o.a. over genante momenten. Vond ik wel leuk. Nog een genant moment van mij (daar grossier ik namelijk in):

Ik was een poos geleden in een kroeg, 1 wijntje te veel op, en zie mijn voormalige leidinggevende aan de bar staan. Leuk! Dat was de leukste baas die ik ooit gehad heb! Ik loop dus enthousiast naar de man toe, sla mijn armen om 'm heen, geef 'm drie stevige pakkerds terwijl ik kir: "Hallooooooooo, hoe is het met jouououououou, wat leueueueueueueuk, ik heb je al zo lang niet gezieieieieieieieieieien!!!". De man meldt dat het hem goed gaat, excuseert zich en loopt weg, iets over "even naar het toilet" mompelend. Hmmmmm, denk ik, vroeger was je leuker.

Kom ik terug bij mijn vriendin, zegt ze: "Waar ken jij Harm Edens van?'.

Wie heeft er nog meer leuke blunders te melden?
.
quote:pokkewijf schreef op 29 september 2014 @ 12:14:

[...]

even offtopic... volkomen terechte opmerking! en op het punt van bevallen mag je er van alles, ook volkomen onterecht, uit flappen!

Ik heb een co die mij heel pijnlijk toucheerde weggestuurd met de opmerking: ga jij maar fijn op iemand anders oefenen! niks geen spijt van ik let niet zo goed op, is inmiddels dus alweer 13 jaar geleden. Mag wel hopen dat je er inmiddels overheen bent... haha
.
quote:Bergje65 schreef op vrijdag 26 september 2014 22:22 Ik ging vroeger kamperen met m'n eerste vriendje op de camping in Breskens, jongerenveldje. Allemaal kleine tentjes op een rij. Ik ben smorgens gaan douchen en loop terug. Zie ik m'n vriendje voorovergebukt de tent uitvegen. Heel verleidelijk dus ik grijp hem in z'n klokkenspel en zeg "tingelingeling". De vent draait zich om..... Sta ik op het verkeerde veldje!!! OMG..... ooooh geweldig deze
Ik was eens met met mijn ex, toen we elkaar nog niet zo lang kenden, op stap geweest. Allebei lekker aangeschoten en thuis gekomen begonnen we met vrijen etc. toen we beiden naakt de slaapkamer in liepen waren we super enthausiast en sprong ik op het bed... Of beter gezegd, sprong ik er tussen, want bleek dat het twee van die tegen elkaar aangeschoven bedden waren... Hang ik daar wat met m'n komt in de lucht
Komt is kont haha... Over genant gesproken
Ik was ook nog maar heel kort met mijn vriend en we hadden seks en hadden beide een borrel op. Ik ging tussendoor even naar de wc en toen ik terug kwam leek het mij grappig om semi sexy vanaf het voeteneind onder het deken door naar mijn vriend te kruipen. Maar ik kwam in de hoes te zitten en het enige wat ik nog kon roepen was ' ik zit er in! Ik zit er in'
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Een jaartje terug liep ik over de stadsmarkt die bestraat was met van die kinderkoppen. Ik loop er vrij vrolijk en vlug langs alle terrasjes, lekker neuriënd en hopend dat er niemand naar me kijkt. En juist toen bleef mijn voet haken achter zo'n kinderkopje... KLATS, lig ik languit op de grond MIDDEN op het marktplein. En ja, normaal zou iemand opstaan en doorlopen alsof er niets is gebeurd. Maar ik krijg toch de slappe lach! En ik moest zó hard lachen dat het opstaan ook niet helemaal soepel verliep.. Ik heb daar bijna 3 minuten op de grond gelegen, heel hard lachend, in mijn eentje, heel gênant..
Don't Let a bad day make you feel like you have a bad life
Vorig jaar kwam ik voor een operatie in het ziekenhuis terecht. Na een tijdje wachten, kwamen ze mijn bed halen en werd ik weggereden. Ik kwam terecht op een zaal waar de operatiepatiënten liggen te wachten tot ze naar de ok gaan. Naast mij lag een man die, net als ik, behoorlijk zenuwachtig was. Het zaalhoofd probeerde de stemming erin te houden met lollige opmerkingen en algauw werd het een gezellige boel. De narcotiseur kwam even een kijkje bij me nemen met de mededeling dat ik al snel opgehaald zou worden. En jawel, even later komt er een jong ventje aan met de vraag of het allemaal goed met me ging. Ik zei: "ja zeker, maar ik begin zo'n pijn in mijn rug te krijgen. Dit bed is hartstikke hard en smal en ik durf me niet om te draaien want ik ben bang dat ik eraf val. Heb je zelf weleens op zo'n onding gelegen??" Is dat ventje even helemaal stil en toen raakte hij voorzichtig mijn arm aan. Met z'n charmantste glimlach zei hij: "mevrouw, we gaan zo naar binnen hoor". Ik keek nog eens goed en jawel hoor was het de orthopeed zelf. Zeg ik nog: "ooh, sorry hoor. Ik dacht dat je zo'n werkstudentje was, die mij kwam ophalen om me naar de ok te rijden".
Enjoy the little things in life
quote:Bergje65 schreef op 26 september 2014 @ 22:22:

Ik ging vroeger kamperen met m'n eerste vriendje op de camping in Breskens, jongerenveldje. Allemaal kleine tentjes op een rij. Ik ben smorgens gaan douchen en loop terug. Zie ik m'n vriendje voorovergebukt de tent uitvegen. Heel verleidelijk dus ik grijp hem in z'n klokkenspel en zeg "tingelingeling". De vent draait zich om..... Sta ik op het verkeerde veldje!!! OMG.....tingelingeling... Lig al minuten lang in een deuk hier! Zo grappig deze.
tsja.....
Tingelingeling, serieus ik kom níet meer bij hier en mijn man trouwens net zo min

Hoewel ik ook helemaal beeld heb van die dekbedhoes Mies85. Geweldig
deze topic is echt geweldig.

blij dat ik niet de enigste lomperik ben.

mijn vriend ligt helemaal in een deuk om de verhalen
A woman with class is timeless
quote:Mies85 schreef op 30 september 2014 @ 01:58:

Ik was ook nog maar heel kort met mijn vriend en we hadden seks en hadden beide een borrel op. Ik ging tussendoor even naar de wc en toen ik terug kwam leek het mij grappig om semi sexy vanaf het voeteneind onder het deken door naar mijn vriend te kruipen. Maar ik kwam in de hoes te zitten en het enige wat ik nog kon roepen was ' ik zit er in! Ik zit er in'
Oh nog een van de begin periode van onze relatie.

We lagen naast elkaar te slapen voor een van de eerste keren. Ik heb geen kachel en geen dubbel glas en het was winter. Dacht mijn vriend een windje te laten en lag met zn kont naar mij toe. Ineens hij druk in de weer en handdoeken pakken enzo maar ik slaap heel erg diep. Maar toen hij kwam vragen of ik even mn broek uit wilde doen moest ik toch even wakker worden . Had ie heel het bed onder gepoept.
Vandaag voor er visite kwam helemaal onder gepoept door mn dochter. Echt alles ook de bank welke van stof is en de vloer en... Alles. Kind is een maar net die prikjes gehad waar je een week later lol van hebt. Kon nog net voor de visite er wad dochter badderen maar de bank en dweilen moest toch echt toen ze er was... Die geur! Bizar

Haar broer poepte me door die prikken twee keer onder in het vliegtuig op vakantie.
Tingeling en de dekbedhoes!!! Ik kom niet meer bij, iedereen kijkt me raar aan omdat ik telkens opnieuw in de lach schiet (ook genant)

Toen ik een jaar of 16 was, was ik samen met een vriendin in het appartement van haar moeder. Er waren allemaal leuke bouwvakkers bezig met de renovatie van de flat. Afijn vriendin en ik de hele tijd door de ramen staan gluren, praten lachen. Zegt 1 van die mannen iets, dit hoorden wij zo duidelijk, dat we ons beseften dat ze ons dus ook uitgebreid gehoord hadden....

Afijn, we hadden bedacht dat we dan net zo goed op balkon konden gaan zitten. Ze wisten toch al dat we keken en het over ze hadden. Vriendin en ik gingen een 'grand entree' maken. Ik natuurlijk als eerst. Ik stap zwierig het balkon op, haak met mijn voet achter de drempel, en ga heel zwierig onderuit. Om vervolgens 5 minuten de slappen lach met z'n 2en te hebben op de grond van het balkon.

En die leuke bouwvakkers lagen ook helemaal gevouwen.
If you can dream it, you can do it.
Ik heb er ook nog 2

Vriendlief en ik gingen naar een kraamfeest zit de kraamvrouw naast de box, en heeft een kindje van ongeveer 9 maanden op schoot zegt hij goh hij is al wel gegroeid hè,

En eentje van mij.

Met school op werkweek naar London zitten in de achterbuurt dus s avonds met de taxi, bestuurd door een pikzwarte neger.

Wij als vriendinnen hadden het over hoe kan het ook anders sex.

Hoelang het nu geleden was, dat er ondertussen wel spinnenwebben tussen waren gegroeid en wat we als eerste zouden doen als we thuis waren tot in details dus.

Zeg de taxichauffeur jullie komen uit Nederland zeker. Ik heb er zo.n 15 jaar gewoond. Praten kan ik het niet meer maar ik versta nog wel alles...
Oke ook eentje van mij,ik schaamde me dood.

We waren met vrienden gezellig naar een feestje geweest en waren op de terugreis naar huis.Maar ik moest onderweg zo nodig plassen en vraag aan man om te stoppen zodat ik achter de auto in de berm kan plassen.Hij stopt dus vlakbij een sloot en ik trek mijn broek naar beneden en ga plassen maar het liep een beetje boel schuin naar beneden en het gras was nat dus ik rolde zo met m'n blote kont naar beneden.Ik gillen man helpt me weer overeind en wil weer in de auto gaan zitten maar vriendin zegt jezus jennie wat stink jij naar stront,blijk ik ook nog door door de hondenstront gerold te zijn.O men wat voelde ik me smerig.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ohhhh wat erg!! Was je wel opweg naar huis?

Oh lees nu dat dat gelukkig het geval is.
Nou mies gelukkig wel.Ik moet er ook eerlijk bij vermelden dat behoorlijk wat alcohol genuttigd had vandaar dat mijn benen niet mee werkten.Maar dat ik door de stront gerold ben

dat maakte dat ik gelijk weer nuchter was,bah bah
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik ging eens zwemmen in een meertje met mijn vriendin. Ik deed een spel dat ik mijn bikini weg gooide en dan weer op viste. Maar ik raakte mijn bikini kwijt.

Ik had geen handoek of normalen kleren bij dus ik moest naakt naar huis lopen. Ik werd 3x herkent. Gênant.
tieten rechtvooruit
quote:larra schreef op 30 december 2014 @ 18:42:

Ik ging eens zwemmen in een meertje met mijn vriendin. Ik deed een spel dat ik mijn bikini weg gooide en dan weer op viste. Maar ik raakte mijn bikini kwijt.

Ik had geen handoek of normalen kleren bij dus ik moest naakt naar huis lopen. Ik werd 3x herkent. Gênant.vaag verhaal... heb je je daar speciaal voor aangemeld?
quote:larra schreef op 30 december 2014 @ 18:42:

Ik had geen handoek of normalen kleren bij dus ik moest naakt naar huis lopen. Ik werd 3x herkent. Gênant.

Ja ja.

Je gooide je hele bikini weg ipv alleen je bovenstukje?

En beide delen raakten zoek?

Je ging erheen in je bikini zonder normale kleren aan?

En je nam geen handdoek mee?

En je vriendin was ook niet zo aardig om voor jou even wat te gaan halen zodat je niet naakt over straat hoefde?

Goh hee, tjonge.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Broedkippetje schreef op 30 december 2014 @ 20:48:

[...]

Ja ja.

Je gooide je hele bikini weg ipv alleen je bovenstukje?

En beide delen raakten zoek?

Je ging erheen in je bikini zonder normale kleren aan?

En je nam geen handdoek mee?

En je vriendin was ook niet zo aardig om voor jou even wat te gaan halen zodat je niet naakt over straat hoefde?

Goh hee, tjonge.
en als ik nou toch bezig ben... herkent is met een
d

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven