Genante momenten

20-09-2009 20:45 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een topic dat gesloten is, ging het o.a. over genante momenten. Vond ik wel leuk. Nog een genant moment van mij (daar grossier ik namelijk in):

Ik was een poos geleden in een kroeg, 1 wijntje te veel op, en zie mijn voormalige leidinggevende aan de bar staan. Leuk! Dat was de leukste baas die ik ooit gehad heb! Ik loop dus enthousiast naar de man toe, sla mijn armen om 'm heen, geef 'm drie stevige pakkerds terwijl ik kir: "Hallooooooooo, hoe is het met jouououououou, wat leueueueueueueuk, ik heb je al zo lang niet gezieieieieieieieieieien!!!". De man meldt dat het hem goed gaat, excuseert zich en loopt weg, iets over "even naar het toilet" mompelend. Hmmmmm, denk ik, vroeger was je leuker.

Kom ik terug bij mijn vriendin, zegt ze: "Waar ken jij Harm Edens van?'.

Wie heeft er nog meer leuke blunders te melden?
.
Ik krijg toch het idee dat ik errug veel gemist heb. Waar werd dit besproken?? En wat?
Sjonge!
Zit echt te huilen van het lachen hahahahaha quote:siesa schreef op 21 september 2009 @ 23:20:

Ik heb onlangs tijdens een superromantisch dineetje in een sterrenrestaurant (restaurantweek, lekker betaalbaar) de hele wc volgekotst! Echt zo'n straal zoals in Flodder (met die bitterballen). Ik rende de gang door, trap op, maakte de deur open en kotste echt ALLES onder. Alsof ik voor 3 weken eten had opgespaard (sorry voor de details). Ik heb een beetje zelf met wc-papier zitten klooien maar het was geen beginnen aan. Ik ben met spetters op mijn kleren teruggegaan naar ons tafeltje maar ik wist niet hoe snel we de rekening moesten vragen. Ik voelde me zooooo opgelaten..
Wat een leuk topic! Heb even geen blunder over mijzelf maar wel een van mijn vriend en een van mijn schoonmoeder.

Op vakantie in Thailand, hele vakantie zijn mijn vriend en ik gewend dat niemand ons kan verstaan als wij in het Nederlands tegen elkaar praten. Op het vliegveld zijn we bij de gate aan het wachten tot wij het vliegtuig in konden stappen om weer terug naar NL te gaan. Het was ontzettend druk en ik was op zoek naar een stoeltje om te zitten. Zie ik dus 1 leeg plekje en ga daar zitten, vriend gaat bij mij staan. Komt er een meisje van een jaar of 12 bij ons staan en begint met een zeik stemmetje iets tegen de vrouw naast mij te zeggen in het Thais. Ze kijkt mij en mijn vriend ontzettend boos aan en maakt al stampvoetend een scène. Ik krijg een vermoeden dat ik misschien op de plek van dat meisje ben gaan zitten en had gehoord dat de vrouw naast mij een Nederlandse Thai was en wil het dus vragen. Mijn vriend had geen idee dat de vrouw en kind Nederlands waren en zegt tegen mij; Wat een kutkind is dat zeg! Oeps, ze konden het dus gewoon verstaan en mijn vriend kon wel door de grond zakken!

Een van mijn schoonmoeder, ze was op vakantie met schoonvader in een restaurantje aan het eten. Ze had eerder op de avond een leuke frutsel in haar haar gedaan en die viel terwijl ze zaten te eten uit haar haar op de grond. Schoonvader raapt het voor haar op en wilt het terug geven, maar dan ziet hij wat hij in zijn handen heeft.. Een string! Heeft ze die string als haarfrutsel aangezien en gewoon in haar haar gedaan :-)

Gelukkig had niemand het daar gezien!
Hahah leuk dat dit topic onder het stof vandaan is geplukt, heb echt gehuild van het lachen en elke pagina gelezen.

Zelf heb ik een blunder van jaren geleden. Ik was denk ik een jaar of 10. Mijn stief opa was overleden en we zaten bij de avondwake in een redelijk kleine kamer.

We moesten gezamenlijk een aantal dingen opzeggen en er zat en man schuin voor mij die steeds twee woorden te laat was.

Mijn broer naast mij deed hem na en daar schoot ik zo ontzettend van in de lach. En omdat het zo gênant was en ik mij zooooo ontzettend schaamde, moest ik alleen maar harder en harder lachen. Ik hield wel mijn geluid in, maar ik zat schokkend op de stoel, tranen rolden over mijn wangen en af en toe ontglipte mij een geluidje.

Ik kon wel door de grond zakken! Kreeg er achteraf nog wat opmerkingen over, want het bleef niet onopgemerkt

Bedankt broer!
Paar jaar geleden toen ik nog op de opleiding zat hadden we opvoeden en bewegen. Ik ging met een goede vriendin op zo'n matje zitten en we hadden echt zo'n vreselijke melige bui dat alles wat we tegen elkaar zeiden grappig was. Enfin wij zitten op dat matje en een andere vriendin had de les voorbereid en we gingen kinder yoga doen. Wij in de meest vage houdingen zitten en opeens hoorde ik: krrrrrrkkkkkkk. Was ik keihard uit m'n broek gescheurd.... Oh en de schoo waar ik op zat, zat ook de halve provincie op dus vrij groot..

Roept die vriendin nog; haaaahahajahajaj Ranny is uit d'r broek gescheurddddd.

Samen met een andere vriendin een rokje gefabriceerd en ben vlug naar huis gegaan.
Jaren geleden, ik was een jaar of 12. Samen met mijn ouders en vriendinnetje naar de bioscoop. Het was ontzettend druk en wij konden niet allemaal bij elkaar zitten. Ik en vriendinnetje aan de ene kant van de zaal en mijn ouders aan de andere kant. Vriendinnetje dacht dat mijn ouders voor ons zaten en begint midden in de film door het haar te woelen van de man die voor haar zat, ik dacht wat doet ze nou! En raak in een enorme lachbui en het lukt mij maar niet om te zeggen dat dat mijn vader niet is. vriendinnetje blijft maar steeds weer door het haar heen gaan van die vent tot hij zich opeens naar haar omdraaide en vraagt of ze wil ophouden. Je had haar kop moeten zien toen ze zag dat het niet mijn vader was maar een totaal vreemde man
Een ongemakkelijke situatie van mijn vriend. We waren uit eten in een klein restaurantje, ondanks dat hij wat last van zijn buik had, toen hij opeens heeeel nodig moest poepen halverwege het hoofdgerecht. In het kleine restaurantje was 1 toilet. 'Wat stom' dacht mijn vriend, 'de vorige heeft niet doorgetrokken.'

En ging uitgebreid poepen, bij het doorspoelen bleek het toilet dus verstopt te zijn, nog maar eens extra hard spoelen dan om het weg te krijgen. Het water kwam steeds hoger met alle wc-papiertjes en bovenop zijn poep.

De wc grensde direct aan het zaaltje met de tafeltjes, mijn vriend zag de ramp al gebeuren dat het water de zaal in zou spoelen met al die drollen als hij de deur open zou doen.

Uit nood heeft hij toen met zijn handen iedere drol gevangen en in het prullenmandje gegooid.

Na die klus bleek het kraantje ook nog eens stuk toen hij zijn handen wilde wassen en heeft hij maar het stuwmeer aan water in de wc gebruikt om in ieder geval de bruine stukjes van zijn handen te krijgen.

'Heb jij van dat desinfecteerspul bij je?' was zijn eerste vraag toen hij eindelijk terug kwam.
Jakkes, marseille, wat een verhaal!

Wel netjes trouwens van je vriend om het te proberen op te ruimen.

Ik heb er nog een van mijn moeder, we waren samen op vakantie in Istanbul.

Wij samen naar de bazaar, waar we wat Turks fruit wilde kopen.

Een verkoper bood aan wat te laten proeven, en schepte met een zwierig gebaar wat uit de schappen. Daarbij vielen wat stukjes op de grond.

Mijn moeder merkte op, dat dat waarschijnlijk niet uitmaakte, omdat hij het toch wel van de vloer zou vegen en terugdoen in de schappen als wij weg waren gegaan.

Waarop de verkoper, waar we engels mee spraken, heel hard in de lach schiet. Zijn enige tegen opmerking was dat hij jaren in Rotterdam gewoond had. Dit kwam eruit in vloeiend Nederlands.

Mijn moeders hoofd werd een prachtige kleur felrood..
Zo denken dat je iemand herkent en luid "HEY ELLA! " roepen en dan als je dichterbij bent met fietsen zien dat het Ella helemaal niet is..
Toen ik vorige week van de wc op mijn werk kwam, stond een collega ook te wachten. Ze zegt opeens: "Heb jij dat zo achtergelaten?" Ik kijken, helemaal verbaasd. Er lag een stuk wc-papier over de bril aan de achterkant. Ik twijfelde of het van mij was, want ik had gecontroleerd. Maar blijkbaar niet goed genoeg. Waarschijnlijk het stuk waar ik eerst de bril mee had afgeveegd. En was blijven liggen. Maar dat weet zij niet. Het lag wel aan de achterkant en ik had alleen geplast. Haar reactie overviel me en ik stamelde: "Oh uh ja..". Waarop zei zij: "Ach ik gooi het er wel in". Jeeee wat genant! Ik had het natuurlijk zelf op moeten ruimen. Maar was te verbaasd om te reageren. Heb er heel het weekend aan lopen denken. Ze heeft niks meer over gezegd tegen mij. Ze zal wel denken. Hoop niet dat ze het aan collega's verteld heeft.
Om bij de toiletten te blijven: ik ergerde me er al langer aan dat get toilet zo smerig was op mijn werk.

Op een dag was het bijzonder smerig, echt met stront op de bril, dus ik luidkeels klagend in de kantine over alle smerigheid.

Er kwam iemand van de schoonmaak, ik nog verder klagen dat het echt belachelijk was dat zij dat moest doen en dat ik nooit meer bij iemand op het toilet ging van het werk, hoe gedraagt men zich thuis etc.

Ik was uitgeschreeuwd en kwam op mijn kantoor.

Daar zat mijn liefste collegaatje, helemaal niet lekker, had een enorme aanval van diarree gehad en geprobeerd op te ruimen. Schoonmaakster had aangeboden dit over te nemen.

Of ik haar afspraken kon afbellen.

Hier ook een toilet verhaal. Betrof mijn man die een meeting had in Japan. Tussen de bedrijven door moest hij even naar toilet en mocht gebruik maken van de WC van de CEO. Was een nogal aparte design toilet waarbij je laag moest zitten. Door deze houding plaste hij vervolgens over de broek van zijn pak heen: OEPS... Die heeft hij vervolgens geprobeerd schoon te maken en vervolgens te drogen aan de handen-droger. Stond hij daar in zijn boxer zijn broek te drogen...Ik heb nog nooit zo hard gelachen toen hij het mij vertelde...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Op een terras in Praag. Ontzettend lekkere ober.

Zegt ze tegen mij ( niet fluisterend denkend dat niemand dr verstaat): wow wat een lekkerding. Lekker kontje!

Ober draait zich om: dank je ben er zelf ook wel blij mee. ( grote grijns op zijn gezicht).

Vriendin knal rood en ik in een scheur. Bleek dat de beste man 3 jaar in Amsterdam had gestudeerd haha.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik was voor het eerst met mijn vriendje van toen op vakantie (nog pril en helemaal verliefd) toen ik erg last van mijn darmen kreeg en naar het toilet moest. We waren op de hotelkamer. Om "geplons" te voorkomen gooide ik eerst een 30 vellen wc papier in de pot zodat het zacht zou landen ;). Nu mocht je in dit land geen wc papier doorspoelen... Daar kwam ik pas later achter. Toen ik de wc wilde doorspoelen verstopte de pot! Met mijn gedraaide dikke drol nog bovenop het wc papier in de pot....

Uiteindelijk de tevhnische dienst moeten laten komen om m te laten ontstoppen :( jeeeetje wat schaamde ik me toen!!! Vriend kon er wel om lachen....
quote:MadameQetesh schreef op 15 september 2014 @ 19:36:

Op een terras in Praag. Ontzettend lekkere ober.

Zegt ze tegen mij ( niet fluisterend denkend dat niemand dr verstaat): wow wat een lekkerding. Lekker kontje!

Ober draait zich om: dank je ben er zelf ook wel blij mee. ( grote grijns op zijn gezicht).

Vriendin knal rood en ik in een scheur. Bleek dat de beste man 3 jaar in Amsterdam had gestudeerd haha.

Die reactie van die man, geweldig!

Ik dacht overigens dat ik onhandig was, maar zulke leuke acties als hier haal ik toch niet zo vaak uit.. (of ik vergeet ze, kan ook)

Ja behalve dat verstopte toilet-gedoe, heb ik jaren geleden wel eens gehad bij iemand... Das idd. niet zo fijn...

En als iemand naar je zwaait heel vrolijk terug zwaaien en er dan vervolgens achter komen dat die persoon niet naar jou zwaait maar naar iemand die achter je staat... (alhoewel dat is ook al 100 jaar geleden...)
Over gênant gesproken. Ik was zo stom aan vriendlief mee te delen dat ik zelf maar even een uitstrijkje van mijn vagina had gemaakt en onder de microscoop had gelegd. (nav klachten die maar niet overgaan).

Of ik mijn plaatje niet even kon bewaren, zodat hij ook kon kijken, uhm nee! Die is dus vanavond in allerijl hierheen gefietst, om heel rosmantisch mijn vaginale secreties onder 1000x vergroting te bekijken.

Weet niet of ik ooit nog seks met deze man kan hebben, die nog even uitgebreid moest gaan tellen hoeveel bacteriën hij op één beeld kon vinden.
20 jaar geleden verhuisden we naar een klein dorpje en vlak na die verhuizing moesten de huisdieren ingeënt worden. Auto volgeladen met 2 Rottweilers en drie katten rijd ik naar de dierenarts. Daar aangekomen eerst de kattenkooien, die alle 3 hun eigen reiskooi hebben, naar binnen gezeuld, en daarna mijn rotties uit de auto gehaald. Kom ik binnen met die honden, is het muisstil in de wachtkamer. Aangezien er niemand aan de balie zit, druk ik met een stalen gezicht op het belletje. Komt er even later de secretaresse aan die me ook al behoorlijk verbaasd aan kijkt. Ik zeg waar ik voor kom en wil haar de paspoorten van mijn huisdieren geven. Zegt ze: "mevrouw, dit is de praktijk voor fysiotherapie. De dierenarts zit hier tegenover".
Enjoy the little things in life
Ikke46

Man en ik gingen samen een avondje op stap en ik wilde nog even geld pinnen. Hij bleef wachten in de auto en ik ging pinnen. Ik was klaar en stapte in de auto en riep om grappig te zijn moehahaha ik heb de buit binnen hoor ! Was ik bij een vreemde vent ik de auto gestapt die ook stond te wachten !

Op Heathrow hoor je steeds als je op de loopband staat "mind the gap" zodat je niet te pletter valt aan het einde van de loopband. Wij moesten nogal een eindje dus iedere keer grappend tegen elkaar "mind the gap" ging een tijdje goed tot ik niet zat op de letten en dus languit op vloer lag. Zegt man nog even heel droog "mind the gap"
quote:paper-clip schreef op 16 september 2014 @ 20:04:

Ikke46

Man en ik gingen samen een avondje op stap en ik wilde nog even geld pinnen. Hij bleef wachten in de auto en ik ging pinnen. Ik was klaar en stapte in de auto en riep om grappig te zijn moehahaha ik heb de buit binnen hoor ! Was ik bij een vreemde vent ik de auto gestapt die ook stond te wachten !

Op Heathrow hoor je steeds als je op de loopband staat "mind the gap" zodat je niet te pletter valt aan het einde van de loopband. Wij moesten nogal een eindje dus iedere keer grappend tegen elkaar "mind the gap" ging een tijdje goed tot ik niet zat op de letten en dus languit op vloer lag. Zegt man nog even heel droog "mind the gap" Zoiets zou mij nou ook overkomen...
quote:paper-clip schreef op 16 september 2014 @ 20:04:

Ikke46

Op Heathrow hoor je steeds als je op de loopband staat "mind the gap" zodat je niet te pletter valt aan het einde van de loopband. Wij moesten nogal een eindje dus iedere keer grappend tegen elkaar "mind the gap" ging een tijdje goed tot ik niet zat op de letten en dus languit op vloer lag. Zegt man nog even heel droog "mind the gap"

Op schiphol hoor je bij die banden de hele tijd: Mind your step.

Mijn man en ik gingen op vakantie en we vlogen nogal vroeg smorgens. Op tijd op schiphol maar nogal slaperig en nog niets gegeten dus eerst even ergens wat eten en koffie drinken. Ik hoorde steeds een vrouw : Michaeltje, Michaeltje roepen... Dacht nog, jemig wat irritant zeg...

Maar het bleef maar doorgaan, dus ik zit eigenlijk om me heen te kijken waar die vrouw toch de hele tijd dat kind aan t roepen is.

Zegt mijn man; wat doe je? Ik zeg ja, wie roept er nou de hele tijd Michaeltje.. Michaeltje... Mijn mag begon echt keihard te lachen.... nee muts zegt hij; dat is de loopband waarbij gezegd wordt: Mind Your Step!

Nog steeds als we ergens zijn waar ze zo`n band hebben zegt hij: ga jij op michael? ( t is inmiddels 10 jaar later)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Biol, ik moet met regelmaat terugdenken aan hoe je dit in een ander topic ooit hebt beschreven. "Het Michealtje"
Haha, hoop leuke (en ranzige) verhalen gelezen

Ik was een keer bij een lopend buffet aan het rondkijken, zag wat lekkers staan op een bordje, dus zet mijn bordje erbij en begin op te scheppen. Mijn man, toen nog vriend, zegt...wat doe je nu? Nou lekker opscheppen schat, ziet er goed uit toch. Blijk ik van iemand anders zijn bordje af te staan scheppen, die had 'm blijkbaar even neergezet om er zelf wat op te leggen en stond me ondertussen nogal boos aan te kijken

Ik zat een keer bij mijn oma in de auto te wachten op mijn broer. Naast de auto stond een man met een enorm grote, rode neus. Dus mijn oma zegt: "Sooo die heeft een dikke rode neus...wij zeiden dan vroeger altijd jeneverneus....jeneverneus, mijn god wat een lelijke dikke neus."

Ik ging kapot van het lachen, des te meer omdat het raam open stond en hij dus alles gehoord had.
Okeee iets heel smerigs haha. Ik liep met vriendlief naar onze auto op de parkeerplaats. Niemand te zien dus ik laat een ontzettende knaller van een wind. Vriend loopt voorop en zegt geergerd dat ik me moet inhouden. Aangezien er toch niemand is trek ik me er niets van aan en brul: komt er nog een!! Bij de auto aangekomen zitten er twee meisjes op de stoep. Ik stap in terwijl de tranen van het lachen over mn wangen lopen. Vriend had ze natuurlijk al lang zien zitten.
Haha marie8e. Ik zie het ook echt voor me hoe jij dat eten van andermans bord afschept

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven