Tettertopic nummer 31!
woensdag 31 december 2014 om 19:18
Even zwaaien en zo weer weg.
Na het werk vanmiddag heerlijk met grote zwarte kat op mij geplakt op de bank gelegen. We missen elkaar zooooo
Vermoeiend hoor 2 huizen, 3 katten, een hond en werken.
Ik lees wel bij maar had de puf niet om overal op te reageren
Fijn dat Pukkel zich beter lijkt te voelen en wat scherp van die hoofdpijn! En eh.. kop als een vergiet oliebol Splinter en Tara die bang is en en en Oh ja Pantoffel met oude mannenpet is in NL zullen we Slif wel even niet zien hier.
Mooi streven Plou dat je ook vleesloos wordt. Die film ga ik maar niet kijken, als PM daar al zoveel moeite mee had. Vleesloos ben ik toch al 33 jaar. Splint, je kaart was op tijd binnen voor het nieuwe jaar Bedankt!
Heel verrassend (not) maar van mijn kant geen kerstkaarten. Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik gedoneerd heb aan de Griekse zwerfkatten en zwerfhonden.
woensdag 31 december 2014 om 19:31
Biebel!
Ik vind het goed hoor. Ik heb niks gedoneerd en niks verstuurd.
Kerst is stom, hoewel ik de kaartjes wel leuk vond om te ontvangen.
Die van jou is ook binnen Splinter
Oh, en PM is errug gevoelig hoor Bieb
Kijk maar niet
Ik ga PM en zijn oliebollen van het station halen (ik schreef olieballen, haha)
Ik vind het goed hoor. Ik heb niks gedoneerd en niks verstuurd.
Kerst is stom, hoewel ik de kaartjes wel leuk vond om te ontvangen.
Die van jou is ook binnen Splinter
Oh, en PM is errug gevoelig hoor Bieb
Kijk maar niet
Ik ga PM en zijn oliebollen van het station halen (ik schreef olieballen, haha)
woensdag 31 december 2014 om 19:45
Haha olieballen... Veel plezier met PM vanavond.
Blij dat het weer wat beterder gaat met Puk! Pien in 't dak is weer weg. Tietbonken is lief.
Goed streven trouwens Pilou, vlees en visloos gaan leven.
Ik heb geen goede voornemens. Doe ik niet meer aan. Gaat toch nooit goed.
Alle boodschappen binnen Olijf?
Hier viel de hele dag de knallen nog best mee. Vanmiddag Tara voor het laatst uitgelaten bij het tuincentrum. Vreemd genoeg gaat ze daar gelijk alles doen. K vanochtend en is toen nog met haar naar binnen geweest voor een lekker snoepje voor haar. Nu ligt ze lekker in de bench of bij mij of K. Kleine hondje heeft nergens last van gelukkig.
Op de valreep nog wat nieuwe kleren gekocht, de uitverkoop is begonnen. Of al een tijd hoor, kan best. Ben al meer dan een week niet in de stad geweest. Maar ik heb een nieuw vest, shirt, legging en trui. 40 euro. Bij de C&A nog een mooie spijkerbroek gepast maar moest toch een maatje groter hebben. En die hadden ze natuurlijk niet meer. Straks maar ff op de site kijken.
Bieb, lekker is dat he, met je eigen poekel op de bank liggen kroelen.
Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel plezier vanavond!
Blij dat het weer wat beterder gaat met Puk! Pien in 't dak is weer weg. Tietbonken is lief.
Goed streven trouwens Pilou, vlees en visloos gaan leven.
Ik heb geen goede voornemens. Doe ik niet meer aan. Gaat toch nooit goed.
Alle boodschappen binnen Olijf?
Hier viel de hele dag de knallen nog best mee. Vanmiddag Tara voor het laatst uitgelaten bij het tuincentrum. Vreemd genoeg gaat ze daar gelijk alles doen. K vanochtend en is toen nog met haar naar binnen geweest voor een lekker snoepje voor haar. Nu ligt ze lekker in de bench of bij mij of K. Kleine hondje heeft nergens last van gelukkig.
Op de valreep nog wat nieuwe kleren gekocht, de uitverkoop is begonnen. Of al een tijd hoor, kan best. Ben al meer dan een week niet in de stad geweest. Maar ik heb een nieuw vest, shirt, legging en trui. 40 euro. Bij de C&A nog een mooie spijkerbroek gepast maar moest toch een maatje groter hebben. En die hadden ze natuurlijk niet meer. Straks maar ff op de site kijken.
Bieb, lekker is dat he, met je eigen poekel op de bank liggen kroelen.
Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel plezier vanavond!
woensdag 31 december 2014 om 19:50
Freud in tha house, Plou?
Veel plezier vanavond!
Ik vind het ook goed hoor, Bieb
Jee, wat snel van die kaartjes. Er wordt zeker hard gewerkt bij postNL.
Ik stuur trouwens geen kerstkaarten hè, alleen nieuwjaarskaarten. Strakke timing wel
Lief Bieb, van klef monster. Het is ook onrustig, 2 huizen. Man en ik zijn pas na 10 jaar gaan samenwonen, en toen was ik dat heen en weer gesleep ook spuugzat.
Tot wanneer nog? En moet je overmorgen nou weer werken?
Ik ga mijn spinaziedip maken. Zojuist een poging gedaan om de saffraan-pasta uit Brussel na te maken, maar het leek nergens op.
Veel plezier vanavond!
Ik vind het ook goed hoor, Bieb
Jee, wat snel van die kaartjes. Er wordt zeker hard gewerkt bij postNL.
Ik stuur trouwens geen kerstkaarten hè, alleen nieuwjaarskaarten. Strakke timing wel
Lief Bieb, van klef monster. Het is ook onrustig, 2 huizen. Man en ik zijn pas na 10 jaar gaan samenwonen, en toen was ik dat heen en weer gesleep ook spuugzat.
Tot wanneer nog? En moet je overmorgen nou weer werken?
Ik ga mijn spinaziedip maken. Zojuist een poging gedaan om de saffraan-pasta uit Brussel na te maken, maar het leek nergens op.
woensdag 31 december 2014 om 20:15
Ah, er moet dus toch zure room in ipv crème fraiche
Hebben we het recept allebei half goed, Plou!
Leuk van last-minute aankopen, Dee.
Sammi is helemaal hieperdepiep. Hij wil steeds naar buiten, gaat dan met zijn koppie door het kattengat in de hor staan, schrikt af en toe een beetje, maar gaat toch niet echt naar buiten. Maar hij wil het wel zien allemaal!
Hebben we het recept allebei half goed, Plou!
Leuk van last-minute aankopen, Dee.
Sammi is helemaal hieperdepiep. Hij wil steeds naar buiten, gaat dan met zijn koppie door het kattengat in de hor staan, schrikt af en toe een beetje, maar gaat toch niet echt naar buiten. Maar hij wil het wel zien allemaal!
donderdag 1 januari 2015 om 10:40
Goedemorgen allemaal. Lekker geslapen? Brakjes wakker geworden? Ik wel iig. Had graag nog wat langer willen slapen maar helaas.
Tara is echt een heldin, ze heeft het zo goed gedaan gisteravond. Vanochtend 2 grote plassen in de tuin gedaan en straks gaat ze naar de polder. Hoe is het met jullie dieren gegaan?
Bij een vriendin van me is gisteravond een vuurwerkbom in de dichtgeplakte brievenbus gepropt. De ruit van de voordeur is helemaal kapot en overal ligt glas. Zo niet tof, ze zijn net verhuisd. En ze hebben een soort hondenopvang dus de dieren kunnen niet overal lopen. Zo achtelijk dit.
Tara is echt een heldin, ze heeft het zo goed gedaan gisteravond. Vanochtend 2 grote plassen in de tuin gedaan en straks gaat ze naar de polder. Hoe is het met jullie dieren gegaan?
Bij een vriendin van me is gisteravond een vuurwerkbom in de dichtgeplakte brievenbus gepropt. De ruit van de voordeur is helemaal kapot en overal ligt glas. Zo niet tof, ze zijn net verhuisd. En ze hebben een soort hondenopvang dus de dieren kunnen niet overal lopen. Zo achtelijk dit.
donderdag 1 januari 2015 om 13:49
Allemaal een kneitergeweldig 2015!!!
Jullie zijn lekker aan de boemel geweest dus Ik heb 5 flesjes Liefmans gered. Maar nu weer fris en fruitig.
Gisteren om 22u vloog leenpoekel naar buiten, stom ding. Zat vannacht keurig te wachten toen we thuiskwamen gelukkig Hond vannacht om half 4 nog uitgelaten en net even bij mijn eigen poekels geweest, alles helemaal weer rustig.
donderdag 1 januari 2015 om 15:00
Net mijn moeder even gebeld om gelukkig nieuwjaar te wensen en ik had er na een minuut al weer spijt van.
Vermoeiend hoor. Met kerst verteld dat ik alleen vandaag vrij ben, gewoon 4 dagen werken deze week + overwerken.
"Goh ja"
Dinsdag een mail: of ik ook druk ben en of ik ook moet werken oudjaarsdag en of ik nog oliebollen kom halen dan? (NEE!!, hadden we al afgesproken dat ik dat NIET zou doen. We zouden dat een week later doen als zus er ook weer is.)
Ik heb dus ook niet op die mail gereageerd.
Bel ik net, is ze een beetje verontwaardigd dat ik niet gemaild heb of ik nou kwam of niet want ze had een schaaltje oliebollen voor me apart gehouden.
Ik ben DRUK mam!
Vermoeiend hoor. Met kerst verteld dat ik alleen vandaag vrij ben, gewoon 4 dagen werken deze week + overwerken.
"Goh ja"
Dinsdag een mail: of ik ook druk ben en of ik ook moet werken oudjaarsdag en of ik nog oliebollen kom halen dan? (NEE!!, hadden we al afgesproken dat ik dat NIET zou doen. We zouden dat een week later doen als zus er ook weer is.)
Ik heb dus ook niet op die mail gereageerd.
Bel ik net, is ze een beetje verontwaardigd dat ik niet gemaild heb of ik nou kwam of niet want ze had een schaaltje oliebollen voor me apart gehouden.
Ik ben DRUK mam!
donderdag 1 januari 2015 om 18:55
Aaah, Bieb, ik ben natuurlijk weer te soft, maar ik zie je moeder helemaal zitten, hoopvol met haar schaaltje bollen
Maar ik kan me helemaal voorstellen dat je je vooral heel erg niet gehoord voelt als je zo druk bent.
quote:Bieb2.0 schreef op 01 januari 2015 @ 13:51:
[...]
Is ook maar een halve liter toch?
Ja! Dat is het natuurlijk.
Fijn dat iedereen weer veilig thuis is. En leenpoekel is een domme leftante. Had zeker zelf ook afspraakjes en een feestje.
Plou, knap als dat je gaat lukken met eten! Ik begin er ook niet aan, ga me daar toch niet aan houden en ik heb ook geen zin om te balen van een mislukt voornemen. Ik hou het bij af en toe vlees eten en dan alleen bio. En net als Dee: geen voornemens. Wees niet te streng voor jezelf hè!
Sammi was gisteren toch iets minder stoer dan vorig jaar. Tot 24.00u heeft hij bij ons gezeten, oren gespitst en kijken wat er allemaal gebeurt buiten. Maar toen het echte geknal los barstte, is hij toch maar een uurtje onder het bed gaan zitten.
Vandaag bij mijn ouders langs geweest, broer kwam ook nog met zijn gezin, en zojuist heb ik ein-de-lijk mijn nieuwe DigiD ingesteld (en de code opgeschreven ) en de mail naar de tandarts gestuurd met de rekeningen die zij zou betalen voor mij. Vond ik nog best spannend, ben benieuwd hoe ze reageert.
Maar ik kan me helemaal voorstellen dat je je vooral heel erg niet gehoord voelt als je zo druk bent.
quote:Bieb2.0 schreef op 01 januari 2015 @ 13:51:
[...]
Is ook maar een halve liter toch?
Ja! Dat is het natuurlijk.
Fijn dat iedereen weer veilig thuis is. En leenpoekel is een domme leftante. Had zeker zelf ook afspraakjes en een feestje.
Plou, knap als dat je gaat lukken met eten! Ik begin er ook niet aan, ga me daar toch niet aan houden en ik heb ook geen zin om te balen van een mislukt voornemen. Ik hou het bij af en toe vlees eten en dan alleen bio. En net als Dee: geen voornemens. Wees niet te streng voor jezelf hè!
Sammi was gisteren toch iets minder stoer dan vorig jaar. Tot 24.00u heeft hij bij ons gezeten, oren gespitst en kijken wat er allemaal gebeurt buiten. Maar toen het echte geknal los barstte, is hij toch maar een uurtje onder het bed gaan zitten.
Vandaag bij mijn ouders langs geweest, broer kwam ook nog met zijn gezin, en zojuist heb ik ein-de-lijk mijn nieuwe DigiD ingesteld (en de code opgeschreven ) en de mail naar de tandarts gestuurd met de rekeningen die zij zou betalen voor mij. Vond ik nog best spannend, ben benieuwd hoe ze reageert.