Tegellaminaat kopen
donderdag 1 januari 2015 om 12:28
Hallo meiden,
Ik vraag hier wel heel veel advies maar goed!
Ik wil in ons nieuwe huis tegel laminaat laten leggen.
Nu zoek ik een goede winkel/webwinkel waar ik dit kan kopen.
Graag zou ik iets willen met gratis leggen,ik ben me al een beetje aan het orienteren,
maar er zijn zo veel mogelijkheden.
Wat zouden jullie mij aanraden,wil er ongeveer 2000 euro aan uitgeven.
Hoop op goede tips!
Gr, Loesje.
Ik vraag hier wel heel veel advies maar goed!
Ik wil in ons nieuwe huis tegel laminaat laten leggen.
Nu zoek ik een goede winkel/webwinkel waar ik dit kan kopen.
Graag zou ik iets willen met gratis leggen,ik ben me al een beetje aan het orienteren,
maar er zijn zo veel mogelijkheden.
Wat zouden jullie mij aanraden,wil er ongeveer 2000 euro aan uitgeven.
Hoop op goede tips!
Gr, Loesje.
donderdag 1 januari 2015 om 12:49
Geen idee hoeveel m2 je nodig hebt en waar je woont maar voor dat geld wil ik het ook wel even leveren en leggen denk ik
Bij mijn dochter heb ik (normaal) laminaat gelegd en die was, inclusief plinten en ondervloer, iets van ¤ 500 kwijt voor een keuken, hal, slaapkamer en woonkamer.
Bij mijn dochter heb ik (normaal) laminaat gelegd en die was, inclusief plinten en ondervloer, iets van ¤ 500 kwijt voor een keuken, hal, slaapkamer en woonkamer.
Niet geschoten is altijd mis
donderdag 1 januari 2015 om 12:57
donderdag 1 januari 2015 om 13:00
Hier was trouwens 30m2 relatief goedkoop laminaat (voor boven) 500 euro. Exclusief plinten en normaal gesproken ook zonder ondervloer maar was actie dat we die er gratis bij kregen.
Wat ik nu overigens niet meer zou doen want de ondervloer was goedkope rotmeuk.
Ik dacht trouwens dat het ging over tegels met houtlook en niet over laminaat met tegellook. Vandaar eerste reactie.
Ik dacht trouwens dat het ging over tegels met houtlook en niet over laminaat met tegellook. Vandaar eerste reactie.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 1 januari 2015 om 13:06
quote:Marels schreef op 01 januari 2015 @ 13:00:
Hier was trouwens 30m2 relatief goedkoop laminaat (voor boven) 500 euro. Exclusief plinten en normaal gesproken ook zonder ondervloer maar was actie dat we die er gratis bij kregen.
Ja, inderdaad tegellaminaat!
Je hebt tegenwoordig zoveel aanbieders.
Ja, inderdaad tegellaminaat!
Je hebt tegenwoordig zoveel aanbieders.
donderdag 1 januari 2015 om 13:27
ja loesje, het komt heel nauw
bij houtlook (en vooral als je het wild legt) maakt het niet zo uit waar de tegels aansluiten
tegellook heeft een "kiertje" / voeg en die moeten netjes liggen natuurlijk, dat komt echt wel heel nauw.
ik leg zelf zonder problemen laminaat (houtlook) maar ik zou zeker een beginner sterk afraden om zelf tegellaminaat te leggen
bij houtlook (en vooral als je het wild legt) maakt het niet zo uit waar de tegels aansluiten
tegellook heeft een "kiertje" / voeg en die moeten netjes liggen natuurlijk, dat komt echt wel heel nauw.
ik leg zelf zonder problemen laminaat (houtlook) maar ik zou zeker een beginner sterk afraden om zelf tegellaminaat te leggen