Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 januari 2015 om 14:43
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 14:40:
[...]
Is dat om aantekeningen te maken? Dat doe ik niet
Ik doe wel mee in een poll. Geen idee hoe het werkt Ik heb net een poule aangemaakt op telefoon app, maar ook geen idee hoe ik nu mensen uitnodig. Blijkbaar moeten ze zich hebben aangemeld ergens... snap er geen hol van ook
[...]
Is dat om aantekeningen te maken? Dat doe ik niet
Ik doe wel mee in een poll. Geen idee hoe het werkt Ik heb net een poule aangemaakt op telefoon app, maar ook geen idee hoe ik nu mensen uitnodig. Blijkbaar moeten ze zich hebben aangemeld ergens... snap er geen hol van ook
donderdag 1 januari 2015 om 14:46
quote:AnnaP1977 schreef op 01 januari 2015 @ 14:43:
[...]
Ik heb net een poule aangemaakt op telefoon app, maar ook geen idee hoe ik nu mensen uitnodig. Blijkbaar moeten ze zich hebben aangemeld ergens... snap er geen hol van ook
Die mensen moeten ook de app installeren en dan kan jij ze met hun gebruikersnaam uitnodigen in de poule.
Ik heb het 1x goed gehad en toen echt al vanaf heel vroeg in het programma (toen was het nog met gewone mensen en was niemand druk met mollen).
[...]
Ik heb net een poule aangemaakt op telefoon app, maar ook geen idee hoe ik nu mensen uitnodig. Blijkbaar moeten ze zich hebben aangemeld ergens... snap er geen hol van ook
Die mensen moeten ook de app installeren en dan kan jij ze met hun gebruikersnaam uitnodigen in de poule.
Ik heb het 1x goed gehad en toen echt al vanaf heel vroeg in het programma (toen was het nog met gewone mensen en was niemand druk met mollen).
donderdag 1 januari 2015 om 14:48
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 14:46:
[...]
Ga wel even mijn vrienden appen dan haha. Thanks!
Ja ik vind het soms te moeilijk. Had 2x goed en 1x vanaf het begin, voor de rest ook nooit. Maar blijft leuk. Maar eentje zonder Bn'ers zou ook wel weer leuk zijn.
[...]
Ga wel even mijn vrienden appen dan haha. Thanks!
Ja ik vind het soms te moeilijk. Had 2x goed en 1x vanaf het begin, voor de rest ook nooit. Maar blijft leuk. Maar eentje zonder Bn'ers zou ook wel weer leuk zijn.