Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 januari 2015 om 14:59
donderdag 1 januari 2015 om 15:03
quote:SuzanneSuus schreef op 01 januari 2015 @ 15:01:
[...]
Wat hij bedoelt. Nu heb ik ook geen idee over welk programma hij het had en heeft hoor.
Het gaat over een feest, wat weer gefilmd werd en op tv uitgezonden. Van radio 538. Hij vindt dat er teveel verschillende soorten mensen naar luisteren en er daardoor dus niet gedanst wordt, want niet iedereen vindt alles leuk.
Zoiets.
[...]
Wat hij bedoelt. Nu heb ik ook geen idee over welk programma hij het had en heeft hoor.
Het gaat over een feest, wat weer gefilmd werd en op tv uitgezonden. Van radio 538. Hij vindt dat er teveel verschillende soorten mensen naar luisteren en er daardoor dus niet gedanst wordt, want niet iedereen vindt alles leuk.
Zoiets.
donderdag 1 januari 2015 om 15:06
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 15:03:
[...]
Zoiets.Danku
[...]
Zoiets.Danku
Je bent zelf een theepot
donderdag 1 januari 2015 om 15:09
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 januari 2015 @ 14:59:
Mason en ik zitten op Discovery Treehouse Masters te kijken en die vrouw waarvoor ze nu een boomhut gaan bouwen is heel knap. Dus ik zeg tegen Mason: "Wat een knap meisje, hè?". Zegt ie heel droog: "Ja, zo'n vriendin wil ik.". Eikenboom
Mason en ik zitten op Discovery Treehouse Masters te kijken en die vrouw waarvoor ze nu een boomhut gaan bouwen is heel knap. Dus ik zeg tegen Mason: "Wat een knap meisje, hè?". Zegt ie heel droog: "Ja, zo'n vriendin wil ik.". Eikenboom
Je bent zelf een theepot
donderdag 1 januari 2015 om 15:09
donderdag 1 januari 2015 om 15:15
donderdag 1 januari 2015 om 15:16