Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 2 januari 2015 om 20:24
quote:SuzanneSuus schreef op 02 januari 2015 @ 20:23:
Hard gewerkt vandaag èn zowaar aan Stora gedacht ivm een nog trillende vieb in een patient. ( pat had nog wat rare issues maa dat is geheim natuurlijk)
Heb ik iets gemist of kletsten jullie hier een beetje in de rondte?
Het 3ling topic is er nog steeds zie ik ondanks ( niet expres) Noorwegen
Hard gewerkt vandaag èn zowaar aan Stora gedacht ivm een nog trillende vieb in een patient. ( pat had nog wat rare issues maa dat is geheim natuurlijk)
Heb ik iets gemist of kletsten jullie hier een beetje in de rondte?
Het 3ling topic is er nog steeds zie ik ondanks ( niet expres) Noorwegen
vrijdag 2 januari 2015 om 20:26
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 20:22:
[...]
Grappig, ik dacht dat het aan mij lag
Ik vond haar boek trouwens onderhoudend, maar geen eye opener oid.Geen eyeopener, maar ik vond het weleens leuk om iemand enigszins positief over de psychiatrie te horen, ik hoor normaal alleen maar gezeik, wantrouwen, commentaar op de mensen die er werken, incl ikzelf dus. Fijn om te lezen dat dat ook anders kan.
[...]
Grappig, ik dacht dat het aan mij lag
Ik vond haar boek trouwens onderhoudend, maar geen eye opener oid.Geen eyeopener, maar ik vond het weleens leuk om iemand enigszins positief over de psychiatrie te horen, ik hoor normaal alleen maar gezeik, wantrouwen, commentaar op de mensen die er werken, incl ikzelf dus. Fijn om te lezen dat dat ook anders kan.
vrijdag 2 januari 2015 om 20:29
quote:Thordis2.0 schreef op 02 januari 2015 @ 20:26:
[...]
Geen eyeopener, maar ik vond het weleens leuk om iemand enigszins positief over de psychiatrie te horen, ik hoor normaal alleen maar gezeik, wantrouwen, commentaar op de mensen die er werken, incl ikzelf dus. Fijn om te lezen dat dat ook anders kan.Dat wel. Gelukkig zijn er wel meer boeken die positief zijn
[...]
Geen eyeopener, maar ik vond het weleens leuk om iemand enigszins positief over de psychiatrie te horen, ik hoor normaal alleen maar gezeik, wantrouwen, commentaar op de mensen die er werken, incl ikzelf dus. Fijn om te lezen dat dat ook anders kan.Dat wel. Gelukkig zijn er wel meer boeken die positief zijn
vrijdag 2 januari 2015 om 20:36