Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:10
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 01:01:
[...]
Begrijpend lezen is niet mijn sterkste vak. Goed excuus?
Mijn excuses dat ik dacht dat ik een schijnheil genoemd werd en er dusdanig op reageerde.
Dat galaxy schijnheilig genoemd wordt, kan ik best begrijpen.Oké. 'k Snap ook wel dat het lastig te volgen is, als ik hier met een dagenlang opgekropte boosheid even als furie kom binnendenderen.
[...]
Begrijpend lezen is niet mijn sterkste vak. Goed excuus?
Mijn excuses dat ik dacht dat ik een schijnheil genoemd werd en er dusdanig op reageerde.
Dat galaxy schijnheilig genoemd wordt, kan ik best begrijpen.Oké. 'k Snap ook wel dat het lastig te volgen is, als ik hier met een dagenlang opgekropte boosheid even als furie kom binnendenderen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 3 januari 2015 om 01:12
zaterdag 3 januari 2015 om 01:12
quote:consuelabananahammok schreef op 03 januari 2015 @ 00:55:
Mijn grenzen rekken altijd ook aardig ver op.
En ik ben ook zeker geen type forummer die een keer een fittie je tot in de eeuwigheid blijft najagen.
Maar dit gaat mijn grenzen ook ver te boven.
En jij stelde juist je grenzen, toch?
Ja, ik zag het, op een topic dat ik lees en waarin ik niet reageer maar waarover ik we
een mening heb etc. Wat vond ik die post van je heftig.
Mijn grenzen rekken altijd ook aardig ver op.
En ik ben ook zeker geen type forummer die een keer een fittie je tot in de eeuwigheid blijft najagen.
Maar dit gaat mijn grenzen ook ver te boven.
Ja, ik zag het, op een topic dat ik lees en waarin ik niet reageer maar waarover ik we
een mening heb etc. Wat vond ik die post van je heftig.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 3 januari 2015 om 01:13
quote:feow schreef op 03 januari 2015 @ 00:58:
[...]
Voor mij heeft het helemaal niets met heel erg ziek / Bente te maken.
De opmerking dat iemand jaloers zou zijn op sexueel misbruik is ZÓ ver buiten elke grens. Of het nou tegen de koningin, een pitbull of een ziek persoon geschreven wordt. Als iemand dat soort dingen post is het klaar. En hoef ik er niet meer gezellig mee te kletsen.
Een stevig meningsverschil op één topic en elders samen gieren kan prima. Maar niet met zulke lage acties.
Fluim: je zult er niks van gemerkt hebben, maar toch mijn excuses. Ik vond je namelijk naar GG nogal een vervelende drammer worden. Nu ben ik blij dat ik weet hoe ik me vergiste.
Nou dat idd, dat gaat echt het boekje flink te buiten. Kan je een keer niet lekker in je vel zitten, of wat hebben gedronken dan nog krijg je niet mijn begrip als je zoiets uit je strot gewurgd krijgt.
Stevige discussie, zelfs wat opmerkingen op de man kan ik prima hebben.
Maar dit? Nee.
[...]
Voor mij heeft het helemaal niets met heel erg ziek / Bente te maken.
De opmerking dat iemand jaloers zou zijn op sexueel misbruik is ZÓ ver buiten elke grens. Of het nou tegen de koningin, een pitbull of een ziek persoon geschreven wordt. Als iemand dat soort dingen post is het klaar. En hoef ik er niet meer gezellig mee te kletsen.
Een stevig meningsverschil op één topic en elders samen gieren kan prima. Maar niet met zulke lage acties.
Fluim: je zult er niks van gemerkt hebben, maar toch mijn excuses. Ik vond je namelijk naar GG nogal een vervelende drammer worden. Nu ben ik blij dat ik weet hoe ik me vergiste.
Nou dat idd, dat gaat echt het boekje flink te buiten. Kan je een keer niet lekker in je vel zitten, of wat hebben gedronken dan nog krijg je niet mijn begrip als je zoiets uit je strot gewurgd krijgt.
Stevige discussie, zelfs wat opmerkingen op de man kan ik prima hebben.
Maar dit? Nee.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:16
quote:SuzanneSuus schreef op 03 januari 2015 @ 01:12:
[...]
een mening heb etc. Wat vond ik die post van je heftig.Mijn grenzen zijn te vaak van elastiek, dus zo nu en dan heb ik mijn leermomenten weer nodig.
[...]
een mening heb etc. Wat vond ik die post van je heftig.Mijn grenzen zijn te vaak van elastiek, dus zo nu en dan heb ik mijn leermomenten weer nodig.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:16
quote:Bieb2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 01:08:
[...]
Oh Nou ja ik kan beter gaan slapen.
Ik wist ook niet dat GG ook Snarf was. Jammere actie maar zij zit ook met issues begreep ik.
Ja. En dat is op zich ook weer sneu zat natuurlijk.
Het is ook niet mijn bedoeling eigenlijk om haar hier haar plekje te ontnemen.
Ik hoop alleen dat ze ooit inziet dat wat zij denkt dat voor haar een fantastische aanpak is (de harde aanpak met schoppen voor haar kont en grove opmerkingen) niet lukraak op iedereen toe te passen is.
Als het voor haar al zo goed werkt als ze zelf denkt, aangezien ze nu al meermaals op niet al te heldhaftige manieren is vertrokken als ze op het forum volgens de door haarzelf gepropageerde methode wordt aangesproken. Maar dat terzijde.
[...]
Oh Nou ja ik kan beter gaan slapen.
Ik wist ook niet dat GG ook Snarf was. Jammere actie maar zij zit ook met issues begreep ik.
Ja. En dat is op zich ook weer sneu zat natuurlijk.
Het is ook niet mijn bedoeling eigenlijk om haar hier haar plekje te ontnemen.
Ik hoop alleen dat ze ooit inziet dat wat zij denkt dat voor haar een fantastische aanpak is (de harde aanpak met schoppen voor haar kont en grove opmerkingen) niet lukraak op iedereen toe te passen is.
Als het voor haar al zo goed werkt als ze zelf denkt, aangezien ze nu al meermaals op niet al te heldhaftige manieren is vertrokken als ze op het forum volgens de door haarzelf gepropageerde methode wordt aangesproken. Maar dat terzijde.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 3 januari 2015 om 01:26
Ik ben niet zo van het pb'en, dus ik doe het maar gewoon even in dit topic.
Fluim, ik ben blij dat jij niet op je handen bleef zitten.
MrsSW, bedankt dat je me vaak aan het denken zet met je posts. Feow ook trouwens.
Conny, jou hoef ik niks meer te zeggen want je weet allang dat ik je een tof wijf vind.
En ieder die ik niet rechtstreeks aanspreek: sorry, dat wil niet zeggen dat ik je niet lees of waardeer.
MrsSW, bedankt dat je me vaak aan het denken zet met je posts. Feow ook trouwens.
Conny, jou hoef ik niks meer te zeggen want je weet allang dat ik je een tof wijf vind.
En ieder die ik niet rechtstreeks aanspreek: sorry, dat wil niet zeggen dat ik je niet lees of waardeer.
zaterdag 3 januari 2015 om 01:27
quote:Dana schreef op 03 januari 2015 @ 01:26:
MrsSW, bedankt dat je me vaak aan het danken zet met je posts. Feow ook trouwens.
En ieder die ik niet rechtstreeks aanspreek: sorry, dat wil niet zeggen dat ik je niet lees of waardeer. Dit is het einde van mijn spreekbeurt.
MrsSW, bedankt dat je me vaak aan het danken zet met je posts. Feow ook trouwens.
En ieder die ik niet rechtstreeks aanspreek: sorry, dat wil niet zeggen dat ik je niet lees of waardeer. Dit is het einde van mijn spreekbeurt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.