Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:valentinamaria schreef op 03 januari 2015 @ 14:10:

[...]

hij was goed in bed en errug leuk!!Dat zijn de besten! Zo ben ik aan meneer Tats blijven hangen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:valentinamaria schreef op 03 januari 2015 @ 14:10:

ik sliep ook niet, dat lukt me niet.

ben vanochtend heel vroeg vertrokken, maar een heel klein beetje verdwaald.

nu maar hopen dat ik niet dwars door de pil heen zwanger ben geraakt van een drieling.Het vervelende daar van is , is dat je dan je Nick moet veranderen in mamavancharellejordycassondra.
quote:consuelabananahammok schreef op 03 januari 2015 @ 14:13:

[...]

Het vervelende daar van is , is dat je dan je Nick moet veranderen in mamavancharellejordycassondra.
quote:consuelabananahammok schreef op 03 januari 2015 @ 14:13[/message]:

[...]

Het vervelende daar van is , is dat je dan je Nick moet veranderen in mamavancharellejordycassondra.met nog 2 namen erbij....dan heb ik 5 kinderen.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 03 januari 2015 @ 14:15:

[...]

met nog 2 namen erbij....dan heb ik 5 kinderen.Knus!
quote:hatsetats schreef op 03 januari 2015 @ 14:07:

[...]

Nou, ben benieuwd hoelang het duurt eer ik dit in mijn schoenen krijg geschoven.Nee hoor.

[...]

met nog 2 namen erbij....dan heb ik 5 kinderen.Oei, dan zou ik voor die drie wat korte namen bedenken, anders past het niet.

[...]

met nog 2 namen erbij....dan heb ik 5 kinderen.Meid dat heeft ook voordelen hoor,je casht gewoon maandelijks een kapitaal aan kinderalimentatie om nog maar te zwijgen over de kinderbijslag..
quote:ketller schreef op 03 januari 2015 @ 14:17:

[...]

Nee hoor.Nou dat valt me dan weer mee.
Heb even heen en weer gemaild vanmiddag maar helaas forumt degene die het bericht heeft geplaatst vanachter een proxy vandaan (weer wat geleerd) dus ik kan op geen enkele manier mijn verhaal aantonen. Ik had gewoon vanaf dag 1 gelijk eerlijk moeten zijn over Snarfie maar ik dacht 'dan gelooft helemaal niemand me meer'. De berichten op het topic van Bente onder die nick zijn 1000 procent zeker NIET door mij geplaatst dat zei ik toen al en daar blijf ik bij. Dat mensen me niet geloven so be it.

En even over meerdere nicks hebben, Christine had ik al 7 jaar niks meer mee gepost en ik ben hier ook een hele tijd weggeweest. Het is dat ik toevallig het wachtwoord goed raadde laatst toen een nieuwe nick maken niet lukte. Volgens mij zijn hier zat mensen die in de jaren dat ze forummen meerdere nicks hebben/hadden. Ik forum in totaal al meer dan 10 jaar waaronder het overgrote deel onder de naam Christine. Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt. Maar goed dit wordt sowieso het laatste berichtje wat ik plaats want mijn vriend was meer dan woedend net. Ik kwam terug van de sportschool en blijkbaar heeft een of andere debiel naar mijn huistelefoon gebeld. Aangezien stiefzoon opnam weten we niet of het mijn ex was of iemand anders helaas maar mij gaat dit gedoe veel en veelste ver inmiddels. De lol is er aardig af helemaal als je dan leest wat mensen allemaal voor vuils over je zeggen.
quote:hatsetats schreef op 03 januari 2015 @ 14:24:

[...]

Nou dat valt me dan weer mee.Tis altijd feest als hats is geweest;)
Naar je huistelefoon gebeld? Wie dan? En wat heeft dat met het forum te maken?
hou op over 5 kinderen!

moet ik eerst met date trouwen om alimentatie te krijgen, met spoed.

nog een huwelijk erbij kan ook wel....straks haal ik Elizabeth Taylor nog in.

uiteraard adopteert hij mijn kinderen, en dan ga ik eens cashen!
wij slapen nooit.
Galaxy wat naar

Ik hoop dat je het los kunt laten, het is je energie niet waard!

Ket laat je wel even weten aan wie ik dan moet pb-en? Ik ben er gisteren nog steeds iet aan toe gekomen!
quote:valentinamaria schreef op 03 januari 2015 @ 14:26:

hou op over 5 kinderen!

uiteraard adopteert hij mijn kinderen, en dan ga ik eens cashen!Nee joh, ali kan je ook krijgen zonder eerst te trouwen. Zolang zijn dna er maar inzit.
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 14:25:

Naar je huistelefoon gebeld? Wie dan? En wat heeft dat met het forum te maken?Niet de eerste keer hoor, dat een op het oog politiek correcte forummer een stalker blijkt te zijn.
...liefde leidt je tot het eind, goede tijden slechte tijden..
quote:ketller schreef op 03 januari 2015 @ 14:06:

[...]

Lief fluim

But the damage is done, ik duik onder:)

Niet doen!!!

Als er ergens nog een verwijzing of quote staat, vraag diegene dan om die weg te halen.

Dan is er toch niets meer aan de hand?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dus jouw ex zou achter de nick Snarfie zitten? En die doet onder die nick alsof hij jou is? Inclusief hetzelfde, nogal opvallende, woordgebruik? Goh.

Bij mij belt er trouwens ook wel eens iemand naar onze vaste telefoon. Moet ik me zorgen gaan maken?
quote:prik schreef op 03 januari 2015 @ 14:29:

Dus jouw ex zou achter de nick Snarfie zitten? En die doet onder die nick alsof hij jou is? Inclusief hetzelfde, nogal opvallende, woordgebruik? Goh.

Bij mij belt er trouwens ook wel eens iemand naar onze vaste telefoon. Moet ik me zorgen gaan maken?Wat was jouw vorige nick Prik?
Sorry galaxy en je hebt er ook niks aan/hoeft je niet te boeien.. Maar ik geloof er dus echt niks van..
quote:valentinamaria schreef op 03 januari 2015 @ 14:26:

hou op over 5 kinderen!

uiteraard adopteert hij mijn kinderen, en dan ga ik eens cashen!

Mag ik bruidsmeisje zijn? Ja Ja Ja?

Nu ik je toch een beetje op dit fantastische idee heb gebracht?

(Amand kom er maar in )
quote:Fangtasia schreef op 03 januari 2015 @ 14:27:

Galaxy wat naar

Ik hoop dat je het los kunt laten, het is je energie niet waard!

Ket laat je wel even weten aan wie ik dan moet pb-en? Ik ben er gisteren nog steeds iet aan toe gekomen!Komt goed! Thnx voor al het advies!!
quote:Thordis2.0 schreef op 03 januari 2015 @ 14:25:

Naar je huistelefoon gebeld? Wie dan? En wat heeft dat met het forum te maken?Ik volg het ook niet.
quote:hatsetats schreef op 03 januari 2015 @ 14:27:

[...]

Niet de eerste keer hoor, dat een op het oog politiek correcte forummer een stalker blijkt te zijn.

Zoals wie dan?

En hoe komen mensen aan je huisadres?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven