Uitgerekend eind augustus 2015 !!

21-12-2014 22:10 1195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!

Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.

NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
Hoi Dames, ik sluit me ook bij de groep aan. Mocht er geen plek meer zijn in de tabel geen probleem ik vind het leuk om onze ervaringen te delen.

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap.

Ik ben uitgerekend op 26-8 en heb 20 januari de eerste echo. Heel spannend allemaal.
Hai dames,

Vandaag heel impulsief naar een echo-centrum gegaan: ik wilde weten óf er al iets te zien was, zoja of het hartje klopte én of het ook ècht in de baarmoeder zit op de juiste plek..

En dat alles klopte (lett. en fig.😁).

Wel ben ik terug gezet naar 6 weken ipv 8 weken. Dus nu sta ik -net als jullie- op eind augustus.

Volgende week naar de verloskundige voor een eerste afspraak.

De 19e voor een eerste 'termijnecho' .

Telefonisch gaven ze aan die echo-afspraak tussen de 10-12 weken te plannen maar straks kom ik daar met 8/9 weken.. Dat hebben sommige van jullie ook toch?

Ik overleg het dinsdag met de verloskundige en zal die afspraak van de 19e dan ev. verzetten..

Hoe gaat het met jullie?
... En morgen pas ik het ff aan in de tabel👍
Fijn dat alles goed was Rose! Ik ben ook met echo een week teruggezet. Bij dochter toendertijd ook. Maar bij dochter bleek dat niet te kloppen en nu kan het ook niet want volgens mij moet je seks hebben om zwanger te worden... Termijnecho waren we te vroeg bij dochter dus zijn we een week later nog een keer geweest. De embryo moet een minimum grootte hebben, mag er een datum aan gehangen worden omdat de marges te ruim zijn als het kleiner is. Snap je?
Lekker dat alles goed was Rose. Ik heb een afspraak gemaakt voor een echo op 19 jan. Als mijn berekening klopt, dan ben ik precies 10 weken.

Tijd gaat wel super langzaam. Kan het ook al bijna niet meer voor me houden. Maar we willen toch wachten tot na de echo. Pff duurt lang.
Hi Gina, gefeliciteerd en welkom!

Wat fijn Rose dat alles goed is. Al 2 kloppende hartjes hier

Hier gaat de tijd ook echt te langzaam.. Pfff. Vandaag ben ik 5.5 week geloof ik. Maar dat is nog eigen berekening natuurlijk.

Ik heb me zojuist aangemeld bij de vk, ben heel benieuwd wanneer we een afspraak krijgen. Aan de ene kant wil ik het zo snel mogelijk en aan de andere kant ben ik ook wel bang. De vorige keer kwamen we er ook bij de vk achter dat het niet goed was. Ook al had ik dat gevoel zelf ook al heel sterk..

Vandaag rond 10 uur uit bed gekomen, om 11.30 lag ik alweer op de bank te snurken dus ik ben wel wat meer moe dan normaal.

Mijn boobies doen nog steeds best pijn, verder (nog steeds) geen klachten.
Als ik nou tegen VK zeg dat ik toch ook een echo wil om alvast te weten of het hartje klopt enzo, betaal je daar extra kosten aan eigenlijk? Ben nu bijna 7 weken en moet pas als ik 10 weken ben.. en wil eigenlijk best wel weten of alles goed is
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Iedereen nog de beste wensen, dat het een mooie zomer mag worden!

Ik ben nu 7wkn en 1 dag. Ik heb de 15e de eerste afspraak bij de verloskundige. Dan ben ik 8 wkn en 6 dgn, dus dan krijg ik hopelijk het echte bewijs dat er iets zit. De buikkrampen die ik eerder had zijn gelukkig ook verdwenen, het enige waar ik nu eigenlijk last van heb zijn mijn borsten, voor de rest voel ik me prima

Fijn dat alles goed is Rose, is toch een hele geruststelling!
Ik ga de 6e al voor echo, op eigen verzoek omdat vriend dan paar weken weg gaat, en ik toch wel graag iets van zekerheid wou hebben dan. Deze echo kost 27,50.
Pudding, ik zou dit gewoon voorleggen aan je vk. Wie weet krijg je van hun een echo, in het ergste geval betaal je ervoor.

De vorige keer was ik 'blij' dat ik met 8 weken al wist dat het niet goed zat door een vroege echo, ipv bij 10-11 weken.

Ik hoop nu dat ik weer ergens rond 8 weken een echo krijg..
Nou zal maandag eens bellen dan! en deze scan kan vanaf hoeveel weken?? Ben nu bijna 6,5 week dus
Afspraak gemaakt! Volgende week maandag.. Ze zeiden alleen dat mn ovulatie rond 10 december is geweest, maar die was om 5 december (ovulatietest). Ze hebben mijn hele cyclus verkeerd berekend daar

Maar goed ik heb mijn extra echoooo
Super! Hopelijk is alles ok!
Fijn Pudding, die afspraak staat! Volgens mij wordt er standaard uitgegaan van een 28-daagse cyclus. Misschien ligt het daaraan dat de berekening anders is dan de jouwe..? Je hebt lekker snel duidelijkheid, dat is superfijn!

Ik ben vandaag ook teruggebeld door de vk en een afspraak gemaakt voor 20 januari. Dat is dus nog 2 weken en 1 dag. Ik ben dat 8.1 week en dan zou er echt al hartactie te zien moeten zijn. Vind het wel spannend.

Als de echo er goed uitziet, is de intake 2 dagen daarna.

De tijd gaat zo langzaaaaaaaam, daar waar de tijd normaal zo snel voorbij vliegt.

Ik ben eens even in de tabel aan het loeren... Pieps, jij moest vandaag naar de vk? Ik hoop op goed nieuws.

MamavanDenM en Blonde, superveel succes morgen met de 1e echo
Ik wil de tabel aanpassen, heb de codes. Wie iemand me uitleggen hoe het werkt?

Laatste dagen last van misselijkheid en hormonen. Ik heb sterk het gevoel dat misselijkheid mentale zwakte is, ben een beetje een zeikerd , en weet niet zo goed hoe ik daar mee om moet gaan. Gisteren al wat rondgesurfd...iemand ervaring met acupunctuur of iets anders?

Wij mogen de 22 hartje luisteren
Nou de tijd gaat inderdaad zo langzaam voor mij gevoel! Wat normaal altijd zo langzaam gaat. Ik wil gewoon mn kleine baby levend kunnen zien en wetend dat ik me niet meer zorgen hoef te maken voor MK.

Misselijkheid is geen mentale zwarte hoor Merel dat is zwanger zijn haha ;) hoort er allemaal bij

Hoe gaat het verder bij iedereen? Symptomen? Hoe zijn de echo's tot nu toe verlopen?
Symptomen blijven een beetje hetzelfde..wat het meest opvalt zijn mijn borsten. Ze zijn groter en pijnlijk. Fijn, al die nieuwjaarsknuffels haha, die doen best zeer.

De vk zei vandaag dat weinig kwaaltjes echt niks hoeft te betekenen. Genoeg vrouwen die kotsend boven de pot hangen waarbij de zwangerschap niet goed verloopt. Ik heb dus besloten dat weinig symptomen/kwalen geen punt van zorg meer gaat zijn. Ahum.

Merel, als je je wijziging even voor me opschrijft wil ik het best even aanpassen voor je in de tabel. Ik ben echt een digibeet, maar het wijst zich eigenlijk vanzelf als je ingelogd bent met de juiste gegevens om de tabel aan te passen.
Yoehoe!! Vanmorgen op de echo een kloppend hartje gezien!!!!!
Yesss vanmiddag een mooie echo gezien!! Een al behoorlijk kloppend hartje

Heb mijn angst wel naar de verloskundige uitgeproken over een miskraam, maar zij stelde me zeer gerust en mag altijd bellen voor mijn vlg afspraak op 27 januari om nog eens te kijken. Maar moet er ook gewoon vertrouwen in hebben
Ohh mooi zo mamavanDenM en sig87! Zal zeker een hele opluchting zijn?
Wauw Sig87 en MamavanDenM, goed nieuws!
Fijn dat jullie mooie echo's hadden! k ben heel benieuwd wanneer ik een echo ga krijgen, dat hoor ik volgende week woensdag wel!

Ik ben sinds 2 dagen super misselijk... Overgeven gaat niet, kokhalzen wel... Eten wil ik niet omdat ik me dan slecht ga voelen... Liever een lege maag, dan is het nog een beetje uit te houden... Maar goed, ik weet dat dat ook niet kan... K ben er nu al moe van, stomme misselijkheid!!

Bij ons weet iedereen het in de familie en vriendengroep! Fijn dat we niet hoeven te liegen en spastisch hoeven te doen!
Vandaag is de mooiste dag.
Gefeliciteerd met de mooie echo's! Wij hopen op 20 januari een kloppend hartje te gaan zien! Ik vind het echt wel spannend, wat minder klachten als bij de eerste zwangerschap en de afgelopen week echt ziek geweest. Uiteindelijk antibiotica gekregen. Ik weet rationeel wel dat het helemaal niks uitmaakt maar toch... Wij hebben het nu aan onze familie verteld en dat voelt ook als het noodlot tarten op een of andere manier.
@elliot, het is ook gewoon superspannend al die onzekerheden

@gekkootje. Het is me gelukt!
Goed nieuws dames, was dat gelijk ook de termijnecho?

Ik heb gisteren de intake bij de verloskundige gehad; super fijn gesprek (samen met mn vriend).

We gaan de termijnecho 2 weken verplaatsen naar de eerste week van februari. Tevens twee weken daarna de combinatietest.

Helaas lukt het me niet om in te loggen (ww vergeten).

De misselijkheid speelt hier een te grote rol; ik hoef niet over te geven maar voel me niet goed. Ik wil slapen, maar zelfs dán ligt het er net aan hoe ik lig. Bluh, naar gevoel.

De verloskundige tipte emesafene indien ik mn werk niet normaal kan doen door de misselijkheid. Liever geen medicatie, dus ik kijk het nog een week aan en hoop dat het iets minder wordt (of dat ik er meer aan gewend ben;))

liefs, Rose

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven