Stappen Amsterdam
zondag 4 januari 2015 om 14:09
Hoi meiden,
Omdat ik met de meeste van mijn vriendinnen weken van te voren een stapavondje moet plannen doe ik hier weer eens een oproepje..
Wie gaat er mee stappen in Amsterdam? Ik hou van techno en techhouse feestjes.
Leeftijd maakt me niet zoveel uit
Het lijkt me leuk om wat meiden te leren kennen die net als ik veel van uitgaan houden en die ook spontaan kunnen afspreken, geen moeilijk gedoe.
Mocht het je leuk lijken om in contact te komen dan lijkt het me leuk om een prive berichtje van je te ontvangen.
Misschien tot spreeks!
Groetjes
p.s. Ik ben niet van het ellenlange mailen, 'in het echt' leer je elkaar wat makkelijker kennen natuurlijk
Omdat ik met de meeste van mijn vriendinnen weken van te voren een stapavondje moet plannen doe ik hier weer eens een oproepje..
Wie gaat er mee stappen in Amsterdam? Ik hou van techno en techhouse feestjes.
Leeftijd maakt me niet zoveel uit
Het lijkt me leuk om wat meiden te leren kennen die net als ik veel van uitgaan houden en die ook spontaan kunnen afspreken, geen moeilijk gedoe.
Mocht het je leuk lijken om in contact te komen dan lijkt het me leuk om een prive berichtje van je te ontvangen.
Misschien tot spreeks!
Groetjes
p.s. Ik ben niet van het ellenlange mailen, 'in het echt' leer je elkaar wat makkelijker kennen natuurlijk
Nooit geschoten is altijd mis!
donderdag 15 januari 2015 om 00:41
hoi Macca86 ik had je eerst een prive berichtje gestuurd maar helaas niks gehoord maar ik ben nog wel opzoek naar stapvriendin nou mocht je nog opzoek zijn naar een stapvriendin dan hoor ik het wel als je wilt kan je me ook mailen op latina_chick@hotmail.nl groetjes imen
imen_12345 wijzigde dit bericht op 15-01-2015 16:09
Reden: gewoon verwijderen
Reden: gewoon verwijderen
% gewijzigd
donderdag 15 januari 2015 om 13:08