Blote billen vakantie

04-01-2015 20:35 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vakantie naar naturisme camping met kind of zonder kind?
Leef!
En je vraag is?
Dus je wil niet je vakantie aanpassen zodat je dochter mee kan/mag met jullie?

Ik had eerst met je ex overleg gehad over jullie plannen voordat je je dochter van pas 12 hierin zou betrekken.

Maar goed aangezien je niet om tips of adviezen vraagt kan ik alleen maar zeggen: fijne vakantie dan maar TO.
Dus je gaat wel met je vriend op vakantie in je blote reet lopen en niet meer op vakantie met je dochter?

Vind je dit zelf ook niet een beetje verkeerd?
En jullie wens moest per sé uitgevoerd worden?

Sneu hoor, meisje verheugt zich op de vakantie en dan gaan jullie ineens samen ergens heen, ipv een oplossing te zoeken voor jullie drieën. Over 4 jaar wil ze toch niet meer mee, kun je de hele zomer in je blootje op de naturistencamping zitten.
quote:mariatesselschade schreef op 04 januari 2015 @ 20:39:

Dus je wil niet je vakantie aanpassen zodat je dochter mee kan/mag met jullie?

Ik had eerst met je ex overleg gehad over jullie plannen voordat je je dochter van pas 12 hierin zou betrekken.

Maar goed aangezien je niet om tips of adviezen vraagt kan ik alleen maar zeggen: fijne vakantie dan maar TO.+1 gewoon een fijne met-kleren-aan-vakantie boeken met naaktstrand in de buurt.
En, wat weegt zwaarder? In je blootje lopen of met je dochter op vakantie gaan?
Huh, dus je vindt in je nakie kunnen rondlopen belangrijker dan op vakantie met je dochter? Sorry, maar dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik ben blij dat mijn moeder niet zo is.
quote:Louise70 schreef op 04 januari 2015 @ 20:43:

En, wat weegt zwaarder? In je blootje lopen of met je dochter op vakantie gaan?Dat is toch duidelijk? Lekker wapperen met de fritattas is belangerijker dan tijd met dochter.
Gevalletje prioriteiten.

En ik vind het persoonlijk niet normaal dat jij je partner, die niet de vader van je kind is, naakt rond laat lopen bij je (bijna) puber.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Belachelijk ook dat je hoopt dat je dochter haar zegje doet tegen haar vader. Nu zet je haar in het midden.
quote:saaaaar81 schreef op 04 januari 2015 @ 20:46:

Gevalletje prioriteiten.

En ik vind het persoonlijk niet normaal dat jij je partner, die niet de vader van je kind is, naakt rond laat lopen bij je (bijna) puber.+1. Daar zou ik als " de andere ouder" ook veel problemen mee hebben.
quote:saaaaar81 schreef op 04 januari 2015 @ 20:46:

Gevalletje prioriteiten.

En ik vind het persoonlijk niet normaal dat jij je partner, die niet de vader van je kind is, naakt rond laat lopen bij je (bijna) puber.Dit vind ik ook vaag, ik moe(s)t er niet aan denken om mijn stiefvader naakt te zien...
arm kind, omdat vader en moeder het niet eens kunnen worden mag ze niet mee op vakantie. Omdat moeder te beroerd is haar plannen aan te passen zodat vader en moeder het wel eens kunnen worden. Omdat moeder denkt dat het voor een puber leuk is om naakt te recreëren met je stiefvader. waar zit je verstand?
quote:dolfje schreef op 04 januari 2015 @ 20:48:

Belachelijk ook dat je hoopt dat je dochter haar zegje doet tegen haar vader. Nu zet je haar in het midden.

En dit. Lekker loyaliteitsconflictje kweken.

Ik hoop zo dat dit Noors is. Anders heb ik intens medelijden met dit kind.
Dit moet een grapje zijn, dat je nu helemaal niet meer met je dochter op vakantie gaat!?

Je geeft anders een erg slecht signaal aan haar. Jij maakt je vooral druk om wat je ex vindt zo te lezen.

Ja, dat is ook iets om mee te dealen maar buiten jullie 12 jarige kind om.

Als je je dochter zegt dat jullie op vakantie gaan en het nu verplaatst tot de week dat zij er niet is en haar afscheept met een dagje pretpark ... dat voelt voor haar alsof ze er niet bij hoort.

Wat je beter kan doen ... Jullie gaan gewoon zoals afgesproken op vakantie. Als je er met ex niet uit komt dan wordt het desnoods een geklede camping.

En dan ga jij met je vriend maar een dag trip maken ... naar het naaktstrand bij Egmond aan Zee of zo
Waarom ga je zonder je kind op vakantie?
Nou, nou er zijn Weinig volwassen mannen die geilen op een pre-puber hoor
quote:lilalinda schreef op 04 januari 2015 @ 20:57:

Nou, nou er zijn Weinig volwassen mannen die geilen op een pre-puber hoor

Godzijdank niet.

maar dan nog zijn er grenzen die gewoon in acht mogen worden genomen.
Jeetje zeg, wat egoïstisch dat je jezelf boven je dochter plaatst. Dan ga je toch lekker als zij bij pappa is 2 weken met je vent op een naaktstrand liggen en dan met dochter op vakantie? Ik zou mijn kind aan het begin van haar puberteit ook niet op een naturistencamping willen zien.
quote:Ephina schreef op 04 januari 2015 @ 21:00:

Jeetje zeg, wat egoïstisch dat je jezelf boven je dochter plaatst. Dan ga je toch lekker als zij bij pappa is 2 weken met je vent op een naaktstrand liggen en dan met dochter op vakantie? Ik zou mijn kind aan het begin van haar puberteit ook niet op een naturistencamping willen zien.Als het kind zelf wil zie ik het probleem niet.
Nou TO wil het topic laten sluiten. Zielig mens.
quote:saaaaar81 schreef op 04 januari 2015 @ 21:00:

[...]

Godzijdank niet.

maar dan nog zijn er grenzen die gewoon in acht mogen worden genomen.Nou ja, en (stel dat dit verhaal waar is) die grens ligt bij wat een kind van 12 wil. Die weten dat echt al wel. Als kind het wil. ie ik het probleem niet
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 21:02:

[...]

Als het kind zelf wil zie ik het probleem niet.

Ik vraag me af of kind ook had gewild als pappa haar had vertelt over die campings. Een kind is makkelijk te beïnvloeden van beide kanten en mamma klinkt wel errug positief over dat nudisten gebeuren.

Daarnaast moet ik toegeven dat ik het een gevoelskwestie vindt. Ik vind het een raar idee en begrijp die vader wel. Afgezien daarvan vind ik het ronduit belachelijk dat dochter nu niet met moeder op vakantie gaat. Imo zegt dat: Wat vriend en ik willen is belangrijker dan dat jij op vakantie mee kunt.
quote:lilalinda schreef op 04 januari 2015 @ 21:03:

[...]

Nou ja, en (stel dat dit verhaal waar is) die grens ligt bij wat een kind van 12 wil. Die weten dat echt al wel. Als kind het wil. ie ik het probleem niet

Hoeveel 12 jarigen vinden een blote vent normaal? Zeker als het niet haar vader is.

Ik ga er zomaar vanuit dat to en partner niet al sinds de geboorte van kind samen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven