klit showen

30-07-2008 20:48 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Zou dit meisje niet vreselijk graag aandacht willen, en het op een andere manier niet weten te krijgen? Als ze zoveel jonger is dan de rest voelt ze zich vast onzeker, en probeert ze zo in beeld te komen. Rare manier, dat wel. Misschien helpt het als je eens serieus met haar gaat praten, dat dit soort gedrag haar een naam bezorgt en dat jullie er raar door haar naar kijken? Haar als 'delletje' benoemen is niet zo opbouwend ben ik bang.
quote:thinkinggirl schreef op 30 juli 2008 @ 20:48:

... Eerst liet ze haar reet zien met een spelletje, nou ach dat geeft niet.. Hoe moet ik me zo'n spelletje voorstellen? Als een gezelschapsspel?
Ik heb zoiets weleens meegemaakt. Met mijn ex die toentertijd nog mijn net nieuwe vriend was, was ik met een paar mensen bij iemand thuis. De vrouw des huizes werd erg dronken en trok op een gegeven moment haar broek naar beneden en haar string opzij om te laten zien hoe zij haar bikinilijn had geschoren... Ja...juist...tja... Ik moest er wel om lachen, omdat het zo ontzettend triest was. Als vriend het echter in zijn hoofd had gehaald om aan haar te zitten dan was een heel stuk eerder mijn ex geweest. Had ie het maar gedaan...maar dat is een ander verhaal

Maak je er niet te druk om, het is erg triest van zo'n persoon. En van die mannen trouwens ook...stelletje pubers...
x
quote:wuiles schreef op 30 juli 2008 @ 21:15:

[...]

Hoe moet ik me zo'n spelletje voorstellen? Als een gezelschapsspel?Ja, dat bedacht ik me ook. Wel sneu dat een meisje zo de aandacht vraagt ergens.
x
quote:Digitalis schreef op 30 juli 2008 @ 20:56:

Raar, maar niet wereldschokkend. Andersom zou ik het vreemder vinden denk ik.Nou...ik heb het vaker meegemaakt dat een man zijn genitaliën laat zien dan een vrouw die van haar eigenlijk.
quote:superstar_2 schreef op 30 juli 2008 @ 21:10:

[...]

ja hylarisch was dat en sneu tegelijk..én in scène gezet. Buch haalde zijn patiënten bij castingbureaus vandaan
Gergeghehe, wat een lef van zo'n meid! klitventer dan wel he

Maar goed, je zou haar toch gewoon kunnen zeggen dat dit wat ver gaat?

En of ik het zou accepteren dat zij haar klit aan mijn vriend zou laten zien? Ehmmm, nou, ik denk dat ik zou vragen of ik hem ook even mocht zien, that makes us even..

De situatie zou zo ridicule zijn, dat ik er waarschijnlijk alleen maar om zou moeten lachen,
x
quote:thinkinggirl schreef op 30 juli 2008 @ 21:27:

Het was zo'n dobbelspel, en dan moet je vakjes vooruit, en op sommige vakjes staan opdrachten. Maar het mooie is, die van de reet laten zien stond er niet eens op volgens mij, daar had ze gewoon zin inZegt me niets maar ik neem graag aan dat het een heel leuk spel is. Wat was ook alweer de reden dat de heren niet gelijk zijn gestopt met het spel toen bleek dat deze dame iets te enthousiast werd?
Als jouw vriend dingen doet die niet kloppen dan is hij niet te vertrouwen en zit hij fout, dat is zijn schuld in dat geval. Hij is verantwoordelijk voor zijn gedrag, niemand anders! Hetzelfde geldt voor getrouwde dude.
quote:thinkinggirl schreef op 30 juli 2008 @ 21:25:

.En stel dat die getrouwde jongen verder gaat of wie dan ook, ik vertrouw haar niet, punt

Als die kerels te vertrouwen zijn, maakt dat geen flikker uit,

Er lopen overal wijven rond die niet te vertrouwen zijn (en kerels)

big deal, je eigen wederhelft moet te vertrouwen zijn!
lekker belangrijk
quote:thinkinggirl schreef op 30 juli 2008 @ 21:25:

Weet je, het gaat mij niet eens echt om mijn vriends reactie, ik vind het al goed dat hij het eerlijk heeft verteld.

En al zal delletje er zich niets van aantrekken, ik wil toch dat zij weet dat ik het weet, en dat ik haar dus niet vertrouw, en ook gewoon niet moet. Ik ga het haar dus wel zeggen.

Mijn vriend is er idd wat gevoelig voor,dus stel dat hij weer alleen naar zo'n feestje gaat en wel meer drinkt als dat ie die avond heeft gedaan, ik weet niet wat zij doet en hoe hij gaat reageren.En stel dat die getrouwde jongen verder gaat of wie dan ook, ik vertrouw haar niet, puntIk denk dat je redenatie hier een beetje mank gaat. Ik snap dat je haar niet aardig vindt, maar zoals gezegd, het is haar leven en ze zal wel om aandacht verlegen zitten of iets in die richting. Je hoeft haar echter niet te vertrouwen maar je vriend wel. En het eventuele vreemdgaan daar moet je je vriend op aan kijken, het is jullie relatie en daar staat zij buiten. Miss toch een gesprekje voeren met je vriend? En aan je onzekerheid/vertrouwen werken? En als je zo nodig met haar wilt praten, zou ik juist vertellen dat ze miss best aardig is, maar door haar broek te laten zakken nou niet echt die kant laat zien. En dat mensen haar ws leuker en aardiger vinden als ze gewoon eens een leuk gesprek met ze aangaat ipv haar klit te showen. Heb je 2 vliegen in 1 klap
Dat zij voor hun stond betekent niet dat ze niet weg konden lopen. Nu zeg ik niet dat ze dat hadden moeten doen, maar ze zijn moeilijk slachtoffers te noemen...
quote:pink11 schreef op 30 juli 2008 @ 21:28:

[...]

én in scène gezet. Buch haalde zijn patiënten bij castingbureaus vandaan

Des te schokkender dus...

Onder welke trefwoorden zou zo'n man dan ingeschreven staan?

Ik wil het niet weten denk ik...
@MA klitventer :
Dat je haar niet ziet zitten kan ik me dan ook wel weer voorstellen.
Eens met Wen.

Dit meisje heeft een goed gesprek en een knuffel nodig.

Soft hé.
itsman zegt, ik zou zeggen dat ze alles gerust in haar broek zou mogen laten zitten

ik denk dat dit een negatieve manier van aandacht vragen is. Misschien weet ze wel niet hoe ze het anders moet aanpakken. Als je als laatste en jongste ergens bijkomt wil je je vaak "bewijzen". Misschien moet je haar gewoon eens erop aanspreken waarom en hoe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Kinderachtig, dat jij je zo op laat jutten ook.
x
Zo iemand is wel irritant om in je kennissenkring te hebben, zeker als je haar vaak op feestjes gaat zien. In die zin kan ik mij jouw tegenstand wel voorstellen. Wat betreft eventuele jaloezie die je voelt...ik denk dat jouw vriend het eerder bizar dan geil vond. Maar dat is enkel een gokje.
Dat meisje "hoort" blijkbaar bij jullie vriendengroepje.

Maar goede vrienden zijn jullie niet voor haar.

Blijkbaar is er niemand die zich er voor interesseert hoe het met het meisje gaat. Als je zoiets doet dan is dat een schreeuw om aandacht. Je moet wel erg labiel zijn en geen eigenwaarde hebben om zoiets te doen.

Maar ipv proberen dat meisje te helpen om wat eigen waarde op te bouwen is de 1e gedachte gelijk ojee als ze maar niet iets met mijn vriendje doet. En die kerels die laten zich het lekker aanleunen die vinden het wel interessant en geil maar ze beschouwen haar waarschijnlijk ook gewoon als een slet waarmee ze verder niets te maken willen hebben.

Dat meisje is gewoon zielig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven