Bar Toooooo Much *167*

18-06-2008 23:44 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames toch, iedereen gevloerd? Ik ben in het luxe bezit van een airco. Boven weliswaar, maar toch. Op de slaapkamers is het daardoor iig ietsje beter uit te houden.

Ben er weer vandoor, NCIS en House. Toedels.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Geen airco hier, maar wel een plafondventilator, scheelt ook een hele hoop. Bet twee uur met een forummer aan de tel gezeten, heb een beetje een rood oor
Kom net op de slaapkamer, kind ligt met oordoppen op te slapen onder een dekbed Dreef dus het bed uit Alles maar even verwijderd cq afgedaan hihihihi
Hier zijn de kinderen nog steeds wakker. Nu klagen ze niet over de warmte, is er wel weer iets anders. Denk dat ik ze maar es een paar ochtendjes om 7 uur wakker maak, slapen ze daarna wel weer bijtijds. Alleen heb ik nog geen zin om om 7 uur op te staan. Dat wordt echt afzien in de eerste schoolweek.

David Dunning
Mir mijn zoon slaapt sinds de warmte ook laat voor een ukje (half 10 ofzo) maar slaapt dan wel uit tot de volgende dag half 10...

Maar wat ik daarnet aantrof verbaasde me hogelijk moet ik zeggen

Enneh dat je niet om 7 uur op wil in je vakantie snap ik dan weer prima
Moggûh Barrers

Gisteren hier van die hoosbuien waardoor we bijna onderliepen... Zit ik niet in mijn tent, sta ik nog bijna met mijn voeten in het water

Zo meteen ga ik weer opt tannisterras en hopen dat het zonnetje nog komt!

Latex
Middag!

Nah, het koelt maar niet af, he? Afijn, Hela, jij hebt je zonnetje te pakken, hoor!

Ga de heksenketel eens testen, kijken of die na een paar dagen werkeloos te zijn geweest niet in staking is gegaan!
Hoi

We zijn nu in Spanje. We maken een rondreis door Frankrijk en Spanje. Ik had geen tijd om hier te melden dat ik een paar weken weg zou zijn. De weken voor de vakantie waren onwijs druk, alsof ineens alles net ervoor moest gebeuren. Zelfs de belastingdienst had geen andere moment om weer een fout te maken: ze hebben nu besloten dat we geen kinderen hebben en dus onterecht kindertoeslag en kinderopvang toeslag ontvangen *zucht*. Ik hoop dat alles weer recht is gezet als we terug zijn. Voorlopig maak ik er me niet druk over. Het is lekker weer en we hebben mooie plaatsten gezien. Alles verloopt in deze reis goed.

Ik ga nu van het mooi weer genieten

Groetjes,

MEFS
Zal ik eens iets errugs zeggen?

Ik heb nepkroks gekocht Dat lijkt mij zo handig voor bij de tent......

Roseetje dan maar?
Oeps.... Hoi Mefs
Hel, nepcrocs, das echt errug. Mijn zoon heeft ze ook, maar hij krijgt er blaren van. Hij had eerst echte crocs en geen blaren.

Zo, wij hebben vandaag een wereldreis gemaakt, naar de Betuwe om precies te zijn. In één van die gezellige dorpjes daar woont een vriendin van me. Erg gezellig, maar met die warmte wordt mijn oudste sneller misselijk in een rijdend geval, dus de reis was niet echt prettig. En dan is de Betuwe best ver ineens.

David Dunning
Zoomik heeft ook neppers, gelukkig kan hij er prima op lopen.

Beetje dubbel dus de wereldreis?
Ja zeg, ik ga er geen wandelingen op maken.....
Kus voor alles barmeisjes

Ik mis Much al een hele tijd, klopt dat, of lees ik gewoon te weinig, hier en overal, het forum is zooo groot geworden, en ik moet ook nog werken en de hond uitlaten

Zou graag een lekker muziekje voor jullie opzetten, maar dat is Much haar ding.
.
Muchacha is al ruim een jaar druk met andere dingen. Zo heeeeeel af en toe komt ze nog een biertje drinken
Het ziet er naar uit dat het weer een warme dag gaat worden.....

Weet je wat lekkâh is? 's Avonds met je voeten in een teiltje met lauwwarm water met een fijn spulletje erin

Krijg ik smsjes van dochter 1 met hoe leuk het is in de hoofdstad en hoe goed ze verdient Dus ik sms terug hoe ze dat voor elkaar krijgt... zoveel fooi....

Ik zal het antwoord maar hier niet opschrijven. Ben tenslotte een burgerlijk tiepje....

Enniewee, zondag heb ik een dag vrij en zij ook dus.... Ga ik maar eens een beetje rondhangen daar met haar. Lijkt mij leuk
Hahahaha Hela.

Aha daarom mis ik haar zo, als ze een biertje komt drinken dan is ze ook zeer welkom op PD, en jullie natuurlijk ook.
.
Goedenmiddag. Ik ben zojuist op een fiets met electro-motor een rondje wezen fietsen. Om uit te proberen of zo'n motortje genoeg trapondersteuning geeft voor mij. Nou, ik heb zowat zitten huilen op de fiets, van blijdschap hoor. Ik wist niet dat ik zonder pijn kon fietsen. Ff 10 kilometertjes rondgetrapt, geen centje pijn. Ik was vergeten dat fietsen leuk kon zijn.

Dus, het vervoersprobleem wordt opgelost. Blijblijblij.

Hel, nu je crocs hebt moet je wel je avatar aanpassen.

David Dunning
Wat heerlijk voor je, Mir. Jippie!!!

Die kroks zijn voor bij de tent. Daar ruil ik mijn dagelijkse schoeisel echt niet voor in......
Up en een rosee
Ha Hel, ik doe een witbiertje. Daar is het wel weer voor.

Ben me helemaal aan het verheugen op alles wat ik kan gaan doen op de fiets.

David Dunning
Oh MIr wat lekker zeg! KAn me voorstellen dat je daarvan wat tranen weg pinkt.

Blergh wat een weer zeg, zit hier te smelten zeg maar...
Afijn, dus ik lag in bed en ik las een paar pagina's in mijn slaapverwekkende boek. En nog een paar pagina's en nog een paar.......... En toen legde ik het boek weg en deed het licht uit, want ik moest slapen. En toen werd het later en later en later en ik sliep nog steeds niet. Dus toen ben ik maar weer opgestaan, ff gezellig een afzakkertje halen hier. Gelukkig slaap ik vrijwel altijd probleemloos, dus ik kan er verder niet zo mee zitten.

Iemand ook nog trek in een slaapmutsje?

David Dunning
Niemand hier? Waarom verbaast me dat nou niet?

David Dunning
En ja, nu krijg ik honger natuurlijk.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven