Bar Toooooo Much *167*
dinsdag 29 juli 2008 om 20:22
Dames toch, iedereen gevloerd? Ik ben in het luxe bezit van een airco. Boven weliswaar, maar toch. Op de slaapkamers is het daardoor iig ietsje beter uit te houden.
Ben er weer vandoor, NCIS en House. Toedels.
Ben er weer vandoor, NCIS en House. Toedels.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 29 juli 2008 om 22:31
Hier zijn de kinderen nog steeds wakker. Nu klagen ze niet over de warmte, is er wel weer iets anders. Denk dat ik ze maar es een paar ochtendjes om 7 uur wakker maak, slapen ze daarna wel weer bijtijds. Alleen heb ik nog geen zin om om 7 uur op te staan. Dat wordt echt afzien in de eerste schoolweek.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 29 juli 2008 om 22:47

woensdag 30 juli 2008 om 19:14
Hoi
We zijn nu in Spanje. We maken een rondreis door Frankrijk en Spanje. Ik had geen tijd om hier te melden dat ik een paar weken weg zou zijn. De weken voor de vakantie waren onwijs druk, alsof ineens alles net ervoor moest gebeuren. Zelfs de belastingdienst had geen andere moment om weer een fout te maken: ze hebben nu besloten dat we geen kinderen hebben en dus onterecht kindertoeslag en kinderopvang toeslag ontvangen *zucht*. Ik hoop dat alles weer recht is gezet als we terug zijn. Voorlopig maak ik er me niet druk over. Het is lekker weer en we hebben mooie plaatsten gezien. Alles verloopt in deze reis goed.
Ik ga nu van het mooi weer genieten
Groetjes,
MEFS
We zijn nu in Spanje. We maken een rondreis door Frankrijk en Spanje. Ik had geen tijd om hier te melden dat ik een paar weken weg zou zijn. De weken voor de vakantie waren onwijs druk, alsof ineens alles net ervoor moest gebeuren. Zelfs de belastingdienst had geen andere moment om weer een fout te maken: ze hebben nu besloten dat we geen kinderen hebben en dus onterecht kindertoeslag en kinderopvang toeslag ontvangen *zucht*. Ik hoop dat alles weer recht is gezet als we terug zijn. Voorlopig maak ik er me niet druk over. Het is lekker weer en we hebben mooie plaatsten gezien. Alles verloopt in deze reis goed.
Ik ga nu van het mooi weer genieten
Groetjes,
MEFS

woensdag 30 juli 2008 om 22:51
Hel, nepcrocs, das echt errug. Mijn zoon heeft ze ook, maar hij krijgt er blaren van. Hij had eerst echte crocs en geen blaren.
Zo, wij hebben vandaag een wereldreis gemaakt, naar de Betuwe om precies te zijn. In één van die gezellige dorpjes daar woont een vriendin van me. Erg gezellig, maar met die warmte wordt mijn oudste sneller misselijk in een rijdend geval, dus de reis was niet echt prettig. En dan is de Betuwe best ver ineens.
Zo, wij hebben vandaag een wereldreis gemaakt, naar de Betuwe om precies te zijn. In één van die gezellige dorpjes daar woont een vriendin van me. Erg gezellig, maar met die warmte wordt mijn oudste sneller misselijk in een rijdend geval, dus de reis was niet echt prettig. En dan is de Betuwe best ver ineens.
David Dunning
David Dunning
donderdag 31 juli 2008 om 00:44

donderdag 31 juli 2008 om 10:12
Het ziet er naar uit dat het weer een warme dag gaat worden.....
Weet je wat lekkâh is? 's Avonds met je voeten in een teiltje met lauwwarm water met een fijn spulletje erin
Krijg ik smsjes van dochter 1 met hoe leuk het is in de hoofdstad en hoe goed ze verdient Dus ik sms terug hoe ze dat voor elkaar krijgt... zoveel fooi....
Ik zal het antwoord maar hier niet opschrijven. Ben tenslotte een burgerlijk tiepje....
Enniewee, zondag heb ik een dag vrij en zij ook dus.... Ga ik maar eens een beetje rondhangen daar met haar. Lijkt mij leuk
Weet je wat lekkâh is? 's Avonds met je voeten in een teiltje met lauwwarm water met een fijn spulletje erin
Krijg ik smsjes van dochter 1 met hoe leuk het is in de hoofdstad en hoe goed ze verdient Dus ik sms terug hoe ze dat voor elkaar krijgt... zoveel fooi....
Ik zal het antwoord maar hier niet opschrijven. Ben tenslotte een burgerlijk tiepje....
Enniewee, zondag heb ik een dag vrij en zij ook dus.... Ga ik maar eens een beetje rondhangen daar met haar. Lijkt mij leuk
donderdag 31 juli 2008 om 12:59
Goedenmiddag. Ik ben zojuist op een fiets met electro-motor een rondje wezen fietsen. Om uit te proberen of zo'n motortje genoeg trapondersteuning geeft voor mij. Nou, ik heb zowat zitten huilen op de fiets, van blijdschap hoor. Ik wist niet dat ik zonder pijn kon fietsen. Ff 10 kilometertjes rondgetrapt, geen centje pijn. Ik was vergeten dat fietsen leuk kon zijn.
Dus, het vervoersprobleem wordt opgelost. Blijblijblij.
Hel, nu je crocs hebt moet je wel je avatar aanpassen.
Dus, het vervoersprobleem wordt opgelost. Blijblijblij.
Hel, nu je crocs hebt moet je wel je avatar aanpassen.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 1 augustus 2008 om 02:58
Afijn, dus ik lag in bed en ik las een paar pagina's in mijn slaapverwekkende boek. En nog een paar pagina's en nog een paar.......... En toen legde ik het boek weg en deed het licht uit, want ik moest slapen. En toen werd het later en later en later en ik sliep nog steeds niet. Dus toen ben ik maar weer opgestaan, ff gezellig een afzakkertje halen hier. Gelukkig slaap ik vrijwel altijd probleemloos, dus ik kan er verder niet zo mee zitten.
Iemand ook nog trek in een slaapmutsje?
Iemand ook nog trek in een slaapmutsje?
David Dunning
David Dunning