Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vind je dit geen intieme informatie Geleerd?!

*oeps... sorry... ik kan het niet laten*
Peas on earth!
quote:Donkeyshot schreef op 31 juli 2008 @ 11:43:

* komt nog ff gauw terugrennen om verdrietige prinses een knuffel te geven *

Hè gelukkkig... komt het toch nog goed

Veel plezier op het strand!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 juli 2008 @ 11:44:

Ik ben net naar de huisarts geweest en heb nieuwe pil gekregen.... ik hoop nu op het Georgina-Verbaan-Effect zie mijn tip van gisteren: niet alleen je schoenen maar ook je BH uitdoen op je werk. Je voeten worden 2 x zo groot en passen niet meer in je schoenen .... dusssss ...

* is eigenlijk helemaal niet zo dol op grote borsten *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Summerdance schreef op 31 juli 2008 @ 10:58:

Sun.....goehoed idee!!!

*stopt brandslang in tas, naast de tampons en scheermesjes*

Even over dat huilen bij mannen nog.

Ik vind het ook wel schattig om een man te zien huilen

Maar das ook een beetje het probleem denk ik

Mannen WILLEN helemaal niet schattig zijn.

hmm, wat zou een vrouw nou uiteindelijk zoeken in haar ideale partner?

Een stoere "ik sleep je aan je haren terug de grot in"man

Of een tedere "blijf van de Kleenexen af schat, die zijn voor mij"man?

Hmm wil je DS ook scheren SD? Heel bijzonder om scheermesjes mee te nemen naar een hooiberg, maar dat terzijde..

Ik ben een vrouw die niet heel snel bij anderen huilt (al weten jullie dat ik de afgelopen maanden heel wat tranen heb gelaten), ben echt zo'n "ik huil alleen in mijn bed"-persoon. Ik weet nog dat mijn Ex mij voor het eerst heel hard zag huilen toen hij het uitmaakte. Later vertelde hij mij dat hem dat erg raakte hoe hij mij had zien huilen en dat hij dat ook lief vond. Hij wilde mij graag troosten maar was daar niet de persoon voor omdat hij het had uitgemaakt.

Zelf vind ik het niet erg als een man bij mij wil uithuilen. Afgelopen weekend heeft een hele goede vriend nog zitten huilen bij mij omdat zijn relatie in een enorme crisis zit. Dat vind ik echt vreselijk, krijgt ie een hele dikke knuffel en praten we erover. En als mijn vriend verdrietig is mag hij huilen. Maar van echte huilies hou ik niet. Geen mannen die huilen omdat er een krasje op hun auto zit of zo. Kom op zeg, daar ga je niet om janken hoor.
Sorry, dames: ik neem mijn opmerkingen over de provincie terug....

Maar het is niet leuk als je een heel front tegenover je treft en dan door zo'n heel leger pittige vrouwen wordt afgezeken. Daarom liet ik me even gaan.
Ai, ik had mijn browser niet ververst! Loop weer helemaal achter en heb weer eens een late reactie getikt! Haaai Prinses!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 juli 2008 @ 11:44:

Ik ben net naar de huisarts geweest en heb nieuwe pil gekregen.... ik hoop nu op het Georgina-Verbaan-Effect Laat je even weten óf je dat effect ook daadwerkelijk hebt? Dan wil ik die pil namelijk ook!!
Wat is het Georgina Verbaan-effect?
Geleerd, ga jij maar es heel hard studeren en uitzoeken wat dat is. We kunnen je hier natuurlijk niet alles voorkauwen.
Hehe
Peas on earth!
*zal Sun informeren over het effect*
Peas on earth!
Overigens vertelde de huisarts dat het effect nog drie maanden op zich kan laten wachten. Zij had het dan over de Werkelijke Reden dat ik een andere pil wil (bij start van deze pil veel acné ineens), dus ik weet niet of het GeorginaVerbaanEffect ook drie maanden op zich laat wachten. I'll keep you informed
Peas on earth!
Graag Prinses! Ik hoor het graag!

Hoe doen jullie dat eigenlijk, tekst in kleine lettertjes schrijven?

Oeps, bijna nagellak over toetsenbord. Teennagels lakken en forummen gaan niet heel goed samen...
quote:Geleerd schreef op 31 juli 2008 @ 11:50:

Sorry, dames: ik neem mijn opmerkingen over de provincie terug....

Maar het is niet leuk als je een heel front tegenover je treft en dan door zo'n heel leger pittige vrouwen wordt afgezeken. Daarom liet ik me even gaan.

Beste Geleerd,

Ongetwijfeld zijn we best een beetje pittig en scherp van toon... das niet altijd erg aardig... maarrrrr... dóe dan alsjeblieft iets met de welgemeende en serieuze feedback die we je geven om een andere houding aan te nemen als je wilt meeschrijven in dit topic.

Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn:

- je voegt je in een topic en schrijft daar mee op de manier/toon/sfeer die er heerst. Dat zegt niet dat je geen vragen mag stellen of niets mag zeggen of kritiek mag hebben, maar draait om de toon. C'est le ton qui fait la musique nietwaar....

- je besluit dat de sfeer je hier niet aanstaat en in plaats van de sfeer proberen te veranderen, ga je in een ander topic schrijven, waar je je beter thuisvoelt.
Peas on earth!
Nou Prinses, die werkelijke reden is natuurlijk veel belangrijker, ik hoop dat het goed helpt. Maar dat andere effect zou wel een leuk neveneffect zijn! Al vraag ik me af of "de rest" van het lichaam dan ook iets groter wordt.

*Hmm vraag me af of ik nu niet te veel verklap voor Geleerd.*
zoals deze kleine lettertjes?

Kleine [ sub ] lettertjes [ /sub] kun je maken op deze manier... maar dan zonder spaties, dan ziet het er zo uit:

Kleine lettertjes kun je maken op deze manier... maar dan zonder spaties, dan ziet het er zo uit:
Peas on earth!
*hupt op en neer van blijdschap na het lezen van het bericht van Donkey dat hij eigenlijk best wel op kippeborstjes valt*

Goed plan Sun....Donkey, als je terug komt zal SD u scheertechnisch gezien eens goed onderhanden nemen!

Enne ik kan echt janken om niets en bij wie maakt me eigenlijk ook niet uit

Vriendinnen, de buurman als ze hoog zitten zitten ze hoog en dan is er geen houden meer aan

Is ernstig benieuwd naar de pillen van Prinses...

Gaat het al HELENMAAL niet hebben over het feit dat Geleerd NIET weet wat het GV effect is.

Prinses, ik wist wel dat je het niet kon laten...ik zit ook al de hele morgen op mijn handen

Ik ga niet reageren op Geleerd, ik ga niet reageren pp geleerd, ik ga niet reageren op Geleerd.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:sunshineforever schreef op 31 juli 2008 @ 12:09:

Nou Prinses, die werkelijke reden is natuurlijk veel belangrijker, ik hoop dat het goed helpt. Maar dat andere effect zou wel een leuk neveneffect zijn! Al vraag ik me af of "de rest" van het lichaam dan ook iets groter wordt.

*Hmm vraag me af of ik nu niet te veel verklap voor Geleerd.**hoopt niet dat De Rest ook meegroeit, want accepteert dan maar gewoon het neveneffect van Pil 1 en stopt met Pil 2
Peas on earth!
Ohja, hoewel Xander er nu niet is, zal hij bij terugkomst kunnen bevestigen dat Prinses een heuse Huilie is

Ik huil echt om alles .

(zo heeft Prinses Xander menigmaal met een t-shirt met Huilie-snotvlekken achtergelaten )
Peas on earth!
WOW, die Prinses weet ECHT heul veul over de forum truukjes!

*nomineerd Prinses voor de "oh wat weet ze veel over Forum truukjes" troffee.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*vindt dat ze de laatste dagen bést veel intieme info deelt met de andere Singletjes.... van huilen tot pil tot GV*
Peas on earth!
*stuitert op een neer van blijdschap... is voor het eerst in haar leven genomineerd*

Mag ik dan mijn eigen trofee kiezen?

Twijfel tussen

of iets moderners

Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 juli 2008 @ 12:09:

[...]

Beste Geleerd,

Ongetwijfeld zijn we best een beetje pittig en scherp van toon... das niet altijd erg aardig... maarrrrr... dóe dan alsjeblieft iets met de welgemeende en serieuze feedback die we je geven om een andere houding aan te nemen als je wilt meeschrijven in dit topic.

Ik denk dat er twee mogelijkheden zijn:

- je voegt je in een topic en schrijft daar mee op de manier/toon/sfeer die er heerst. Dat zegt niet dat je geen vragen mag stellen of niets mag zeggen of kritiek mag hebben, maar draait om de toon. C'est le ton qui fait la musique nietwaar....

- je besluit dat de sfeer je hier niet aanstaat en in plaats van de sfeer proberen te veranderen, ga je in een ander topic schrijven, waar je je beter thuisvoelt.

Goed verwoord Prinses!

Want man man ik begin dat geneuzel over intelligentie etcetera behoorlijk zat te worden. Als ie echt zo intelligent zou zijn, dan zou hij wel weten dat je niet op deze manier op topics reageert. Bovendien zou het Georgina Verbaan-Effect dan ook wel bekend zijn.

Verder getuigen opmerkingen over "De Stad versus Provincie" meestal niet van een bijster hoog IQ (daar komt nog bij dat De Steden vaak veel achterstandsproblematiek hebben en een veel lagere sociale klasse dan het platteland), er vervolgens vanuitgaande dat alle topicschrijvers behalve G niet uit de stad komen en dat dat dus ook geheel onjuist is aangezien deze mevrouw Sun ook een stadsmens is (en Sun is niet de enige).

Toevoeging: mensen die intelligent zijn en het op de juiste manier gebruiken, scheppen niet constant daarover op en lopen er niet zo mee te koop. Mensen die dat wel doen zijn:

a. Niet intelligent (zgn. intelligentie-fakers)

b. Intelligent en irritant (zgn. nerds)

Tot slot zijn er ook mensen zijn met een hoog IQ en geen enkele social skills. Die mensen hebben een afwijking.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 31 juli 2008 @ 12:10:

zoals deze kleine lettertjes?

Kleine [ sub ] lettertjes [ /sub] kun je maken op deze manier... maar dan zonder spaties, dan ziet het er zo uit:

Kleine lettertjes kun je maken op deze manier... maar dan zonder spaties, dan ziet het er zo uit:

Dankjewel Prinses! Even testen:

leuk zeg, die kleine lettertjes! Is daar ook een knop voor hierboven of moet ik elke keer zelf sub en die haakjes typen?
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 31-07-2008 12:21
Reden: oeps, t ging toch nog eventjes mis
% gewijzigd
Jaaa Prinses heeft troffee verdiend!!!

Over huilies gesproken: als vrouwen huilies zijn, vind ik het niet erg hoor. Ik zou het zelf ook wel graag willen zijn, maar ik ben het gewoon niet. Ik kan het niet. En volgens mij vinden mannen het wel fijn als een vrouw huilt, want dan kunnen ze troosten en DE HELD (of de Hulk ) zijn. Mijn huisgenootje is ook een echte huilie. Ik zie het al aan haar ogen als ze dan op mijn deur klopt en kan de doos tissues dan het beste zo snel mogelijk pakken, de lieverd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven