Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Summerdance schreef op 31 juli 2008 @ 14:53:

Ik vind hem genuanceerd zat hoor Prinses...

Niets meer aan doen.Ah... ik twijfelde lichtelijk, vandaar mijn nuancering
Peas on earth!
@Prinses: nou, natuurlijk dacht ik "die Prinses is misschien wel een leuke vrouw voor me". Niet dat dat meteen heel concreet was/is, maar je houdt je oren en ogen natuurlijk wel goed open.

Dan is het toch een beetje een klap in je gezicht als blijkt dat je helemaal geen single bent. Dan vraag je je toch af waarom je al die tijd hebt geinvesteerd in dit topic al die dagen.

Verder zeg je dat je mede-forummers het prima vinden dat je hier nog bent. Maar heb je daadwerkelijk om toestemming gevraagd? En zelfs als dat het geval is, bedenk dan wel dat mensen gewoon beleefd zijn en wellicht niet durven toe te geven dat ze jaloers zijn en dat het gewoon verrekte veel pijn doet wanneer iemand in je omgeving wel liefde vindt als je zelf daar juist veel verdriet over hebt.

Geleerd, jij bent hier met de meest verkeerde bedoelingen op dit forum gekomen die je maar kunt bedenken: jij was op zoek naar een vrouw!

Op zoek naar een vrouw doe je:

- op een datingsite

- in de kroeg

- via een contactadvertentie

- tijdens het stappen

- enzovoorts.

Maar NIET op een topic waar men het gewoon gezellig met elkaar heeft. Nog een keer dan maar (hoewel ik nu toch echt de hoop opgeef): mensen bekijken elkaar hier NIET primair als potentiele partner!! Als dat wél zo ontstaat, is dat leuk, maar dat is NIET de insteek.... Ik krijg de indruk dat je dat niet gelooft, maar je hebt echt een bord voor je kop. Ik heb de andere topic gelezen waar je hebt geschreven, en voortdurend sla je de plank mis. Het ergste is dat je het volgens mij ZELF niet eens in de gaten hebt....
Peas on earth!
Het belangrijkste is in ieder geval dat ik weet dat wij samen niks zullen krijgen (zolang je relatie duurt in ieder geval: ik doe het namelijk niet met gebonden vrouwen, itt velen in de sekspijler).
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............vind het heerlijk dat Prinses er nog is

Zij is het levende voorbeeld dat het toch nog allemaal goed kan komen met ons sneue vrijgezellen.

Djeez Geleerd....vind je het zelf geen tijd worden op op te sjoffen hier?

Vraag jij eens op de man af of wij JOU nog wel hier willen?

(ik weet van een ieder het antwoord al)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Geleerd, ik kan jou zelfs met Zeer Stellige Zekerheid melden dat wij, los van mijn relationele status, überhaupt nooit iets met elkaar zouden krijgen.... wat ik bij jou mis, is:

- sociale intelligentie

- humor

- aanpassingsvermogen

- gezelligheid

- medeleven

Laat ik het daar maar bij laten...

En tot slot... LEES nou alsjeblieft mijn post hierboven... men komt hier (Singlestopic) bij mijn weten SOWIESO niet om te kijken of er PK'tjes rondlopen...

En heel stiekum zal ik je nog iets verklappen... een groot deel van de VisVijver is idem dito... ZIE je dan niet dat men het gewoon LEUK heeft, grappen maakt, een beetje stookt enzovoorts... ZIE je het dan echt niet? Dit is GEEN verkapte datingSite...
Peas on earth!
Oh... voordat Geleerd misschien voor altijd en eeuwig met geheven hoofd hoofdschuddend het singlestopic verlaat...

zal ik je dan toch nog iets grappigs vertellen...? Ik heb De Man namelijk op het SinglesTopic ontmoet... Jawel... maar weet je wat het grote verschil was...? wij hadden beiden, evenals de rest hier, geen enkele intentie om Onze Ware te zoeken op het Singles-topic... Toen het leuker dan 'gewoon leuk' bleek, was dat fantastisch, en het is ontzettend leuk dat het zo gelopen is, maar het Grote Verschil is de insteek hier...
Peas on earth!
SB besluit nu om dat hele vervelende rondvliegende fruitvliegje hier nu voorgoed te negeren...

Als we het met zn allen doen moet hij snel opgesjoft zijn toch?

Ja hoor, Summerdance: jij weet van iedereen het antwoord al. Je probeert heel subtiel wat collectieve normen te zetten.... het zal me niet verbazen als jij links stemt.
Ik heb een hekel aan fruitvliegjes!

Ook aan die grote dikke vieze bromvliegen trouwens... ik probeer de kat daar op dit moment op af te sturen, want Grijs Monster houdt van vliegen vangen, maar ik denk dat Monster het te warm vindt...

Ik vind overigens SD helemaal niet subtiel , maar dat bevalt me prima
Peas on earth!
Ik vind 'opgeshoft' zijn een leuk woord, dat kende ik nog niet.

*googelt even*
Peas on earth!
@Prinses: heeeeeel toevallig. Dit topic heeft niets met een dating-site te maken, maar heeeeeel toevallig ken je je vriend..... uit deze topic! Nou moe....

Zou het niet kunnen dat iedereen heel dapper zegt dat het hier geen dating-site is, maar dat iedereen eigenlijk wel beter weet en stiekem toch een beetje alert is?

Verder denk ik dat wij wel degelijk nog toekomst hebben. Conflict en plagerijen kunnen juist een opmaat zijn van romantiek, zo hebben sociaal-psychologen al vaak aangetoond.
SD is een WoordenGenie, want heeft een woord gecreëerd:

Uw zoekbewerking - opsjoffen - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Peas on earth!
Volgens mij is het DIT topic in plaats van DEZE topic!

*ik probeer het écht SD, echt waar... maar het lukt nog niet helemaal*
Peas on earth!
*wil een fruitvliegjesnegeercursus*
Peas on earth!
@Summerdance: dat jij me wil negeren is prima, maar dat je anderen probeert over te halen hetzelfde te doen is volstrekt ongepast. Jij bent hier niet de baas op dit forum?! Wat denk je wel niet? Ik ga hierover klagen bij de moderators.
Whahahahahah

Je hebt gelijk Geleerd, na dit bericht weet ik het zeker... we zijn gewoon aan't teasen... ik overweeg nú al om weer Single te worden...
Peas on earth!
quote:Geleerd schreef op 31 juli 2008 @ 15:20:

@Prinses: heeeeeel toevallig. Dit topic heeft niets met een dating-site te maken, maar heeeeeel toevallig ken je je vriend..... uit deze topic! Nou moe....

Ja, toevallig he

Het kan verkeren...
Peas on earth!
Dat zeg ik toch niet....Natuurlijk probeer je een succes van je huidige relatie te maken.

Het enige wat ik zeg is dat een paar maanden heel veel verandering kunnen brengen, en dat het niet slim is om nu al dingen uit te sluiten of schepen achter je te verbranden.
IK haal helemaal niemand over, ik vraag alleen iets in zijn algemeenheid.

En stemmen...joh daar heb ik toch helemaal geen tijd voor.

Ik moet koeien melken, geite wollen sokken breien, peen en uien stamppotten bereidden en dan als klap op de vuurpijn OOK nog eens een studie kippen melken afrondden.

*doet met Prinses ook heel erg haar best maar slaagt ook nog niet voor de 100% negeer*

Wel ubertrots op mijn zelfverzonnen woord btw, maar bestaat dat echt niet?

Zeker een Haagsch woord want hier in den regio roept een ieder het.....
@ Summerdance: ik denk dat we dat oordeel aan de Angel moeten overlaten.
Geleerd, ik zie dat je in het Angeltopic hebt gereageerd op de situatie hier. Ik heb ook mijn reactie gegeven aldaar, omdat ik die behoefte voelde. Ik vind namelijk dat jij een onjuist beeld neerzet en vond het redelijk dat zowel jij als ik mijn verhaal dan mag doen. Ik laat het nu ook aan de Engeltjes over om hier iets over te zeggen als ze die behoefte voelen.

Ik ga in ieder geval niet meer met je in gesprek, omdat ik je manier van schrijven, je uitlatingen en je houding als vervelend ervaar. Als we nu in de kroeg zouden zitten, zou ik een kruk opschuiven. Let wel: ik doe dat omdat ík zelf die behoefte voel.
Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 31 juli 2008 @ 15:29:

Wel ubertrots op mijn zelfverzonnen woord btw, maar bestaat dat echt niet?

Zeker een Haagsch woord want hier in den regio roept een ieder het.....

Jaaa... google maar eens... Ik kan het niet vinden!

Is zeker dialect
Peas on earth!
Waar is Vleer eigenlijk?
Peas on earth!
Djeez ik kom niet meer aan werken toe zeg...

En het is me ook nog een partij heet buiten, maar heb wel heel dappertjes besloten dat ik na mijn laatste patient (die nu binnenkomt) toch ECHT even de stad inga.

FF afkoelen van dit topic en een fris hoofd maken

Gaat prima in geaiconditioneerde winkels.

Tot vanavond dames (en Donkey...het scheermes ligt al in de hooiberg, ik zie u vanavond)

*zit nog even na te denken of ze ook zal gaan klagen bij de Engeltjes maar vind het sop de kool eigenlijk niet waard...ben verdorie een volwassen vrouw, ik kan zelf mijn ruzietjes wel oplossen....*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven