twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Geitje, bij twijfel nooit inhalen. De communicatie met je nr 2 is al net zo slecht als met je nr 1 als je niet eens aan durft te geven dat je eerst nog wat te verwerken hebt en hem niet dirrect dagelijks op je deurmat wil aantreffen.

Even helemaal niets doen, zeker niet onder een bepaalde druk, is zonder meer ook een keuze. In jouw geval volgens mij nu de slimste keuze.
Ik sta versteld van de geweldige adviezen die je hier nu krijgt van je collega's die in het zelfde schuitje zitten of komen te zitten. "doe wat jij wil, ik heb het te druk met mijn eigen sores"
Geitje, ik denk dat je beslissing om wel of niet het huisje te huren los moet staan van nr. 1 of nr. 2. Je beslissing moet je eigen beslissing zijn, eentje waar je bijna van overtuigt bent dat het de juiste is voor jezelf. Vraag jezelf af hoe het zo gekomen is dat je een eigen huisje wilt, vraag jezelf af of je verder zou kunnen met nr. 1. Die beslissing kan je alleen zelf nemen.

x Knipoogje
Geitje, ik ben het even met Ikkezelf eens, Misschien is het beter om nog even te wachten voor je een huurcontract tekent waar je een jaar lang aan vast zit.

Probeer zo duidelijk mogelijk te communiceren met Nr1 en Nr2.

Knipoogje, re; jouw bijdrage @ Saturday 12 July 2008 19:44.

Ik krijg tussen de regels door toch het vermoeden dat jou Nr1 langzamerhand meer ziet dan jij denkt. Het lijkt er op dat je nvoorzichtiger dan een paar maanden geleden of je Nr1 controleert je gangen meer. Schreef je pas geleden ook niet dat je je alibi echt nodig had gehad?

Ikkezelf, misschien heb je dit al eerder verteld, maar wat is je motivatie om hier mee te schrijven?
heyy meiden

kom ook weer ff voorbij

nu het begingt door te dringen bij nr1 dat de breuk niet meer te lijmen valt ben ook druk bezig met een woning zoeken . maar steeds net niet dat ik het heb

.maar ga door.

nr2 wil ook net als jij hebt geitje het liefts meteen als ik een huis heb komen maar heb hem verteld dat ik alles eens eerst moet verwerken

en mij de ruimte moet geven . ga mij niet meteen in een relatie storten heb hem nu pas 3x gezien .klik is er. maar ik wil er voor mij zelf eerst eens goed uitkomen en alles eens goed verwerken .

anna ik heb je msn maar ik heb ik je nog niet gesproken .hoop dat je er snel zal zijn lijkt mij leuk om wat ervaring uit te wissen .en meiden als jullie ook intresse hebben jullie zijn welkom

wil niet te veel hier plaatsen voor erkenning .maar weet hoe jullie je voelen voor nu een dikke kus . en lees natuurlijk mee met jullie en kom af en toe nog wel eens wat tikken hier .liefs linneke

.
heyy meiden

kom ook weer ff voorbij

nu het begingt door te dringen bij nr1 dat de breuk niet meer te lijmen valt ben ook druk bezig met een woning zoeken . maar steeds net niet dat ik het heb

.maar ga door.

nr2 wil ook net als jij hebt geitje het liefts meteen als ik een huis heb komen maar heb hem verteld dat ik alles eens eerst moet verwerken

en mij de ruimte moet geven . ga mij niet meteen in een relatie storten heb hem nu pas 3x gezien .klik is er. maar ik wil er voor mij zelf eerst eens goed uitkomen en alles eens goed verwerken .

anna ik heb je msn maar ik heb ik je nog niet gesproken .hoop dat je er snel zal zijn lijkt mij leuk om wat ervaring uit te wissen .en meiden als jullie ook intresse hebben jullie zijn welkom

wil niet te veel hier plaatsen voor erkenning .maar weet hoe jullie je voelen voor nu een dikke kus . en lees natuurlijk mee met jullie en kom af en toe nog wel eens wat tikken hier .liefs linneke

.

quote:Knipoogjes schreef op 08 juli 2008 @ 22:51:

Laat ik maar de wijste zijn in deze, ikkezelf ik wens je alle goeds, wees gelukkig (meen ik echt), klik en out.
Ik heb mijn huurhuis opgezegd. Het was een geweldige kans, geheel gemeubileerd. Ik weet niet wat me mankeert. Ik heb altijd gedacht dat ik heel sterk was maar vind mezelf vreselijk slap nu. 5 jaar lang vreselijk verliefd geweest en nu puntje bij paaltje komt... Hoe moet ik dit mijn nr. 2 gaan vertellen?
sorry, verkeerde lijntje
Hallo allemaal!

Hoe gaat het allemaal met jullie?

Thea, ja... het is zo, ik moet echt ontzettend opletten. Volgens mij heeft nr. 1 niets in de gaten, hij is lief voor me, vraagt niet extra na, enz. enz. De komende weken zijn voor mijn nr. 2 en mij erg rustig, tijdens onze vakanties hebben wij geen contact, een nieuwe ontmoeting hebben we nog niet gepland. Maar ik zal heel erg voorzichtig zijn.

Geitje, het is denk ik een goede beslissing om alles nog eens op een rijte te zetten, een huurhuisje is makkelijker te vinden, je relatie met nr. 1 weer in orde brengen is veel moeilijker. Ik wens je heel erg veel sterkte, Hug!

Linneke, ai... dat is niet echt makkelijk! Hebben je nr. 1 en jij samen besloten dat de breuk niet meer te lijmen is?

V.w.b. eerst even op jezelf, ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel dat je eerst het ene moet verwerken voordat je aan een ander begint.

Ik zit in een rustig vaarwater, vakantie hier, geen verwachtingen richting mail, sms en zo. En dan is het extra heerlijk als er onverwachts even contact met elkaar is.

Hoe gek ook, ik ben gelukkig met deze situatie, met mijn nr. 1 die ik dagelijks meemaak, met mijn nr. 2 waarmee ik niet dagelijks contact heb, maar voor mij net zo dierbaar is. Soms denk ik weleens, raar mens ben je, waarom heb je nr. 2 nodig, waarom hou je van nr. 2? Het antwoord is simpel, ze maken me allebei gelukkig, ik hou van ze allebei! Het zijn gewoon twee heerlijke mannen! (Haha, nu lijk ik wel een puber) Als ik dan hier lees hoe anderen een keuze hebben gemaakt, dan realiseer ik me dat die keuze heel erg veel verdriet met zich mee moet brengen, die beker laat ik nog even aan mij voorbij gaan......

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Knipoogje, ook ik wil je waarschuwen, kijk alsjeblieft uit wat je doet. Ik zou het echt hartstikke rot voor je vinden als alles uit zou komen! Ik weet hoe je je nu voelt: gelukkig en dat ben ik op dezelfde manier als jij. Ik hou al meer dan 5 jaar van 2 mannen en zal nooit een keuze kunnen en willen maken.
Caafje, dank je wel voor je waarschuwing, ik neem hem echt ter harte hoor! Want ook ik wil eigenlijk over een aantal jaren, net zoals jij, kunnen zeggen, ik hou al 5 jaar van 2 mannen en hoef gelukkig geen keuze te maken.

x Knipoogje
Hallo allemaal,

Ook hier kan ik wel merken dat het vakantie is, ook hier is het stil.

Van de week een paar keer mailcontact gehad met nr. 2 voornamelijk over dagelijkse dingetjes, maar heerlijk om even zo op de hoogte te blijven van elkaar en weer even genieten van deze mailtjes.

Nr. 1 is niet meer teruggekomen op zijn ontdekking. Hij is echt heel lief op dit moment, zal wel een wisselwerking zijn. Ik pas op mijn tellen, besteed, misschien onbewust, meer aandacht aan nr. 1.

Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat en dat het in je hoofd rustig is.

Heel veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie.

x Knipoogje
Hallo allemaal,

Hier even berichtje van mij,

ja, rust in mijn hoofd, nr2 is op vakantie maar smst en belt regelmatig, dat is fijn,

Weet niet of het ooit echt zo gaat, maar wij hebben afgesproken om eerst op onszelf te gaan wonen en na ongeveer een jaar zijn wij elkaar dan 'toevallig'pas tegengekomen,en misschien zijn we dan wel uit elkaar gegroeid, maar voor ons is het een eyeopener dat we niet oud willen worden met onze nr1ns, en ja, we zouden nu al op kunnen stappen, en dan 2 gezinnen in het verdriet storten, en op dat verdriet kunnen en willen wij niet samen verder, vandaar dat wij ervoor kiezen op onszelf te gaan,

Daarom ben ik het er dus mee eens, kies eerst voor jezelf, misschien blijf je wel alleen, wss ga ik nooit meer samenwonen maar gewoon latten, haha,

groetjes Anna

ps Linneke, ik had gekeken maar kon jou niet vinden?
Hoi allemaal,

ben weer thuis en nr2 en ik sms en elkaar. Maar dat was ook zo tijdens mn vakantie. we willen beiden graag wat afspreken, waarschijnlijk gaat dat volgende week ergens lukken. zijn allebei verschrikkelijk met elkaar bezig, echt heerlijk om te merken dat het van beide kanten komt.

alles goed dus hier. ook met nr 1 trouwens. heerlijke vakantie gehad. genieten dus hier ! lfs P.
Hai allemaal, ik heb toch de stap gezet1 Over 3 weken ga ik in mijn huurhuisje. Het was gelukkig nog vrij. Ik heb nu vakantie. Voelt rot om mijn kids en man niets te zeggen maar dit is mijn keuze. Ik vertel het een dag van tevoren en dan vertrek ik. Ik hoop naar een nieuw leven waarvan ik twijfels heb of het wel beter wordt. Maar als ik het niet doe dan twijfel ik nog als ik 75 ben. Als ik toen toch eens....

Ik denk ieder uur anders, voel me compleet in de war. Maar ik zit nu in een achtbaan ipv in het reuzenrad. Ik heb een richting gekozen.

Knipoogje en Caafje, koester deze momenten. Als het niet uitkomt kun je nog jaren echt gelukkig zijn. Waarschijnlijk gelukkiger dan ik ga worden. Besef wel dat het toch een keer uit komt. Maar misschien lachen jullie me nu uit...
Geitje, big hug!!

Nee, uitlachen nooit!!! Jij hebt een keuze gemaakt, een hele moeilijke keuze. Zover ben ik niet, ik wil geen keuze maken en word er op dit moment ook niet toe gedwongen.

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je twijfelt, ieder uur anders denkt, je jezelf afvraagt of je hier wel goed aandoet. Zolang het positieve gevoel boven het negatieve heerst, is het goed, toch?

Ik heb de onderstaande zin al eens eerder hier neergezet: Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan.

Het zal best een hele moeilijke tijd voor je worden, maar het geeft jou helderheid.

Wat ik niet helemaal begrijp, is waarom je het pas vlak voordat je daarwerkelijk vertrekt gaat vertellen, ben je bang dat je anders wordt tegengehouden, dat je dan niet meer durft?

Nog een keer een hele grote knuffel voor je.

Pinky, heb je het lekker gehad op je vakantie? Hoe herkenbaar, zo vreselijk bezig met elkaar. Het zou fijn zijn als jullie elkaar snel konden treffen.

Anna, ik vind het mooi om te lezen dat je nu zo'n rust over je hebt, geniet ervan!

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Knipoogjes, ik wil je even zeggen dat ik het zo goed van jou vind dat je altijd voor iedereen een reactie hebt! Echt je bent een medelevend mens volgens mij. zo zouden er meer mogen zijn!

Hoop dat voor jou ook alles zo blijft als het nu gaat.

wij zien elkaar vanavond! Ik kan bijna niet meer wachten. De vakantie was goed. gaf ook wel een beetje rust om niet de hele dag bezig te zijn met nr. 2 ondanks de smsjes. Maar ben nu ook erg blij dat we elkaar weer live kunnen zien. had nog wel een erg benauwd moment t weekend toen nr. 1 me bijna betrapte bij een chat die ik met nr. 2 had op dat moment. mijn reactie was dusdanig (ik was redelijk in paniek) dat er wel meteen een aantal vragen van nr 1 kwamen... die ik gelukkig redelijk heb kunnen weerleggen. maar het is wel oppassen geblazen nu! enfin ga eerst genieten en morgen maar weer bezinnen...
Geitje, ook ik wens je heel veel sterkte met alles!

Ik wil je nog even zeggen dat mijn partner en de partner van nummer 2 (bijna) alles van ons weten. Ze staan natuurlijk niet te juichen maar kunnen er mee leven. All the way gaan, zit er voor ons niet in en dat willen we ook niet omdat we ook heel veel van onze partners houden.
Hallo allemaal!

Even laten weten dat ik op vakantie ga.

Het is hier een mallemolen, ik mis nr. 2 ontzettend, het is een verslaving, ik kan niet zonder. Hij is echt mijn eye-opener! Ik heb er op zich rust van, maar eerlijk toegegeven... het doet meer dan ik gedacht had. Als ik terug denk aan wat ik hier een jaar geleden schreef, zijn de gevoelens voor nr. 2 nog steeds hetzelfde, nog even heftig, maar alles heeft me wel aan het denken gezet. Het is goed zo, ik geniet van nr. 1 en nr. 2.

Eén opmerking is ontzettend blijven hangen dit jaar: "Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt." Het is inmiddels mijn lijfspreuk geworden.

Ik zal wel zien hoe ik me volgende zomer voel en denk dan terug aan wat ik hier geschreven heb.

Het is allemaal niet dramatisch hoor, zeker niet, maar zoals ik inmiddels in de gaten heb, is dat een nr. 2 heel erg veel invloed op je heeft.

Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Knipoogjes Hele fijne vakantie gewenst. Hier alles super. ontmoeting met nr 2 was helemaal goed. Verder even geen nieuws hier.

Lfs P
Hoi allemaal

Ik wil ook nog even zeggen dat ik op vakantie ga. Morgenavond ben ik weg....naar de camping voor 2 weken. Ik heb mijn nr 2 nog even gezien. Hij was al weg op vakantie en kwam nog even een avond terug. En voordat hij terug ging de volgende middag heb hij kontakt gezocht en hebben we elkaar nog even gezien, gezoend en ja we hebben sex gehad. Het was heerlijk, we hebben er van genoten. Hij is nu weer weg en ik mis hem vreselijk. Maar het kan ook niet anders, neus in de wind en verder gaan... Ik hou zoveel van hem, dat ik ondanks dat toch een rust over me heen heb. Ik ga nu genieten van mijn eigen man en kinderen.....ook dat is op het moment met sprongen vooruit gegaan. Ik heb nu de innerlijke rust kunnen vinden en geniet van mijn gedachten.....die vaak bij nr 2 zijn. Ik heb een nieuw lied gevonden waar ik de hele dag naar kan luisteren. De nieuwste van Jan Smid: Stilte in de storm...geweldig lied. Daar kan ik de hele dag naar luisteren.....geweldig.... .

Voor iedereen die weg is en nog weg gaat op vakantie......hele prettige vakantie en geniet net als ik van de tijd die komen gaat!

Groetjes Lenneke
Hai Caafje, bedoel je dat jullie legitiem met elkaar om kunnen gaan zolang jullie maar niet weg gaan bij jullie nr. 1??

Lenneke en knipoogje, fijne vakantie!
Ja, Geitje dat bedoel ik. Maar we zien elkaar maar 2 of 3 keer per jaar omdat hij in het buitenland woont. Voor de rest onderhouden we contact via de mail.

Trouwens, ik wil heel graag weten hoe het nu met je is. Als je er liever niet over wilt schrijven, hoeft dit niet hoor....
Goh Caafje, 2 a 3 keer per jaar...! Wat een andere situatie dan bij mij, we zien elkaar iedere dag! (zakelijk).

Het gaat goed hier, te goed eigenlijk … ben zo bang dat mn roze wolk uiteenspat binnenkort door wat dan ook. Of alles word tontdekt, of nr 2 heeft er genoeg van, als ik mn verstand nog een beetje bij elkaar zou hebben zou ik stoppen met nr 2 en het afsluiten en bewaren als een mooie spannende tijd. Maar denk dat ik dat (nog) niet kan. Weet nu al dat ik t van nr 2 laat afhangen met als gevolg dat ik dan echt met een gebroken hart ga zitten waar ik dan geen kant mee op kan omdat niemand weet van nr. 2. vorige week was nr 1 paar dagen weg… heb toen elke dag met nr 2 afgesproken, was echt zo heerlijk. En dat na 3 weken vakantie. Nu is het weer ietsje minder qua aantal afspraken dan, gevoel is nog volop aanwezig en zien elkaar natuurlijk wel elke dag.

Baal er wel van dat ik zn agenda weer zie en ook allerlei private appointments waarvan ik steeds meer denk, met wie zouden die afspraken zijn…? Maakt hij ze onzichtbaar omdat hij niet wil dat ik ze zie? Of omdat hij niet wil dat andere collega’s die zien…

Blijft onzeker allemaal, wil het ook niet ter sprake brengen omdat dat weer zo bezitterig overkomt, en ik bezit hem in de verste verte niet! Dat weet ik maar al te goed, zo doet hij ook niet naar mij toe. Hij weet ook dat ik nr 1 ook echt op nr 1 zet en hij zich aanpast aan mijn tijden dat ik iets kan afspreken ofzo. Tja meiden, aan de ene kant zou ik t niet willen missen, aan de andere kant.... wat zou het een stuk rustiger zijn in mn hoofd als ik nr 2 nooit had ontmoet...

Geitje, hoe gaat het nu? Heel veel sterkte

anna, hoe is het jou? Nog veel sms en bel contact met nr 2?

lfs P
Ciao allemaal ! Helemaal nieuw hier op deze site, forum en in deze topic zal ik me even voorstellen.

Ben getrouwd, 3 kids en sinds aantal jaren een open relatie met mijn man. Dit heeft geresulteerd in een aantal leuke, lekkere en spannende ontmoetingen met mannen maar sinds een half jaar is er dan toch echt wel een nummer 2 zoals jullie dat beschrijven in mijn leven gekomen. Een collega en zelf ook getrouwd met kinderen en beiden niet van plan nr 1 te verlaten maar genieten intens van elkaar op welk vlak dan ook.

Vakantie is inderdaad minder, zelf eerst weggeweest en daarna aansluitend hij direct. Dus na normaal dagelijks intens contact in welke vorm dan ook nu ineens radiostilte is erg wennen maar goed uiteindelijk zijn die weken ook weer zo voorbij.

Ik heb niet alles hiervoor gelezen dus duik er nu een beetje in maar leer de vaste forummers vast wel gauw kennen.

Iedereen een fijne avond en tot gauw !

Groetjes !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven