Centraal Moderatortopic I|
vrijdag 7 november 2014 om 17:25
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
donderdag 8 januari 2015 om 18:04
quote:Cateautje schreef op 08 januari 2015 @ 17:06:
Beste MOds,
Zouden jullie de woorden, niets anders dan, uit mijn titel willen halen, dan past het en dan is het ook duidelijk waar het over gaat.
http://forum.viva.nl/foru ... icha/list_messages/251505
Bij voorbaat dank.
Dag Cateautje,
Dat willen we wel voor je doen, alleen houdt je titel dan op bij 'licha'. Wil je de gehele nieuwe titel nog even noemen?
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Beste MOds,
Zouden jullie de woorden, niets anders dan, uit mijn titel willen halen, dan past het en dan is het ook duidelijk waar het over gaat.
http://forum.viva.nl/foru ... icha/list_messages/251505
Bij voorbaat dank.
Dag Cateautje,
Dat willen we wel voor je doen, alleen houdt je titel dan op bij 'licha'. Wil je de gehele nieuwe titel nog even noemen?
Moderator Viva forum
donderdag 8 januari 2015 om 18:07
Beste forummers,
We zijn druk bezig om te achterhalen waarom het forum zojuist offline is gegaan. Helaas hebben we de oorzaak nog niet kunnen vinden. We kunnen daarom ook niet aangeven hoelang dit nog zal gaan duren. We proberen het natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak!
Moderator Viva forum
We zijn druk bezig om te achterhalen waarom het forum zojuist offline is gegaan. Helaas hebben we de oorzaak nog niet kunnen vinden. We kunnen daarom ook niet aangeven hoelang dit nog zal gaan duren. We proberen het natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak!
Moderator Viva forum
donderdag 8 januari 2015 om 18:15
quote:ModeratorViva schreef op 08 januari 2015 @ 18:04:
[...]
Dag Cateautje,
Moderator Viva forum
"Depressie is misschien een allergische lichamelijke reactie"
Bedankt. sorry dat ik niet eerder reageerde, het forum ligt eruit bij verschillende topics, dus ik dacht dat het voor het hele forum gold.
[...]
Dag Cateautje,
Moderator Viva forum
"Depressie is misschien een allergische lichamelijke reactie"
Bedankt. sorry dat ik niet eerder reageerde, het forum ligt eruit bij verschillende topics, dus ik dacht dat het voor het hele forum gold.
donderdag 8 januari 2015 om 18:32
quote:Cateautje schreef op 08 januari 2015 @ 18:15:
[...]
Het eindigt dan op: Lichamelijke reactie.
Aangepast!
Moderator Viva forum
[...]
Het eindigt dan op: Lichamelijke reactie.
Aangepast!
Moderator Viva forum
donderdag 8 januari 2015 om 18:55
quote:DolceStrega schreef op 08 januari 2015 @ 18:44:
Ik kan het icoontje van mijn profiel en privéberichten niet meer vinden, klopt dat?
Helaas hebben we momenteel last van verschillende bugs. We zullen je melding doorgeven.
Edit: Het plaatje staat onder de zoekknop. Als je met je muis over het hoekje heen beweegt, zie je als het goed is een uit-klap-menu verschijnen. Hopelijk lukt het zo wel?
Moderator Viva forum
Ik kan het icoontje van mijn profiel en privéberichten niet meer vinden, klopt dat?
Helaas hebben we momenteel last van verschillende bugs. We zullen je melding doorgeven.
Edit: Het plaatje staat onder de zoekknop. Als je met je muis over het hoekje heen beweegt, zie je als het goed is een uit-klap-menu verschijnen. Hopelijk lukt het zo wel?
Moderator Viva forum
donderdag 8 januari 2015 om 20:02
donderdag 8 januari 2015 om 21:04
vrijdag 9 januari 2015 om 10:53
Topic `Angst voor onstuimig weer` is verplaatst naar de pijler Psyche
http://forum.viva.nl/foru ... weer/list_messages/251575
mvg,
Junior.
http://forum.viva.nl/foru ... weer/list_messages/251575
mvg,
Junior.
vrijdag 9 januari 2015 om 11:42
Mods een vraag,
Ik schrijf mee in het topic ELF DODEN BIJ AANVAL OP SATIRISCH BLAD CHARLIE HEBDO op Actueel.
Naar aanleiding van een posting had ik een plaatje geplakt, van 2 terroristen die '' boven'' aankomen, met kruitdampen en al, alwaar ze van een baardmans te horen krijgen dat de maagden op zijn.
Binnen 1 minuut was het plaatje weg.
Doet Viva aan censuur?
Ik schrijf mee in het topic ELF DODEN BIJ AANVAL OP SATIRISCH BLAD CHARLIE HEBDO op Actueel.
Naar aanleiding van een posting had ik een plaatje geplakt, van 2 terroristen die '' boven'' aankomen, met kruitdampen en al, alwaar ze van een baardmans te horen krijgen dat de maagden op zijn.
Doet Viva aan censuur?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 9 januari 2015 om 11:45
quote:Eindeloos schreef op 09 januari 2015 @ 11:42:
Mods een vraag,
Doet Viva aan censuur?
Wat vreemd...wij doen absoluut niet aan censuur en geven altijd een reden als we iets verwijderen. Wanneer had je het plaatje gepost?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mods een vraag,
Doet Viva aan censuur?
Wat vreemd...wij doen absoluut niet aan censuur en geven altijd een reden als we iets verwijderen. Wanneer had je het plaatje gepost?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 9 januari 2015 om 11:48
vrijdag 9 januari 2015 om 11:49
quote:Eindeloos schreef op 09 januari 2015 @ 11:48:
Dank voor de snelle reactie, een andere forumster heeft het plaatje nu geplakt, en het is in orde.
Excuus voor de overlast.
Ok gelukkig en anders horen we het wel!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dank voor de snelle reactie, een andere forumster heeft het plaatje nu geplakt, en het is in orde.
Excuus voor de overlast.
Ok gelukkig en anders horen we het wel!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 9 januari 2015 om 14:23
quote:JuniorModeratorViva schreef op 09 januari 2015 @ 14:23:
Beste forummers,
Vanwege de werkzaamheden zal het forum rond 14.30 uur even offline gaan. We doen ons best doen om dit zo kort mogelijk te laten duren. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Junior Heb ik een uurtje voor mezelf.
Beste forummers,
Vanwege de werkzaamheden zal het forum rond 14.30 uur even offline gaan. We doen ons best doen om dit zo kort mogelijk te laten duren. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Junior Heb ik een uurtje voor mezelf.
vrijdag 9 januari 2015 om 19:09