Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 januari 2015 om 14:53
zaterdag 10 januari 2015 om 15:51
De reactie van de Mod op Thordis in het CM topic.
Ze zegt nog net niet : bemoei je met je eigen zaken.
http://forum.viva.nl/foru ... i/list_messages/246736/38
zaterdag 10 januari 2015 om 16:09
quote:Solomio schreef op 10 januari 2015 @ 14:53:
[...]
Voordeel van (mijn) pubers: dragen het liefst de hele week dezelfde kleren. Weinig wasgoed dus.
Hangt van de puber af. Mijn prepuber is net als de jouwe: als het aan hem lag droeg hij dag in dag uit dezelfde zwarte trainingsbroek. Pyjama's zijn ook al niet zijn ding, wegens voornoemde bloedhitte.
Mijn puberella echter kleedt zich zo'n twaalf keer per dag om (waarbij haar kledingstukken gewoon blijven liggen waar ze ze uitgetrokken heeft, je ziet gewoon de vorm van haar kont nog in de broeken zitten ).
[...]
Voordeel van (mijn) pubers: dragen het liefst de hele week dezelfde kleren. Weinig wasgoed dus.
Hangt van de puber af. Mijn prepuber is net als de jouwe: als het aan hem lag droeg hij dag in dag uit dezelfde zwarte trainingsbroek. Pyjama's zijn ook al niet zijn ding, wegens voornoemde bloedhitte.
Mijn puberella echter kleedt zich zo'n twaalf keer per dag om (waarbij haar kledingstukken gewoon blijven liggen waar ze ze uitgetrokken heeft, je ziet gewoon de vorm van haar kont nog in de broeken zitten ).
zaterdag 10 januari 2015 om 16:38
zaterdag 10 januari 2015 om 16:55
quote:BrutusExemplaar schreef op 10 januari 2015 @ 16:45:
Kleuters, prepubers, puberella's... Ze zijn allemaal niet makkelijk.
Ik hoop dat G. eeuwig baby blijft. Al heeft die nu al een hekel aan (het aantrekken van) haar jas Mijn oudste heeft als baby tijdens het aankleden wel eens zo'n misbaar gemaakt dat de buren gealarmeerd kwamen vragen wat ik uitspookte met dat kind
Kleuters, prepubers, puberella's... Ze zijn allemaal niet makkelijk.
Ik hoop dat G. eeuwig baby blijft. Al heeft die nu al een hekel aan (het aantrekken van) haar jas Mijn oudste heeft als baby tijdens het aankleden wel eens zo'n misbaar gemaakt dat de buren gealarmeerd kwamen vragen wat ik uitspookte met dat kind
zaterdag 10 januari 2015 om 17:01
Mijn jongste heeft een keer de kinderslotjes van de kastdeuren gesloopt. Negen maanden was hij toen. Hij heeft ook een keer alle toetsen van mijn laptop gepeuterd. Hij heeft ook eens al mijn maandverbanden op de wc-muur geplakt, met achter de vleugels elke keer netjes één tampon. En toen hij anderhalf was is hij een keer alleen naar het strand gegaan. Hij had zijn uitje nog voorbereid ook, want ik trof hem bij de afgang aan met een schepje in de ene hand en een flesje drinken in de andere: . Leuk hoor, dreumesen en peuters .