Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 januari 2015 om 20:09
quote:Steinbeck2 schreef op 10 januari 2015 @ 20:01:
[...]
Ja, te laconiek, sommige mensen gaan al bijna flippen als het forum een half uur op slot gaat.
Maar ik heb er geen ervaring mee, daar ben ik veel te braaf voor geloof ik.
Ik ben in deze gevallen echt nieuwsgierig naar de mens achter de nick. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iets in mijn leven is wat, als het er even niet is, maakt dat ik op tilt sla.
Pffff Bieb, een ban voor een heel topic. Dat vind ik meer een vorm van openlijk aan de schandpaal
[...]
Ja, te laconiek, sommige mensen gaan al bijna flippen als het forum een half uur op slot gaat.
Maar ik heb er geen ervaring mee, daar ben ik veel te braaf voor geloof ik.
Ik ben in deze gevallen echt nieuwsgierig naar de mens achter de nick. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iets in mijn leven is wat, als het er even niet is, maakt dat ik op tilt sla.
Pffff Bieb, een ban voor een heel topic. Dat vind ik meer een vorm van openlijk aan de schandpaal
zaterdag 10 januari 2015 om 20:11
zaterdag 10 januari 2015 om 20:12
zaterdag 10 januari 2015 om 20:16
zaterdag 10 januari 2015 om 20:23
quote:hatsetats schreef op 10 januari 2015 @ 20:05:
[...]
Nog maar n keer: zeg ik dat?
Ik bedoel ook niet niet te zeggen dat jij dat zegt.
en ik liep vele berichten achter en had niet door dat ik mosterd was
Ik heb op een ander forum trouwens een keer een ban gehad, omdat ik me nogal drammerig gedroeg in een discussie met de mod. Vond ik toen echt zéér irritant. Ik zat namelijk middenin een discussie met die mod. En ik had -uiteraard- Gelijk. Ben toen direct bij mijn broertje op bezoek gegaan, omdat hij wél weet hoe je een proxydinges moet doen.
[...]
Nog maar n keer: zeg ik dat?
Ik bedoel ook niet niet te zeggen dat jij dat zegt.
en ik liep vele berichten achter en had niet door dat ik mosterd was
Ik heb op een ander forum trouwens een keer een ban gehad, omdat ik me nogal drammerig gedroeg in een discussie met de mod. Vond ik toen echt zéér irritant. Ik zat namelijk middenin een discussie met die mod. En ik had -uiteraard- Gelijk. Ben toen direct bij mijn broertje op bezoek gegaan, omdat hij wél weet hoe je een proxydinges moet doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 10 januari 2015 om 20:24
quote:Fangtasia schreef op 10 januari 2015 @ 19:58:
Ik heb geen ervaring met bannen, maar hoe hebben de mensen die wel eens een ban gehad dat ervaren? Ik bedoel 24 uur, een week of een maand niet hier mogen komen is toch nauwelijks noemenswaardig? Of denk ik te laconiek?Ik denk niet dat je daar te laconiek over denkt. De keren dat het mij is overkomen heb ik er geen noemenswaardig trauma van opgelopen of zo.
Ik heb geen ervaring met bannen, maar hoe hebben de mensen die wel eens een ban gehad dat ervaren? Ik bedoel 24 uur, een week of een maand niet hier mogen komen is toch nauwelijks noemenswaardig? Of denk ik te laconiek?Ik denk niet dat je daar te laconiek over denkt. De keren dat het mij is overkomen heb ik er geen noemenswaardig trauma van opgelopen of zo.