Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Volgens mij hebben we al een keer zo'n soort topic gehad trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fangtasia schreef op 10 januari 2015 @ 20:05:

[...]

Ik denk ook aan de mensen die mobiele data (noem je dat zo?) gebruiken. Hoe groter het plaatje, hoe meer het kost dan zijn die gifavators toch helemaal funest
Wel een keer een topic waarin je van degene die voor je had geschreven moest aangeven hoe die persoon op je overkwam.

Degene die mij beschreef dacht dat ik een beetje een oude hippie was.
quote:Steinbeck2 schreef op 10 januari 2015 @ 20:01:

[...]

Ja, te laconiek, sommige mensen gaan al bijna flippen als het forum een half uur op slot gaat.

Maar ik heb er geen ervaring mee, daar ben ik veel te braaf voor geloof ik.

Ik ben in deze gevallen echt nieuwsgierig naar de mens achter de nick. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iets in mijn leven is wat, als het er even niet is, maakt dat ik op tilt sla.

Pffff Bieb, een ban voor een heel topic. Dat vind ik meer een vorm van openlijk aan de schandpaal
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 20:05:

Of via een cryptische omschrijving.Ja leuk. Wie bedoel ik met een oude krakerige treurwilg op een begraafplaats? Of; de liefdesbaby voortgekomen uit een trio van een suikerspin, onze-lieve-heersbeestje en een panda.
quote:ThunderassMan schreef op 10 januari 2015 @ 20:10:

[...]

Ja leuk. Wie bedoel ik met een oude krakerige treurwilg op een begraafplaats? Of; de liefdesbaby voortgekomen uit een trio van een suikerspin, onze-lieve-heersbeestje en een panda.Niemand, dit verzin je ter plekke om ons gek te maken
quote:ThunderassMan schreef op 10 januari 2015 @ 20:10:

[...]Ja leuk. Wie bedoel ik met een oude krakerige treurwilg op een begraafplaats? Of; de liefdesbaby voortgekomen uit een trio van een suikerspin, onze-lieve-heersbeestje en een panda.Heb jij Ket gevonden?
Life is short. Eat dessert first.
TAM, leuk trouwens dat jij je kerst ava alweer hebt!
Ik wel, al lang.
quote:Steinbeck2 schreef op 10 januari 2015 @ 20:11:

[...]

Niemand, dit verzin je ter plekke om ons gek te maken Nou ja zeg; dit waren nogal duidelijke voorbeelden. LadyZiva snapte ze wel.
quote:StoraHuntur schreef op 10 januari 2015 @ 20:12:

TAM, leuk trouwens dat jij je kerst ava alweer hebt!
quote:ThunderassMan schreef op 10 januari 2015 @ 20:14:

[...]

Nou ja zeg; dit waren nogal duidelijke voorbeelden. LadyZiva snapte ze wel. Ja Duh, die kent jou van haver tot gort, dat is valsspelen!
quote:StoraHuntur schreef op 10 januari 2015 @ 20:12:

TAM, leuk trouwens dat jij je kerst ava alweer hebt!Ik ben lui.

Ja, leuk hè. Morgen open ik een topic over zwarte piet en één over pepernoten. Is m'n goede voornemen voor 2015: niets meer uitstellen.
quote:ThunderassMan schreef op 10 januari 2015 @ 20:14:

[...]

Nou ja zeg; dit waren nogal duidelijke voorbeelden. LadyZiva snapte ze wel.

Die eerste is Nous, denk ik.

Hoe is het trouwens met LadyZiva? Mist ze ons nog niet?
Life is short. Eat dessert first.
Ik kom een heel leuk topic tegen uit 2009. Wie heeft de meeste posts.

noanne in "De Actiefste Forummer"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:doornroosje9 schreef op 10 januari 2015 @ 20:12:

[...]

Heb jij Ket gevonden? Nee helaas.
quote:Steinbeck2 schreef op 10 januari 2015 @ 20:13:

Ik wel, al lang.Mijn raam staat open voor evt. vogeltjes. Ik herhaal: mijn raam staat open.
quote:doornroosje9 schreef op 10 januari 2015 @ 20:16:

[...]

Die eerste is Nous, denk ik.

Hoe is het trouwens met LadyZiva? Mist ze ons nog niet?

Goed zo!

Over dat tweede kan ik, ivm praaivussie, geen uitspraken doen.
quote:ThunderassMan schreef op 10 januari 2015 @ 20:18:

[...]

Mijn raam staat open voor evt. vogeltjes. Ik herhaal: mijn raam staat open.Ik zal je een cryptische beschrijving geven: ik zie ik zie wat jij niet ziet.
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 20:16:

Ik kom een heel leuk topic tegen uit 2009. Wie heeft de meeste posts.

noanne in "De Actiefste Forummer"Waar sta jij?
quote:Steinbeck2 schreef op 10 januari 2015 @ 20:19:

[...]

Ik zal je een cryptische beschrijving geven: ik zie ik zie wat jij niet ziet.*gaat hard nadenken*
quote:ThunderassMan schreef op 10 januari 2015 @ 20:20:

[...]

*gaat hard nadenken*Succes
quote:hatsetats schreef op 10 januari 2015 @ 20:05:

[...]

Nog maar n keer: zeg ik dat?

Ik bedoel ook niet niet te zeggen dat jij dat zegt.

en ik liep vele berichten achter en had niet door dat ik mosterd was

Ik heb op een ander forum trouwens een keer een ban gehad, omdat ik me nogal drammerig gedroeg in een discussie met de mod. Vond ik toen echt zéér irritant. Ik zat namelijk middenin een discussie met die mod. En ik had -uiteraard- Gelijk. Ben toen direct bij mijn broertje op bezoek gegaan, omdat hij wél weet hoe je een proxydinges moet doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zie gevonden.

andersnogiets in "Raad de frumster"
quote:Fangtasia schreef op 10 januari 2015 @ 19:58:

Ik heb geen ervaring met bannen, maar hoe hebben de mensen die wel eens een ban gehad dat ervaren? Ik bedoel 24 uur, een week of een maand niet hier mogen komen is toch nauwelijks noemenswaardig? Of denk ik te laconiek?Ik denk niet dat je daar te laconiek over denkt. De keren dat het mij is overkomen heb ik er geen noemenswaardig trauma van opgelopen of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven