Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nahja het mag wel, pas vanaf vijf móeten ze. Dus als je tot die tijd nog druk met de wereld ontdekken bezig bent dan kan dat gewoon. En als je tussen de vierde en de vijfde verjaardag nog even weg wil dan kan dat ook, inderdaad. Die eerste twee weken is om te voorkomen dat mensen later terugkomen wegens goedkoper vliegen buiten de vakantie. Leuk hoor, ze zal het vast prachtig vinden.
Als je van een goede Amerikaanse schietfilm houdt; American sniper, indrukwekkend.
quote:StoraHuntur schreef op 10 januari 2015 @ 23:29:

[...]

Veertien is ie nu hè?

Bijna, volgende maand. Krijgt dan ook zijn eerste echte fiets.

Ik hou ze graag klein.
LV, dat kan ook, denk dat het dan kijken wordt naar het gunstigste tarief. En naar de collega's, want ik ben de enige met kind, dus iedereen wil altijd in mei en september. Nou daar ben ik volgend jaar mooi vanaf
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 23:30:

[...]

Ik hou ze graag klein.

Je zit op 4 voedingen nu hè?
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 23:27:

Je kan ook overwegen je dochter na Florida naar school te doen. Lijkt me voor iedereen wat overzichtelijker, en wettelijk is er geen enkel probleem.Dat is in het kader van de groepsvorming misschien niet zo slim.
quote:misspoez schreef op 10 januari 2015 @ 23:29:

Nahja het mag wel, pas vanaf vijf móeten ze. Dus als je tot die tijd nog druk met de wereld ontdekken bezig bent dan kan dat gewoon. En als je tussen de vierde en de vijfde verjaardag nog even weg wil dan kan dat ook, inderdaad. Die eerste twee weken is om te voorkomen dat mensen later terugkomen wegens goedkoper vliegen buiten de vakantie. Leuk hoor, ze zal het vast prachtig vinden.Dat denk ik ook. Disneygek, gek op orka's en dolfijnen, en krokodillen. Wat wil je nog meer.
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 23:30:

[...]

Ik hou ze graag klein.https://www.youtube.com/watch?v=GZb5ulGvmKQ
Ik zou wel buiten de schoolvakanties willen Ik kan alleen in de zomer of met kerst weg, dan is het of koud of bloedheet op de plekken waar ik heen wil
quote:StoraHuntur schreef op 10 januari 2015 @ 23:31:

[...]

Je zit op 4 voedingen nu hè?Helaas weer terug naar 5. De nachten zijn wat onrustig voor hem met die wind, dus een extra nachtvoeding was noodzakelijk.
Groepsvorming dacht ik ook wel aan idd. Maar ze zit in een groep1/2, grofweg de helft blijft volgend schooljaar ook nog in die klas, er komen er alleen gaandeweg dan weer meer bij. Ze viel er nu in oktober in, en dat was geen punt. Zal een jaar later, in een groep 1/2, toch ook niet zo lastig zijn dan denk ik. Zeker niet voor een sociale kletstante. ;)
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 23:34:

[...]

Helaas weer terug naar 5. De nachten zijn wat onrustig voor hem met die wind, dus een extra nachtvoeding was noodzakelijk. Maar je krijgt er zoveel voor terug.
quote:misspoez schreef op 10 januari 2015 @ 23:31:

[...]

Dat is in het kader van de groepsvorming misschien niet zo slim.Eerst twee weken wel naar school en dan weer een paar weken niet is evenmin handig voor de groepsvorming. En vier- of vijfjarigen zijn daar heel flexibel in hoor, in de gemiddelde kleutergroep stromen het hele jaar door nieuwe leerlingen in en daar zeurt ook niemand over.
quote:*Ginger* schreef op 10 januari 2015 @ 23:31:

[...]

Dat denk ik ook. Disneygek, gek op orka's en dolfijnen, en krokodillen. Wat wil je nog meer.Het loont echt de moeite om goed te googlen mbt hotelprijzen. En via undercovertourist.com kan je de goedkoopste toegangskaarten kopen.
Nu ga ik weer terug naar mijn eigen planeer.
Als jij denkt dat je meisje het niet eng vindt om naar school te gaan in een groep die al een maand samen optrekt (zal niet, als ze het afgelopen jaar ook niet erg vond), dan zou ik inderdaad ervoor kiezen om niet meer naar school te gaan na 15 juli (of wanneer de zomervakantie ook begint) en pas na jullie reis weer te beginnen.
Oh, en als je in een disneyhotel verblijft is de magic band echt ideaal.
quote:Istar_ schreef op 10 januari 2015 @ 23:32:

Ik zou wel buiten de schoolvakanties willen Ik kan alleen in de zomer of met kerst weg, dan is het of koud of bloedheet op de plekken waar ik heen wil

Dat zeg ik over een paar jaar vast ook weer

Wilde jij nou naar NY of de poolcirkel? Weet niet of ik het goed onthouden heb.

Die laatste staat ook nog op het verlanglijstje...
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 23:34:

[...]

Helaas weer terug naar 5. De nachten zijn wat onrustig voor hem met die wind, dus een extra nachtvoeding was noodzakelijk.Ik deed aan co-sleepen, en de beeb hielp zichzelf. Werd ik wakker, lag dochter al lekker te lurken .
Ik zou kiezen voor gewoon naar school en dan op vakantie. Zou niet weten waarom dat een probleem zou vormen.
Co-sleepen? Is dat modern voor jekindbijjeinbedlatenslapen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 23:37:

[...]

Ik deed aan co-sleepen, en de beeb hielp zichzelf. Werd ik wakker, lag dochter al lekker te lurken .Dat deden wij tot zijn 12e, daarna hoorde hij van kind van vrienden dat dit toch wel raar was dus naar eigen bed.
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 23:37:

[...]

Ik deed aan co-sleepen, en de beeb hielp zichzelf. Werd ik wakker, lag dochter al lekker te lurken .Ja, maar die van jouw is 17 hè, denk niet dat die van Ei daar al aan toe is hoor.
quote:*Ginger* schreef op 10 januari 2015 @ 23:37:

[...]

Dat zeg ik over een paar jaar vast ook weer

Wilde jij nou naar NY of de poolcirkel? Weet niet of ik het goed onthouden heb.

Die laatste staat ook nog op het verlanglijstje...

Ja

Als het lukt wordt het New York en dan een beetje roadtrippen aan de oostkust.
O.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven