Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 januari 2015 om 23:29
Nahja het mag wel, pas vanaf vijf móeten ze. Dus als je tot die tijd nog druk met de wereld ontdekken bezig bent dan kan dat gewoon. En als je tussen de vierde en de vijfde verjaardag nog even weg wil dan kan dat ook, inderdaad. Die eerste twee weken is om te voorkomen dat mensen later terugkomen wegens goedkoper vliegen buiten de vakantie. Leuk hoor, ze zal het vast prachtig vinden.
zaterdag 10 januari 2015 om 23:31
zaterdag 10 januari 2015 om 23:31
quote:misspoez schreef op 10 januari 2015 @ 23:29:
Nahja het mag wel, pas vanaf vijf móeten ze. Dus als je tot die tijd nog druk met de wereld ontdekken bezig bent dan kan dat gewoon. En als je tussen de vierde en de vijfde verjaardag nog even weg wil dan kan dat ook, inderdaad. Die eerste twee weken is om te voorkomen dat mensen later terugkomen wegens goedkoper vliegen buiten de vakantie. Leuk hoor, ze zal het vast prachtig vinden.Dat denk ik ook. Disneygek, gek op orka's en dolfijnen, en krokodillen. Wat wil je nog meer.
Nahja het mag wel, pas vanaf vijf móeten ze. Dus als je tot die tijd nog druk met de wereld ontdekken bezig bent dan kan dat gewoon. En als je tussen de vierde en de vijfde verjaardag nog even weg wil dan kan dat ook, inderdaad. Die eerste twee weken is om te voorkomen dat mensen later terugkomen wegens goedkoper vliegen buiten de vakantie. Leuk hoor, ze zal het vast prachtig vinden.Dat denk ik ook. Disneygek, gek op orka's en dolfijnen, en krokodillen. Wat wil je nog meer.
zaterdag 10 januari 2015 om 23:32
quote:Amaqanda schreef op 10 januari 2015 @ 23:30:
[...]
Bijna, volgende maand. Krijgt dan ook zijn eerste echte fiets.
Ik hou ze graag klein.https://www.youtube.com/watch?v=GZb5ulGvmKQ
[...]
Bijna, volgende maand. Krijgt dan ook zijn eerste echte fiets.
Ik hou ze graag klein.https://www.youtube.com/watch?v=GZb5ulGvmKQ
zaterdag 10 januari 2015 om 23:34
Groepsvorming dacht ik ook wel aan idd. Maar ze zit in een groep1/2, grofweg de helft blijft volgend schooljaar ook nog in die klas, er komen er alleen gaandeweg dan weer meer bij. Ze viel er nu in oktober in, en dat was geen punt. Zal een jaar later, in een groep 1/2, toch ook niet zo lastig zijn dan denk ik. Zeker niet voor een sociale kletstante.
zaterdag 10 januari 2015 om 23:35
quote:misspoez schreef op 10 januari 2015 @ 23:31:
[...]
Dat is in het kader van de groepsvorming misschien niet zo slim.Eerst twee weken wel naar school en dan weer een paar weken niet is evenmin handig voor de groepsvorming. En vier- of vijfjarigen zijn daar heel flexibel in hoor, in de gemiddelde kleutergroep stromen het hele jaar door nieuwe leerlingen in en daar zeurt ook niemand over.
[...]
Dat is in het kader van de groepsvorming misschien niet zo slim.Eerst twee weken wel naar school en dan weer een paar weken niet is evenmin handig voor de groepsvorming. En vier- of vijfjarigen zijn daar heel flexibel in hoor, in de gemiddelde kleutergroep stromen het hele jaar door nieuwe leerlingen in en daar zeurt ook niemand over.
zaterdag 10 januari 2015 om 23:35
zaterdag 10 januari 2015 om 23:36
Als jij denkt dat je meisje het niet eng vindt om naar school te gaan in een groep die al een maand samen optrekt (zal niet, als ze het afgelopen jaar ook niet erg vond), dan zou ik inderdaad ervoor kiezen om niet meer naar school te gaan na 15 juli (of wanneer de zomervakantie ook begint) en pas na jullie reis weer te beginnen.
zaterdag 10 januari 2015 om 23:37
quote:Istar_ schreef op 10 januari 2015 @ 23:32:
Ik zou wel buiten de schoolvakanties willen Ik kan alleen in de zomer of met kerst weg, dan is het of koud of bloedheet op de plekken waar ik heen wil
Dat zeg ik over een paar jaar vast ook weer
Wilde jij nou naar NY of de poolcirkel? Weet niet of ik het goed onthouden heb.
Die laatste staat ook nog op het verlanglijstje...
Ik zou wel buiten de schoolvakanties willen Ik kan alleen in de zomer of met kerst weg, dan is het of koud of bloedheet op de plekken waar ik heen wil
zaterdag 10 januari 2015 om 23:37
zaterdag 10 januari 2015 om 23:38
zaterdag 10 januari 2015 om 23:39
quote:*Ginger* schreef op 10 januari 2015 @ 23:37:
[...]
Ja
Als het lukt wordt het New York en dan een beetje roadtrippen aan de oostkust.
[...]
Ja
Als het lukt wordt het New York en dan een beetje roadtrippen aan de oostkust.