Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Steinbeck van harte! Leuk om bij je ouders te gaan eten en zelf te mogen kiezen. Kiezen is hier ook traditie, wij vieren vandaag ook een verjaardag van één van de kinderen. Veel plezier gewenst!
Stein, wat ga je eten vandaag? Appelmoes met kip en patat? Lief dat je ouders dat doen, ik hoop dat je een fijne dag hebt. Hier is het allemaal een beetje van hetzelfde.
Sandt, feli met je kind!
quote:sandt2.0 schreef op 11 januari 2015 @ 08:33:

Steinbeck van harte! Leuk om bij je ouders te gaan eten en zelf te mogen kiezen. Kiezen is hier ook traditie, wij vieren vandaag ook een verjaardag van één van de kinderen. Veel plezier gewenst!Gefeliciteerd, hier is het ook traditie dat de jarige mag kiezen wat er gegeten wordt. Ik vind het alleen niet leuk als ik zelf jarig ben, kies bijna altijd al uit wat ik wil eten.
quote:BrutusExemplaar schreef op 11 januari 2015 @ 01:04:

[...]

Ik leerde vandaag dat je met MBO+ al hoogopgeleid bent.

Mijn zus werkt op een mbo en noemt haar leerlingen studenten. Moet ik altijd om lachen.

Stein, gefeliciteerd. Ik ben over 2 maanden ook 46, lekker belangrijk. Ben nooit zo fit geweest, ik vind het allemaal prima.

Pfff hopelijk wordt het nog droog en gaat het wat minder hard waaien. Straks hardlooptraining. En eigenlijk moet ik mn benen nog scheren voor die tijd, want het is te warm voor een lange tight.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Stein, gefeliciteerd!

Sandt, jij ook gefeliciteerd met kind!
quote:MrsEinstein schreef op 11 januari 2015 @ 08:59:

[...]

Gefeliciteerd, hier is het ook traditie dat de jarige mag kiezen wat er gegeten wordt. Ik vind het alleen niet leuk als ik zelf jarig ben, kies bijna altijd al uit wat ik wil eten.Inderdaad, op mijn eigen verjaardag kies ik vaak iets heel simpels, dan kan iedereen het maken! Als ik iets moeilijks kies dan moet ik zelf nog aan de bak ook!
voor Steinbeck, met glitters.

Sandt, fijne dag met het kind.
Steinbeck, happy birthday!

Leeftijd is maar een getal, zeggen ze altijd.

Dat vond ik ook zó'n dooddoener op mijn laatste verjaardag toen ik zei dat ik er niet meer zo blij van werd.

Volgens mij zitten er hier best een hoop die allemaal van ongeveer dezelfde leeftijd zijn trouwens.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Gewoon terug gaan tellen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Steinbeck happy birthday!!
Je bent zelf een theepot
quote:MrsStanleyWalker schreef op 11 januari 2015 @ 09:38:

Gewoon terug gaan tellen.Goed plan!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dat terugtellen ben ik de laatste verjaardag ook maar mee begonnen ;)
Steinbeck Gefeliciteerd
Gefeliciteerd Steinbeck. Fijne dag vandaag!
Vrouwen, bedankt voor de felicitaties!

Mijn appeltaart staat te geuren en over een uurtje ga ik naar mijn ouders. Eerst een lange wandeling met mijn vader en vanavond kookt mijn moeder: kapucijners met spek en sla Simpel maar lekker.

En de leeftijd, tja, ik vind het niet echt leuk, maar je doet er niets aan helaas.

Ik denk dat ik vanaf nu maar een paar jaar volhou dat ik 38 ben, dat past veel beter bij me.

Sandt, gefeliciteerd met je kind, gezellige dag gewenst.
Ik lees telkens Coke uit de broodbakmachine, erg spannend allemaal.

Alleen staat er cAke En ja, ik heb mijn leesbril toch echt op.
Gefeliciteerd, Stein!

Life is short. Eat dessert first.
Steinbeck!

Gefeliciteerd Stein!

Ik ben al jááááren 38
Gefeliciteerd steinbeck!!

Kan ik een stuk appeltaart krijgen? Man en ik hebben al sinds oud en nieuw geen boodschappen meer gedaan..
Steinbeck en Sandt van harte!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Steinbeck; Ondanks dat ik je het bedrog van gisteren nog niet misschien heb vergeven, wens ik je een hele mooie verjaardag en van harte gefeliciteerd.

Ps: ik hou niet zo van appeltaart, meestal vind ik het beslag lekkerder dan het eindproduct.
Appeltaart! Appeltaart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven