Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 11 januari 2015 @ 01:00:

Als ik het forum moet geloven is 90% van de mensheid hoogbegaafd of in ieder geval bovengemiddeld slim

Niet om het een of ander trouwens, maar ik denk dat jij een eind in de richting komt. En das geen grapje .
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 januari 2015 @ 01:48:

[...]

Niet om het een of ander trouwens, maar ik denk dat jij een eind in de richting komt. En das geen grapje .Het was een heel verhaal, maar in het kort: ik ben getest en ik ben niet dom bevonden
Hier ook een beetje hetzelfde als bij jou, Ama. Alleen qua school is ons verhaal verschillend.

Mij viel juist op dat er veel van mijn rebels gedrag door de vingers werd gezien dankzij mijn intelligentie.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Al vind ik jou wel veel volwassener overkomen dan mezelf. Ik bezit veel boekenwijsheid, maar daar eindigt het dan ook.
quote:DorothyParker schreef op 11 januari 2015 @ 02:24:

Hier ook een beetje hetzelfde als bij jou, Ama. Alleen qua school is ons verhaal verschillend.

Mij viel juist op dat er veel van mijn rebels gedrag door de vingers werd gezien dankzij mijn intelligentie.Dat had ik ook hoor, dat mijn spijbelen en rebelsheid door de vingers gezien werd. Ik had zelf besloten om naar de havo te gaan, wat nog wel een dingetje was want school en ouders waren het er niet mee eens
quote:DorothyParker schreef op 11 januari 2015 @ 02:28:

Al vind ik jou wel veel volwassener overkomen dan mezelf. Ik bezit veel boekenwijsheid, maar daar eindigt het dan ook.

Jij studeert nog toch?

Verschil is natuurlijk dat ik een kind heb, vanaf mijn 17e werk (duale studie) en vanaf mijn 22e een leidinggevende functie heb. Daar wordt je ook wijzer en volwassener van
Op het vlak van school ben ik dan wel een echte streber (zeggen jullie dat in Nederland?). Heb steeds de nood om in alles de beste te zijn, dus vind school (en vooral de puntentelling) wel leuk.

Maar voor de rest: regels zijn gemaakt om overtreden te worden
Ja dat zeggen we in Nederland

Ik heb nog steeds niet veel met regels trouwens
quote:Amaqanda schreef op 11 januari 2015 @ 02:42:

[...]

Jij studeert nog toch?

Verschil is natuurlijk dat ik een kind heb, vanaf mijn 17e werk (duale studie) en vanaf mijn 22e een leidinggevende functie heb. Daar wordt je ook wijzer en volwassener van Ik studeer, maar werk ook parttime. Word volgende maand 25, heb een paar dagen geleden een tweede huis gekocht. Ergens zou je toch wel een beetje levenswijsheid verwachten .
Als je me er punten voor geeft, hou ik me wel aan de regels. Ik verwacht zelfs een schouderklopje omdat ik de vaat gedaan heb .
Ik heb nog nooit een huis gekocht, zelfs geen auto. Wel een fiets laatst, met vijf versnellingen, en dat vond ik al heel wat. En toch he, en toch heb ik hele sterke aanwijzingen dat ik niet stom ben .
Zo bedoelde ik het ook niet hoor, Lady. Het is vooral dat ik de puberteit al lang ontgroeid ben, al volwassen keuzes heb gemaakt, maar me soms nog steeds die domme puber voel die alles steeds eerst met papa en mama wil gaan overleggen.

Zit nog steeds te wachten op de dag dat ik me volwassen voel.
anoniem_208840 wijzigde dit bericht op 11-01-2015 03:18
Reden: zinsdelen anders opgebouwd
% gewijzigd
Nou, dan kun je lang wachten .
Daar vreesde ik al voor .
Maisjes, wat een ellendige dag, vandaag alweer jarig en het getal dat nu achter mijn naam moet komen klopt echt voor geen meter!! 46, dan ga je al richting de 50

Hoe ouder ik word hoe minder mijn leeftijd klopt voor mijn gevoel.

Enfin, zo maar eerst even een appeltaart bakken, dat helpt misschien tegen de shock.

Fijne dag iedereen.
Goedemorgen.

@Dorothy: ik ben 2x zo oud en heb dat gevoel nog steeds.

Helpt dat?
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Stein, gefeliciteerd!

Dank je wel Co. Ik ga er een leuke dag van maken. Appeltaart bakken, vanmiddag wandelen en dan wat bezoek. En vanavond eet ik bij mijn ouders. Haha, als kind mochten wij op onze verjaardag zelf kiezen wat we aten en dat is voor vandaag weer in ere hersteld.

Hoe is het met je? Druk thuis?

Ik hoop dat je je beter voelt.
Gefeliciteerd Stein, die appeltaart gaat je vast helpen de dag door te komen.
Ow Steinbeck, gefeliciteerd natuurlijk.

Er is wetenschappelijk aangetoond dat mensen die meer verjaardagen vieren ouder worden.

Dus daarom is iedere verjaardag een felicitatie waard.

En 50 doet geen pijn hoor.
Dank je mrsEinstein, hoe is het ermee?
quote:Solomio schreef op 11 januari 2015 @ 07:19:

Ow Steinbeck, gefeliciteerd natuurlijk.

Er is wetenschappelijk aangetoond dat mensen die meer verjaardagen vieren ouder worden.

Dus daarom is iedere verjaardag een felicitatie waard.

En 50 doet geen pijn hoor.

Dat is heel troostrijk!

Dank je wel.
quote:Steinbeck2 schreef op 11 januari 2015 @ 07:20:

[...]

Dat is heel troostrijk!

Dank je wel.Jij denkt dat ik een grapje maak, maar het betreft serieus wetenschappelijk onderzoek: http://oncyclopedia.net/w ... bben_gevierd_leven_langer
quote:Steinbeck2 schreef op 11 januari 2015 @ 07:20:

Dank je mrsEinstein, hoe is het ermee?

Prima, heb alleen vreselijk realistisch gedroomd vannacht dat mijn man en ik gingen scheiden. Nu vind ik dat op zich niet zo erg, als hij denkt het beter te kunnen krijgen bij een ander, dan moet hij vooral gaan , maar de vrouw en kinderen die meteen hun intrek deden in ons huis waren niet zo vriendelijk tegen onze zoon. En daar werd ik toch wel huilend wakker van.

Man slaapt graag uit, terwijl ik altijd vroeg wakker ben. Nu moest hij ook wakker worden van mij om te horen wat hij mij vannacht heeft aangedaan. Dat doet hij met alle liefde, om vervolgens weer diep in slaap te vallen.

Het is jammer dat er weinig leuks te lezen is op het forum, verveel me rot.
quote:Solomio schreef op 11 januari 2015 @ 07:44:

[...]

Jij denkt dat ik een grapje maak, maar het betreft serieus wetenschappelijk onderzoek: http://oncyclopedia.net/w ... bben_gevierd_leven_langer

Klinkt als een geweldig onderzoek. Ik ben nog lang geen 50, maar mijn man begint toch al flink in de buurt te komen. Zal hem het onderzoek straks eens laten lezen, want hij is al bijna jarig.

Puberzoon heeft in zijn bijzijn geroepen dat zijn vader al bijna 50 is.

is heb vanaf zijn 35e geroepen dat hij al bijna 40 was. Mijn moeder raakte daar dusdanig van in de war dat ze hem met zijn 38e verjaardag een kaart stuurde met 40 erop.

Tja, dat krijg je als je een jongere vrouw trouwt, dan kan je eigen leeftijd best wel gaan steken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven