Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.

Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105

Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Léon, geweldige film.
What we do in the shadows

Een documentaire-achtige film over vampieren. Op papier klinkt t super suf, maar de film zit vol met van die heerlijke ongemakkelijke the office-achtige interview momenten.

Een lekker luchtige comedie zonder slechte Amerikaanse humor.
quote:O.L.L.A schreef op 10 januari 2015 @ 12:39:

Kiki's delivery service. Een ghibli film het was een kerst cadeautje van vriend en het was een lieve leuke film.

Maar goed Ghibli kan voor mij weinig fout doen haha.Ik vind Pompoko toch echt wel heel stom. Wat een stom verhaal en gewoon stomme film. Spirited away, kiki's delivery service, howl's moving castle vind ik geweldig! Tales from earthsea vind ik ook heel mooi! En die met dat visje is schattig Ponyo!
quote:Drizella schreef op 11 januari 2015 @ 02:08:

Léon, geweldige film. een van mijn favoriete films!
quote:Ikhierhuh schreef op 11 januari 2015 @ 00:05:

Before I go to sleep. Spannen, saai, spannen. Goed genoeg voor een zaterdag avond onder een dekentje.Het boek is wel spannend! Maar als je de plot weet een stuk minder natuurlijk.
Gisteren Sleepless in Seattle. Blijft een leuke romantische film. Goed voor anderhalf uur je verstand op nul met een kop thee.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
American sniper. Ik houd wel van dit soort films.
quote:lala87 schreef op 11 januari 2015 @ 10:45:

[...]

Het boek is wel spannend! Maar als je de plot weet een stuk minder natuurlijk. Ik kende het boek jammer genoeg niet. Idd nú te laat. :-)
quote:sweetfirefly schreef op 11 januari 2015 @ 11:20:

Gisteren Sleepless in Seattle. Blijft een leuke romantische film. Goed voor anderhalf uur je verstand op nul met een kop thee. heerlijke film voor tijdens een gure avond op de bank! En sowieso, Tom Hanks!
The Imitation Game. Ik vond het een goede film. Geen moment verveeld. Met natuurlijk een zeer trieste achtergrond.
Life of Pi. Onverwacht mooie film.
Shouf Shouf Habbibi: een heel oude, maar ik vind hem nog steeds leuk. Ze hebben ook goede acteurs.
Boyhood: best een mooie film.

Martyrs: zag een aantal lovende reacties op het forum hier, maar wat een slechte film zeg!

Life of Pi: mwah mwah, langzame film vond ik.
Lets be cops ook zo'n flauwe lachfilm.man vond het prachtig .Niet helemaal mij genre geloof ik.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Gisteravond Alleen maar nette mensen gekeken.

Wat een leuke film. Aangename verrassing.
conversation = awareness
quote:Miss_Communicatie schreef op 11 januari 2015 @ 14:26:

Gisteravond Alleen maar nette mensen gekeken.

Wat een leuke film. Aangename verrassing.Leuk is die he? Gisteren ook weer gekeken.
quote:toefjeslagroom schreef op 11 januari 2015 @ 14:03:

Boyhood: best een mooie film.

Martyrs: zag een aantal lovende reacties op het forum hier, maar wat een slechte film zeg!

Life of Pi: mwah mwah, langzame film vond ik.Ja dat wel, maar prachtig gemaakt en mooi verhaal vonden we.
quote:beetjegek schreef op 11 januari 2015 @ 21:37:

[...]

Leuk is die he? Gisteren ook weer gekeken.Erg leuk ja. Het Schnitzelparadijs vind ik ook zo'n dotje.
conversation = awareness
quote:jennie77 schreef op 11 januari 2015 @ 14:15:

Lets be cops ook zo'n flauwe lachfilm.man vond het prachtig .Niet helemaal mij genre geloof ik.Daar heb ik ook best wel bij moeten lachen
The imitation game. Wat een schitterende film. Bernard Cumberbatch is perfect gecast als Alan Turing. Echt Brits drama, prachtige costuums etc en een zeer goed in elkaar zittend verhaal - dat helaas gebaseerd is op feiten.

Voor het geval het nog niet duidelijk was ik ben nogal onder de indruk ja
As it if in heaven. Zweedse film over een koor.

Eindelijk gezien , hij is uit 2004. Goeie film , de hoofdrolspeler speelt ook in Millennium. Alleen hij wordt wel erg vaak gewond/ in elkaar geslagen ofzo.
De nieuwe wereld. Deze Ned. film in december gezien op internet. De hoofdrolspeelster (zij speelt een schoonmaakster) won een Emmy. Aanrader. Gaat over asielzoekers op Schiphol.
Geen film maar de serie Vikings!

Vond het heel goed en de knappe acteurs maakten het ook geen straf om naar te kijken.
About time (voor de zoveelste keer), ik vind dat echt een prachtige film.
The game of the thrones, maar is wel langdradig en een beetje complex. Al die karakters en ze vallen bij bosjes.

Clarice van Houten heeft net een kind gekregen net als in De gelukkige huisvrouw, maar net even anders.

Deze werd op een van de commerciële zenders uitgezonden. En dan 2 afleveringen achter elkaar. Ik vind 1 aflevering per keer al heftig.

Weet iemand op welke zender dat is geweest en welk seizoen? Ik kijk nu via HBO on demand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven