zwanger na MAP?
maandag 12 januari 2015 om 13:01
quote:_Shirr schreef op 12 januari 2015 @ 12:58:
nouja ik heb er dus goed aan gedaan om de morning afte pil in te nemen? Mijn vriend heeft ook al een kind dus drrm snap ik niet helemaal waarom hij het niet wil! Na zo een lange relatie! Maar het zal wel aan mij liggen dan
.. bedankt voor de reactie'sDenk je niet dat dit misschien de reden is waarom hij er niet nog 1 wil? Weet je wel hoeveel een kind kost? Hoe oud is hij eigenlijk?
nouja ik heb er dus goed aan gedaan om de morning afte pil in te nemen? Mijn vriend heeft ook al een kind dus drrm snap ik niet helemaal waarom hij het niet wil! Na zo een lange relatie! Maar het zal wel aan mij liggen dan
maandag 12 januari 2015 om 13:01
.. bedankt voor de reactie'sJa joh. Nieuwe trend. Zoveel mogelijk exen met kinderen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 12 januari 2015 om 13:04
Waarom wil je een kind?
Wonen jullie samen? Hebben jullie een stabiele relatie en beiden een baan en diploma? Hoe gaat hij om met zijn eerste kind? Waarom is hij niet meer met de moeder samen? Hoe oud zijn jullie? Waarom overleg je niet over het krijgen van een kind maar besluit je dat alleen?
Heb je nagedacht over wat het hebben van een kind inhoudt voor de komende tig jaar van je leven?
Wonen jullie samen? Hebben jullie een stabiele relatie en beiden een baan en diploma? Hoe gaat hij om met zijn eerste kind? Waarom is hij niet meer met de moeder samen? Hoe oud zijn jullie? Waarom overleg je niet over het krijgen van een kind maar besluit je dat alleen?
Heb je nagedacht over wat het hebben van een kind inhoudt voor de komende tig jaar van je leven?
maandag 12 januari 2015 om 13:05
.. bedankt voor de reactie's
Hoelang hebben jullie dan een relatie?
Aangezien jij 18 bent kan dat volgens mij hooguit niet meer dan een paar jaartjes zijn.
Hoelang hebben jullie dan een relatie?
Aangezien jij 18 bent kan dat volgens mij hooguit niet meer dan een paar jaartjes zijn.
maandag 12 januari 2015 om 13:05
maandag 12 januari 2015 om 13:23
Volgens mij zit het zo;
TO wil dolgraag een kind met hem omdat hij al een kind heeft (jaloezie omdat het niet van haar is?) Hij zit het niet zitten omdat hij -al een kind heeft en misschien nog wel op school zit en naast evt alimentatie ook nog eens schoolgeld etc moet betalen- misschien wel werkt en net genoeg overhoud iedere maand. Of hij maakt misschien suggesties dat het uitgaat en wil TO hem bij zich houden dmv het kind.
Denk je echt dat hij bij je blijft als jij zwanger raakt?
TO wil dolgraag een kind met hem omdat hij al een kind heeft (jaloezie omdat het niet van haar is?) Hij zit het niet zitten omdat hij -al een kind heeft en misschien nog wel op school zit en naast evt alimentatie ook nog eens schoolgeld etc moet betalen- misschien wel werkt en net genoeg overhoud iedere maand. Of hij maakt misschien suggesties dat het uitgaat en wil TO hem bij zich houden dmv het kind.
Denk je echt dat hij bij je blijft als jij zwanger raakt?
maandag 12 januari 2015 om 13:44
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 januari 2015 @ 13:31:
Wat is dat toch met die domme doosjes die een (liefst gekleurd) kindje als een leuk accessoire zien?
Hier in de stad lopen er ook zoveel rond.
Nauwelijks volwassen.
Gekleurd kindje in de wagen.
En nee. Nóóit loopt er een vriend bij.
Je komt zeker niet uit de omgeving van Kop van Noord Holland? :p
Is echt erg hoeveel vaderloze kinderen er zijn hier bij ons in de stad
Wat is dat toch met die domme doosjes die een (liefst gekleurd) kindje als een leuk accessoire zien?
Nauwelijks volwassen.
En nee. Nóóit loopt er een vriend bij.
Je komt zeker niet uit de omgeving van Kop van Noord Holland? :p
Is echt erg hoeveel vaderloze kinderen er zijn hier bij ons in de stad
maandag 12 januari 2015 om 14:01
maandag 12 januari 2015 om 14:23
quote:BellatrixVanDetta schreef op 12 januari 2015 @ 13:31:
Nauwelijks volwassen.
En nee. Nóóit loopt er een vriend bij.Wat heeft kleur daarmee te maken? Waarom als ik zoiets benoem is het racistisch en hoor ik er bij jou niemand over. Echt meten met twee maten hier op het viva forum!
Nauwelijks volwassen.
En nee. Nóóit loopt er een vriend bij.Wat heeft kleur daarmee te maken? Waarom als ik zoiets benoem is het racistisch en hoor ik er bij jou niemand over. Echt meten met twee maten hier op het viva forum!
maandag 12 januari 2015 om 14:31
quote:shaniqa schreef op 12 januari 2015 @ 14:23:
[...]
Wat heeft kleur daarmee te maken? Waarom als ik zoiets benoem is het racistisch en hoor ik er bij jou niemand over. Echt meten met twee maten hier op het viva forum!
Ik schrijf niéts racistisch en wens daarvoor niet uitgemaakt te worden.
Ik beschrijf simpelweg wat ik zie.
[...]
Wat heeft kleur daarmee te maken? Waarom als ik zoiets benoem is het racistisch en hoor ik er bij jou niemand over. Echt meten met twee maten hier op het viva forum!
Ik schrijf niéts racistisch en wens daarvoor niet uitgemaakt te worden.
Ik beschrijf simpelweg wat ik zie.
Huts!
maandag 12 januari 2015 om 15:05
quote:shaniqa schreef op 12 januari 2015 @ 12:46:
Als je boven de 80 kilo weegt werkt de MAP niet, ook bij minder overgewicht is de werking minder.Is alweer achterhaald: mosterd
http://www.pgn-gynaecolog ... ll&id=1406274423&archive=
http://artsinspe.artsenne ... kt-voor-zware-vrouwen.htm
Als je boven de 80 kilo weegt werkt de MAP niet, ook bij minder overgewicht is de werking minder.Is alweer achterhaald: mosterd
http://www.pgn-gynaecolog ... ll&id=1406274423&archive=
http://artsinspe.artsenne ... kt-voor-zware-vrouwen.htm
maandag 12 januari 2015 om 15:12
quote:shaniqa schreef op 12 januari 2015 @ 14:23:
[...]
Wat heeft kleur daarmee te maken? Waarom als ik zoiets benoem is het racistisch en hoor ik er bij jou niemand over. Echt meten met twee maten hier op het viva forum!O gut is daar je racismekaart weer. Heeft niet lang geduurd he bij je. Zoiets noemen ze perceptie. Ze schrijft wat ze ziet.
[...]
Wat heeft kleur daarmee te maken? Waarom als ik zoiets benoem is het racistisch en hoor ik er bij jou niemand over. Echt meten met twee maten hier op het viva forum!O gut is daar je racismekaart weer. Heeft niet lang geduurd he bij je. Zoiets noemen ze perceptie. Ze schrijft wat ze ziet.
maandag 12 januari 2015 om 16:08