Wie herkent deze matras
maandag 12 januari 2015 om 13:53
Zo'n tien jaar geleden heb ik mijn boxspring gekocht bij een eenmanszaak, zaakje is allang alweer weg, jammer genoeg. De matrassen zijn toe aan vervanging, ik zou alleen zo graag dezelfde matrassen weer willen hebben. Maar heb dus geen idee meer van welk merk deze matrassen zijn. Er zat ooit een grote plakker op, maar die heb ik eraf gehaald toen ik de tijk ging wassen. Heeft iemand een idee?
maandag 12 januari 2015 om 14:44
quote:AnnaP1977 schreef op 12 januari 2015 @ 14:34:
DIT matras.Het mag allebei http://taaladvies.net/taal/advies/vraag ... as_het_de/
Sorry TO, ik herken het niet.
DIT matras.Het mag allebei http://taaladvies.net/taal/advies/vraag ... as_het_de/
Sorry TO, ik herken het niet.
maandag 12 januari 2015 om 15:06
Tia dalma, dat is helemaal geen gek idee! Alleen ik ben een beetje achterdochtig, zouden ze niet makkelijk zeggen: oh ja, dat matras is inderdaad van ons... we hebben nu alleen een ander tijkje erom.
Anna en nerdopviva, Anna jij denkt dat het 'wie herkent dit matras' moet zijn?
Nerdopviva, in jouw linkje staat het en de, niet deze. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nu het goede is. (sta altijd wel open voor verbetering )
Nerdopviva, in jouw linkje staat het en de, niet deze. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nu het goede is. (sta altijd wel open voor verbetering )
maandag 12 januari 2015 om 15:09
Tsja, dat ga je nooit zeker weten. Maar wat zij wél zeker weten is dat jij dat/deze/die/dit matras niet bij hen in België zult bestellen dus het directe belang is er wat minder.
Dus niet geschoten....
Mij lukte het iig niet door te googelen op jouw afbeelding of met een korte zoektocht op een aantal belgische beddenboeren.
Hopelijk heb je succes!
Dus niet geschoten....
Mij lukte het iig niet door te googelen op jouw afbeelding of met een korte zoektocht op een aantal belgische beddenboeren.
Hopelijk heb je succes!
maandag 12 januari 2015 om 15:11
quote:winkelfanaat schreef op 12 januari 2015 @ 15:06:
"Het" gebruik je bij onzijdig (het huis) en dan gebruik je dus "dit", het huis => dit huis, dat huis
"De" gebruik je voor mannelijke of vrouwelijke dingen, en dan gebruik je dus "deze", de auto => deze auto, die auto.
"Het" gebruik je bij onzijdig (het huis) en dan gebruik je dus "dit", het huis => dit huis, dat huis
"De" gebruik je voor mannelijke of vrouwelijke dingen, en dan gebruik je dus "deze", de auto => deze auto, die auto.
maandag 12 januari 2015 om 15:14
quote:Tia.Dalma schreef op 12 januari 2015 @ 15:09:
Tsja, dat ga je nooit zeker weten. Maar wat zij wél zeker weten is dat jij dat/deze/die/dit matras niet bij hen in België zult bestellen dus het directe belang is er wat minder.
Dus niet geschoten....
Hopelijk heb je succes!Oh werkelijk, kan je op afbeelding zoeken???
Dus niet geschoten....
Hopelijk heb je succes!Oh werkelijk, kan je op afbeelding zoeken???
maandag 12 januari 2015 om 15:19
quote:sassafras schreef op 12 januari 2015 @ 15:11:
[...]
"De" gebruik je voor mannelijke of vrouwelijke dingen, en dan gebruik je dus "deze", de auto => deze auto, die auto.Nee snap het niet. Wat is onzijdig? Waarom zou een auto mannelijk of vrouwelijk zijn? Wat maakt een matras onzijdig en een auto mannelijk of vrouwelijk?
[...]
"De" gebruik je voor mannelijke of vrouwelijke dingen, en dan gebruik je dus "deze", de auto => deze auto, die auto.Nee snap het niet. Wat is onzijdig? Waarom zou een auto mannelijk of vrouwelijk zijn? Wat maakt een matras onzijdig en een auto mannelijk of vrouwelijk?
winkelfanaat wijzigde dit bericht op 12-01-2015 15:22
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
maandag 12 januari 2015 om 15:20
maandag 12 januari 2015 om 15:23
quote:winkelfanaat schreef op 12 januari 2015 @ 15:20:
[...]
Oh, ik heb geen google chrome, jammer. Thankshttps://www.google.com/chrome/browser/desktop/
[...]
Oh, ik heb geen google chrome, jammer. Thankshttps://www.google.com/chrome/browser/desktop/
maandag 12 januari 2015 om 15:28
maandag 12 januari 2015 om 15:28
quote:winkelfanaat schreef op 12 januari 2015 @ 15:24:
[...]
Nou zeg, wat onaardig! De meeste mensen reageren hier niet echt gezellig als je ze aanspreekt op een taalfout. Ik probeer er nog wat van te leren.Ik verbaas me gewoon over je vraag. Dat zijn dingen die je op school leert. Elk zelfstandig naamwoord heeft een geslacht, mannelijk, vrouwelijk (de de-woorden) of onzijdig (de het-woorden).
[...]
Nou zeg, wat onaardig! De meeste mensen reageren hier niet echt gezellig als je ze aanspreekt op een taalfout. Ik probeer er nog wat van te leren.Ik verbaas me gewoon over je vraag. Dat zijn dingen die je op school leert. Elk zelfstandig naamwoord heeft een geslacht, mannelijk, vrouwelijk (de de-woorden) of onzijdig (de het-woorden).
maandag 12 januari 2015 om 15:31
maandag 12 januari 2015 om 15:42
quote:winkelfanaat schreef op 12 januari 2015 @ 15:31:
[...]
Mag ik vragen hoe oud je bent?Maakt dat uit? Ik ben 20 en heb dit ook bij Nederlands geleerd, in de eerste klas van het vo. En anders heb je er bij Duits (der, die, das) of Frans (le en la) wel wat over gehoord. Dus het is echt niet iets van 50 jaar geleden.
[...]
Mag ik vragen hoe oud je bent?Maakt dat uit? Ik ben 20 en heb dit ook bij Nederlands geleerd, in de eerste klas van het vo. En anders heb je er bij Duits (der, die, das) of Frans (le en la) wel wat over gehoord. Dus het is echt niet iets van 50 jaar geleden.
maandag 12 januari 2015 om 16:32