Stappen Amsterdam

04-01-2015 14:09 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Omdat ik met de meeste van mijn vriendinnen weken van te voren een stapavondje moet plannen doe ik hier weer eens een oproepje..

Wie gaat er mee stappen in Amsterdam? Ik hou van techno en techhouse feestjes.

Leeftijd maakt me niet zoveel uit :-)

Het lijkt me leuk om wat meiden te leren kennen die net als ik veel van uitgaan houden en die ook spontaan kunnen afspreken, geen moeilijk gedoe.

Mocht het je leuk lijken om in contact te komen dan lijkt het me leuk om een prive berichtje van je te ontvangen.

Misschien tot spreeks!

Groetjes

p.s. Ik ben niet van het ellenlange mailen, 'in het echt' leer je elkaar wat makkelijker kennen natuurlijk
Nooit geschoten is altijd mis!
.
Noem mij maar Nil!
Hoi!

Die andere dingen doe ik al vaak zat :p Ik zoek juist wat meiden die zin hebben om mee op stap te gaan :-)

Groetjes Maca
TO, ik heb je een pm gestuurd
Ik heb een berichtje terug gestuurd
hoi Macca86 ik heb je prive berichtje gestuurd
..
anoniem_210816 wijzigde dit bericht op 18-01-2015 15:21
Reden: ..
% gewijzigd
hoi Macca86 ik had je eerst een prive berichtje gestuurd maar helaas niks gehoord maar ik ben nog wel opzoek naar stapvriendin nou mocht je nog opzoek zijn naar een stapvriendin dan hoor ik het wel als je wilt kan je me ook mailen op latina_chick@hotmail.nl groetjes imen
imen_12345 wijzigde dit bericht op 15-01-2015 16:09
Reden: gewoon verwijderen
% gewijzigd
Dag Imen,

Ik heb héél heel heel vaak berichtjes van je gehad en een paar keer geantwoord dat ik den Haag te ver weg vind, maar je blijft me maar berichten sturen. Op een gegeven moment houdt het een keertje op.
Maca! ik heb je een paar dagen geleden nog een Pm gestuurd (heb gedoe met mn telefoon dus ben stukken minder aan het internetten :( ) heb je die ontvangen?
..
anoniem_210816 wijzigde dit bericht op 18-01-2015 15:21
Reden: ..
% gewijzigd
Hi Maca, ik ben ook op zoek naar meiden om mee te stappen in Amsterdam! Ben zo vrij geweest om je een mailtje te sturen op het mailadres dat je hebt geplaatst. Hoop snel van je te horen
Ik heb geen mailadres gezien :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven