Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ga nog even struinen ( mooi woord is dat) op het forum
Je bent zelf een theepot
Ze lopen mobiel wel te kloten met die OP. De ene keer zie ik hem wel, de andere keer niet.
Collega gaat naar academisch zh, het gaat te snel te slecht, voor speciale behandeling

Ik flapper met mijn oren, heb haar klacht gezien, wtf!

Had dit niet gedacht. Ik type hier en 'app
Je bent zelf een theepot
SusanneSuus, dat is wat je nooit hoopt mee te maken als je zelf in het ZH werkt.

je bent zo machteloos en je weet te veel. Straks ben ik weer in mijn eigen academisch aan het werk. Misschien is ze vlakbij, misschien ook niet. Maakt niet uit, ik zal aan haar denken.
ik ga nog even slapen, sterkte suus
Wat vreselijk SuzanneSuus. Heel veel sterkte met afwachten en alles eromheen.
Suus 💐🐾

Klinkt vreselijk, worst nightmare zoiets. Ik denk aan jullie.
Ik sluit mij bij de anderen aan, wat vreselijk Suus, de onrust klinkt door in al je berichten.
Goedemorgen.

Suus, wat heftig, heb je nog een beetje kunnen slapen?
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Dat is heftig suus.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:doornroosje9 schreef op 14 januari 2015 @ 23:51:

[...]

Ik ook. Rotziekte.

Absoluut een rotziekte.

En vrij irritant hoe het bij sommige mensen een soort moeder Theresa-gevoel oproept. Ik heb dankzij het Bente-topic al meer mafklappers onder de negeer-functie gezet dan door het Zwarte Piet-verhaal.
Suus Hoe gaat het nu?
quote:eldorado schreef op 15 januari 2015 @ 07:28:

[...]

Absoluut een rotziekte.

En vrij irritant hoe het bij sommige mensen een soort moeder Theresa-gevoel oproept. Ik heb dankzij het Bente-topic al meer mafklappers onder de negeer-functie gezet dan door het Zwarte Piet-verhaal.

Dat dus.

De mafklapperigste reactie was trouwens een sneer dat niet werd geloofd dat ik mensen heb gekend die anorexia hadden.
Goedemorgen.

Enn, mooie Ava!

Suus, heb je nog een beetje geslapen? En is er al nieuws? Wat een nare situatie

Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt.
Morgen. Suus, hoe gaat het?
quote:hatsetats schreef op 15 januari 2015 @ 07:36:

[...]

Dat dus.

De mafklapperigste reactie was trouwens een sneer dat niet werd geloofd dat ik mensen heb gekend die anorexia hadden.

Tsja. Ik vermoed dat ik ook niet geloofd ga worden. Teveel mensen die Bente vooral graag in bescherming nemen.

Mijn simpele insteek:

- Bente komt hier vrijwillig. Als mijn berichten haar niet bevallen, kan ze de negeer-functie gebruiken, er omheen lezen.

- Bente is niet te redden via dit forum. Geen enkele reden daar pogingen toe te doen, dat is puur verspilde energie voor iedereen.

- Ik reageer waar ik wil, hoe ik wil, binnen de grenzen van beschaving en forumregels natuurlijk, en altijd op een manier die naar MIJN idee iets kan bijdragen aan het gesprek. Anderen doen dat ook. Ik doe geen pogingen anderen het zwijgen op te leggen, anderen doen dat liever ook niet bij mij. Mods uitgezonderd natuurlijk.

- Als je het niet met me eens bent, kan je me negeren, of je kan reageren, of je kan een vraag stellen. Vertellen dat ik feitelijk gewoon moet zwijgen kan ook, maar is zinloos. Vertellen dat je moreel hoog te paard zit kan ook, maar maakt vooral jezelf belachelijk.

- Iedere mafklapper die op geen enkele wijze positief bijdraagt aan mijn forum-ervaring, gaat direct onder de negeer-knop. Hebben we geen last van elkaar.
Goedemorgen!

Jeetje Suus, wat heftig! Is er al meer nieuws? Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen.

Eens met eldorado.

Lieve Stein, wat is er met je ava gebeurd (mosterd mss)?
Ik lees de topics van Bente niet, ken haar alleen uit de verhalen die op napraat verschenen zijn. Ik snap werkelijk niet dat zoveel mensen zo heftig op haar reageren, zowel positief als negatief.

Ik ben toch altijd een beetje sceptisch op een forum, iedereen kan die wel ik-weet-niet-wat neerzetten, niemand kan controleren of het echt is. Dan bedoel ik echt niet Bente, maar bij 75% van de topics op Viva denk ik dat het waar zou kunnen zijn, maar net zo goed uit iemand zijn dikke duim gezogen kan zijn. Geen probleem, dat moeten ze zelf weten, maar bij mij komt het emotioneel dan niet zo dichtbij. Dat is alleen bij 1 topic gebeurd (tweeling die overleden is), maar helaas was het overduidelijk dat dat niet nep was.
Suus, sterkte, het klinkt bijzonder heftig.

Bah.

Over Bente: ik durf te stellen dat het forum haar problematiek verergerd en haar juist minder snel hulp laat zoeken. Ze krijgt hier aandacht en een podium, dat is haar meer waard dan behandeling. En maakt behandeling overbodig. En er wordt nog lekker met haar meegedacht ook.

En ik vind de mensen die denken dat ze haar helpen door maar eindeloos oo haar in te praten en begrip te tonen zowel irritant als schadelijk.
O ja, het is natuurlijk al weer donderdag.
jee ik dacht woensdag. nou ja dat is mooi een dag minder
Bente kan net zo goed een troll zijn als iedere willekeurige forummer.
Ja, maar het lijkt me niet waarschijnlijk,
Je zou je nog flink kunnen vergissen
Ik maak me nooit zo druk over trollen. Ik merk dat als ik denk dat een OP fake is, de TO vaak vrij snel daarna opduikt in het mod of ban-topic, maar uiteindelijk maakt het me niets uit.

Het is een beetje de Turing-test. Als iemand zich overtuigend weet voor te doen als X, maar hij/zij is Y, praat je dan met X of met Y? Wat mij betreft met X. Dat ergens een Y zich daarom zit te bescheuren stoort mij niet.

Mensen die beweren dat anderen niet "de echte ik" kennen vind ik ook altijd wat onnozel. De echte ik is degenen die iedereen ziet. Wat daaronder zit, is voor de rest van de wereld niet interessant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven