Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 januari 2015 om 19:27
Uit het gyn topic, ik moet echt op mijn handen zitten (al snap ik trouwens wel dat er situaties zijn dat dit soort dingen echt stressvol zijn)
Heb nog nooit een uitstrijkje gehad en ga dat niet doen ook. Misschien onder narcose maar niet
als ik 'erbij' ben. Die lui snappen ook werkelijk soms niet dat dit stressvolle gebeurtenissen kunnen zijn.
Heb nog nooit een uitstrijkje gehad en ga dat niet doen ook. Misschien onder narcose maar niet
als ik 'erbij' ben. Die lui snappen ook werkelijk soms niet dat dit stressvolle gebeurtenissen kunnen zijn.
donderdag 15 januari 2015 om 19:28
quote:Star schreef op 15 januari 2015 @ 19:27:
Uit het gyn topic, ik moet echt op mijn handen zitten (al snap ik trouwens wel dat er situaties zijn dat dit soort dingen echt stressvol zijn)
als ik 'erbij' ben. Die lui snappen ook werkelijk soms niet dat dit stressvolle gebeurtenissen kunnen zijn. Baarmoederhalskanker lijkt me stressvoller.
als ik 'erbij' ben. Die lui snappen ook werkelijk soms niet dat dit stressvolle gebeurtenissen kunnen zijn. Baarmoederhalskanker lijkt me stressvoller.
donderdag 15 januari 2015 om 19:29
Trouwens, een topic met als titel kleine hondjes, verwijderd wegens spam, roept bij mij meteen een plaatje op: [img]http://www.todayifoundout.com/wp-conten ... /spam5.jpg[/img]
Hm, mn plaatjes willen nog niet echt geloof ik
Hm, mn plaatjes willen nog niet echt geloof ik
donderdag 15 januari 2015 om 19:39
Ik heb 1x een onprettige ervaring gehad, toen mocht de stagiaire van de verloskundige proberen om mij te strippen. Dat was heel gek, die ging er in, voelen, precies beschrijven wat ze voelde en die verloskundige er naast tips geven. Nu je vingers een beetje krom, dan voel je als het goed is dat enz.
Na een aantal minuten had ik wel zo iets van 'nu mag het wel weer even minder hoor!'
Uiteindelijk gestript door de verloskundige zelf, dat duurde 10 seconden
Na een aantal minuten had ik wel zo iets van 'nu mag het wel weer even minder hoor!'
Uiteindelijk gestript door de verloskundige zelf, dat duurde 10 seconden
donderdag 15 januari 2015 om 19:45
donderdag 15 januari 2015 om 19:52
quote:Istar_ schreef op 15 januari 2015 @ 19:49:
[...]
Dat heb ik gedaan, maar ik blijf een of andere vage zoekmachine houden.
Probeer eens een van deze dingen:
1. Andere zoekmachine instellen, dat kan ook bij Instellingen onder dat menuutje
en als dat niet lukt/helpt:
2. Onder dat zelfde menuutje niet bij de Instellingen, maar bij Extensies kijken of je daar soms een programmaatje ziet staan dat te maken heeft met die zoekmachine of iets dat eruit ziet als iets dat je niet zelf hebt geinstalleerd. Die kun je daar dan verwijderen en dan is het wellicht opgelost.
[...]
Dat heb ik gedaan, maar ik blijf een of andere vage zoekmachine houden.
Probeer eens een van deze dingen:
1. Andere zoekmachine instellen, dat kan ook bij Instellingen onder dat menuutje
en als dat niet lukt/helpt:
2. Onder dat zelfde menuutje niet bij de Instellingen, maar bij Extensies kijken of je daar soms een programmaatje ziet staan dat te maken heeft met die zoekmachine of iets dat eruit ziet als iets dat je niet zelf hebt geinstalleerd. Die kun je daar dan verwijderen en dan is het wellicht opgelost.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 19:52:
Ik wil je niet ongerust maken, maar ik had dat op mijn oude laptop, uiteindelijk kapte dat hele ding er mee.
Het begon met die vage website en later op verschillende webpagina's raar onderstreepte woorden enzo.
Ik moest hem toen laten formatteren.Ik heb dat ook gehad en opgelost door punt 2 van mijn vorige posting
Ik wil je niet ongerust maken, maar ik had dat op mijn oude laptop, uiteindelijk kapte dat hele ding er mee.
Het begon met die vage website en later op verschillende webpagina's raar onderstreepte woorden enzo.
Ik moest hem toen laten formatteren.Ik heb dat ook gehad en opgelost door punt 2 van mijn vorige posting
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 15 januari 2015 om 19:54