Het Spuugpaleis

15-11-2014 19:32 3048 berichten
Doe je het graag met panda's? Heeft je partner last van spuugdraden?

Hier kan je alle eigenaardigheden delen met gelijkgestemden!

Wij kijken nergens van op (serieus, wij kijken nérgens van op, behalve nekschoten).

Wij posten hier wel met de volgende 10 geboden in ons hart

1. Hou zielsveel van het Paleis.

2. Geef iedereen applaus en geen kritiek.

3. Al uw spuugpasjes zult ge leren.

4. Door te herhalen, wel duizend keren.

5. Spuug met vol plezier en enthousiasme.

6. Maar wees je naaste niet tot last.

7. Vergeet niet dat je ook ooit een beginner was.

8. Dan ben je een echte spuger, eerste klas.

9. Spugen doe je zij aan zij.

10. En iedereen hoort er bij.

DE TABEL IS VOL!!!

Meekletsen mag natuurlijk altijd. Maar is niet gewenst. Co, jij mag nog in de tabel als je wilt.

naamdoeleinddatumda KetterugkomenzsmFluitgeen doelt/m maart 15strotiede kroeg voorbij1 maart 2015ameirechten voor vrije uitloop kip15-05-15mrsWzuipeneinde der dagendroosjefabrikoosjeals 7de posten in deel 2asap1blomverspreiding18-04-15biebelmiss Overijssel wordendoel bereikt Iesepiesconclaveren27-15-3012phooligjephooldanseneind maart (einde abo)kiezelSteinslapen en luieren (subdoel; lepra de wereld uit)eind 2074makaiAapgeëerT wordten op hed vorumvan nu tot altijdsmeerpoeznog meer botoxt/m 2034damessnotjeshet werpen der laatste steenst. juttemis 2057annanassappeluitgroei kweken tot tokkielook geperfectioneerd isvoor morgenochtend 3 uurmissBeehive3 kilo terugvindenvoor het eind v/d maandexblaarwereldbeeld zuiver houdentot het einde der tijdenolala1000 garnalen pellenvoordat ze gaan stinkensussepusminder mooi en slim29 februaririetdeüberparkietemancieepaatie voor alle gele oranje medeforummers bevorderenvoor 7 uur

DeelnemerLeeftijdLengteStartgewichtHuidig gewichtStreefgewichtfloimpgelukkig nieuwjaar84 cm5 stenen3 tegels1vlonderstoor ik?58120 cmstreefgewicht behaald 98,1 kilo

Wil je in de tabel; graag dikgedrukt aangeven!
Punniken

Punniken (of pulken) is een techniek om een draad zo dun mogelijk eruit te trekken, daarbij gebruik makend van je linker ringvinger en af en toe je duimnagel. Punniken is een eenvoudige vorm van neus snuiten, de draad geraakt makkelijker los om hem er zo langzaam uit te trekken. Van deze streng kan je foto's maken en dan op een forum plakken om weer andere punnikers aan te moedigen.

Je kan ze gebruiken ter versiering van je snor. Door bijvoorbeeld de streng spiraalsgewijs om de snorharen te wikkelen en aan elkaar te plakken. En door de streng in een zigzagpatroon te leggen kan bijvoorbeeld een muizentrapje worden gemaakt. De techniek behoort tot de hobbyistische handwerktechnieken.
Alle reacties Link kopieren
Op je frittatas Fluim? Je kunt er ook een punniken
dat is een goed doel, phool. zet maar in de tabel strotie!

bh punniken van strengen pulk
jaa strotie, lachte me laatst kapot. had haar een crotchless broekje met jarretels aangetrokken

en aan die jarretels zwart geel gestreepte stockings. en een paar vleugels op de rug. toen mocht ze pas naar huis als ze gevlogen had.
Fluim
ze staat nu nog in de tuin te wapperen
en dan doe ik af en toe het gordijn opzij en doe ik
Neuspeuteren doe je zo

Er zijn heel veel manieren waarop je in Nederland kunt neuspeuteren.Er zijn ook heel veel verschillende soorten hengels en hengelmaterialen die je kunt gebruiken bij het neuspeuteren. De keuze van je materiaal hangt onder andere af van het soort pulk dat je wilt vangen en het soort snot,dat je wilt lospeuteren. Voor al deze manieren van neuspeuteren kun je hier informatie vinden. Kijk maar eens rond en je vindt zelfs als je al een ervaren peuteraar bent handige tips en trucs om nóg beter te neuspeuteren.

Voor beginnende peuteraar.

Als je voor het eerst gaat neuspeuteren, kun je het best beginnen met een vaste hengel. Dit is een hengel zonder molen, zodat je nog niet meteen hoeft te leren hoe je daarmee moet werpen. Met een vaste hengel kun je al heel veel soorten pulken vangen. Bijvoorbeeld blankpulk, ruispulk, brasempulk, kolbleipulk, baarspulkv, pospulk en zeeltpulk laten zich heel goed vangen met een vaste hengel.

En voor de ervaren neuspeuteraar.

Als je goed hebt leren peuteren met een vaste hengel, weet je hoe je een tuigje maakt, een haak aanzet en hoe je een pulk moet landen en onthaken. Als je dit allemaal kunt, is het misschien leuk om ook andere manier van neuspeuteren te proberen. Met een feederhengel kun je op dezelfde pulksoorten peuteren als met de vaste hengel. Je kunt er alleen verder mee uit de kant peuteren en er zwaardere pulken mee landen. Je kunt ook met de pen op karperpulken gaan peuteren of met kunstaas op snoekpulken. En als je in de buurt van het strand woont, kun je - als je wat ouder bent - ook vanaf het strand neuspeuteren op geeppulk, zeebaarspulk, bot en kabeljauwpulk.
quote:Phoolan schreef op 15 januari 2015 @ 19:30:

Ja LV, ik. Hoop dat Roosje ook een borrel aan het halen is. Kan ze wel gebruiken.Ik mag niet drinken!
Life is short. Eat dessert first.
Je bent wel hard hoor Fluim. Het is takkeweer!
quote:doornroosje9 schreef op 15 januari 2015 @ 19:43:

[...]

Ik mag niet drinken! Ooh van wie niet
die zeeltpulk zijn de lekkerste, zegt die meid in de tuin
met dit weer heeft ze meer kans de lucht in te gaan. en dan mag ze naar huis he
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 19:35:

jaa strotie, lachte me laatst kapot. had haar een crotchless broekje met jarretels aangetrokken

en aan die jarretels zwart geel gestreepte stockings. en een paar vleugels op de rug. toen mocht ze pas naar huis als ze gevlogen had.Echte vriendschap
quote:doornroosje9 schreef op 15 januari 2015 @ 19:43:

[...]

Ik mag niet drinken!
ja die zocht ik, maar zo blij kijkt ze helaas niet meer. ik zal zo even wat vogelvoer gooien
quote:Phoolan schreef op 15 januari 2015 @ 19:45:

[...]

Ooh van wie niet

Van de dokter! Idioot! (ivm medicatie )

Frotsel toch een eind weg zeg.
Jeezis Droosje, mijn hart zit in mijn keel
Das k¥t, Roosje! Kom je er nog vanaf, van die medicijnen?
Als je nou per ongeluk een tennisbal hebt doorgeslikt hè, is dat gevaarlijk?
quote:Phoolan schreef op 15 januari 2015 @ 19:55:

Das k¥t, Roosje! Kom je er nog vanaf, van die medicijnen?Nee joh, vind dat niet erg, heb nooit gedronken. Ik neem die medicatie al sinds mijn kindertijd, dus ben niet anders gewend.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 19:53:

Jeezis Droosje, mijn hart zit in mijn keel
quote:StoraHuntur schreef op 15 januari 2015 @ 19:59:

Als je nou per ongeluk een tennisbal hebt doorgeslikt hè, is dat gevaarlijk?Dat ligt eraan. Zat de tennisraket er nog aan vast?
quote:doornroosje9 schreef op 15 januari 2015 @ 20:03:

[...]

Dat ligt eraan. Zat de tennisraket er nog aan vast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven