Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ben 174, man 170. Geen issue hier.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 januari 2015 @ 20:58:

Heb je een agressieve puber die je in elkaar slaat is het volgens de "dames " hier ( nog erg weinig info over omstandigheden ) eigen schuld dikke bult. Waarom zeggen we dat niet tegen vrouwen die zelf hun agressieve partner hebben uitgekozen?Omdat jij die agressieve zoon zelf hebt opgevoed?
Jij als in de moeder dan
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 januari 2015 @ 20:58:

Heb je een agressieve puber die je in elkaar slaat is het volgens de "dames " hier ( nog erg weinig info over omstandigheden ) eigen schuld dikke bult. Waarom zeggen we dat niet tegen vrouwen die zelf hun agressieve partner hebben uitgekozen?Dat valt wel mee toch? Ik lees meer reacties dat het belachelijk is om meteen de opvoeding er bij te halen dan mensen die het er mee eens zijn.
quote:*Ginger* schreef op 15 januari 2015 @ 20:59:

[...]

Google zegt 1.68/1.69. Joepie, ben ik ook eens gemiddeld ;)Dan ben ik dus bovengemiddeld! Weet je, dat heb ik altijd al vermoed, zo fijn dat dat nu een keer wordt bevestigd
quote:hatsetats schreef op 15 januari 2015 @ 21:01:

Ik ben 174, man 170. Geen issue hier.Hier ook niet hoor. Is zomaar een gezapig kletspraatje
Aan die pekeja irriteer ik me sowieso overal waar ik haar lees. Zo kortzichtig. Dat is er echt eentje die nog nooit iets heeft meegemaakt in haar leven, dat druipt er van af. Dat is verder niet erg, maar ga dan niet doen alsof je verstand van zaken hebt.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 21:00:

[...]

Ja maar daar zitten de ouden van dagen ook bij in he. En vroegah werden ze veel kleiner dan nu.Klopt, maar die ouden van dagen lopen ook nog vaak los rond, dus ze tellen wel mee. Het getal stijgt wel met de jaren, maar laat mij me nu nog maar even lekker gemiddeld voelen.
quote:Steinbeck2 schreef op 15 januari 2015 @ 21:03:

[...]

Dan ben ik dus bovengemiddeld! Weet je, dat heb ik altijd al vermoed, zo fijn dat dat nu een keer wordt bevestigd Lekker hè
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 21:04:

Aan die pekeja irriteer ik me sowieso overal waar ik haar lees. Zo kortzichtig. Dat is er echt eentje die nog nooit iets heeft meegemaakt in haar leven, dat druipt er van af. Dat is verder niet erg, maar ga dan niet doen alsof je verstand van zaken hebt.Ik roddel niet graag, maar als je dit dan toch ter sprake brengt: +1
Mijn oudste was 44 cm toen ie werd geboren, nog geen 5 pond. Precies 40 weken, dat wel. Zal wel een kleintje blijven, zeiden ze op het CB. 185 is ie nu en nog geen 18
Wil je met je depressie en je pillen daartegen op vakantie naar Dubai, moet je eerst een in het Engels opgestelde verklaring van je huisarts hebben (snap ik nog wel) en die dan ook nog laten ondertekenen door het ministerie van Buza (WTF)

Dan zou ik mijn depressie en pillen denk ik gewoon meenemen naar Spanje.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 21:05:

[...]

Ik roddel niet graag, maar als je dit dan toch ter sprake brengt: +1Jaja................
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 21:04:

Aan die pekeja irriteer ik me sowieso overal waar ik haar lees. Zo kortzichtig. Dat is er echt eentje die nog nooit iets heeft meegemaakt in haar leven, dat druipt er van af. Dat is verder niet erg, maar ga dan niet doen alsof je verstand van zaken hebt.Dat is toch een man?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
pagina 1 is er maar 1 die zo een uitspraak doet, bianca
quote:*Ginger* schreef op 15 januari 2015 @ 21:05:

[...]

Lekker hè Jaha
quote:Solomio schreef op 15 januari 2015 @ 21:07:

[...]

Dat is toch een man?Geen idee. Maakt het niet dat ik me er minder aan erger
quote:misspoez schreef op 15 januari 2015 @ 21:06:

Mijn oudste was 44 cm toen ie werd geboren, nog geen 5 pond. Precies 40 weken, dat wel. Zal wel een kleintje blijven, zeiden ze op het CB. 185 is ie nu en nog geen 18

Mijn oudste kwam met 34 weken. Lengte weet ik niet, maar hij was 6,5 pond. Wat mega is, bij 6 weken te vroeg.

En nu is hij binnen mijn familie helemaal niet overdreven groot.
volgens mij vond ik pejeka wel leuk van wat me zo 1 2 3 bijstaat
quote:misspoez schreef op 15 januari 2015 @ 21:06:

Mijn oudste was 44 cm toen ie werd geboren, nog geen 5 pond. Precies 40 weken, dat wel. Zal wel een kleintje blijven, zeiden ze op het CB. 185 is ie nu en nog geen 18 Ach joh, ze probeerden je gewoon gerust te stellen . Mijnes waren trouwens bij de geboorte allebei precies even zwaar, op de gram af. Zoon was alleen wat langer. Maar die lengtemetingen vertrouw ik toch nooit zo bij pasgeborenen. Zo zielig ook om die kleine opgevouwen hopies helemaal uit te rekken om hun lengte te meten he, ik zie er echt het nut niet van in.
quote:hatsetats schreef op 15 januari 2015 @ 21:02:

[...]

Omdat jij die agressieve zoon zelf hebt opgevoed?

En hem bijv. een paar stoornisjes cadeau hebt gedaan met zijn verjaardagen en hem gedwongen hebt te gaan blowen en verkeerde vrienden te zoeken en zijn vader weg hebt gejaagd? ( ik verzin maar wat, TO geeft geen info ).

Als we het dan verder doortrekken; elke malloot kan en mag zich voort planten. Dat is geen eigen schuld dikke bult maar een heel triest gevolg .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik weet ook niet of het echt 44 cm was hoor, maar hij verzoop in maatje 50. En jeetje 6,5 pond bij 34 weken!
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 21:09:

volgens mij vond ik pejeka wel leuk van wat me zo 1 2 3 bijstaatDwarspisser.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 januari 2015 @ 21:11:

[...]

Ach joh, ze probeerden je gewoon gerust te stellen . Mijnes waren trouwens bij de geboorte allebei precies even zwaar, op de gram af. Zoon was alleen wat langer. Maar die lengtemetingen vertrouw ik toch nooit zo bij pasgeborenen. Zo zielig ook om die kleine opgevouwen hopies helemaal uit te rekken om hun lengte te meten he, ik zie er echt het nut niet van in.

Ik dacht dat al jaren de lengte niet meer wordt gemeten, maar geschat, maar blijkbaar vergis ik me daarin.

Ik weet van al mijn kinderen geen geboortelengte.
quote:hatsetats schreef op 15 januari 2015 @ 21:02:

Jij als in de moeder danJa,ja,ja, snap ik. Ikzelf zou namelijk veel harder terugslaan. Als die sliep.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven