Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 januari 2015 om 21:33
donderdag 15 januari 2015 om 21:33
donderdag 15 januari 2015 om 21:34
donderdag 15 januari 2015 om 21:37
donderdag 15 januari 2015 om 21:40
quote:eldorado schreef op 15 januari 2015 @ 21:33:
[...]
Ik vind het prima, zeker voor iemand met een nogal zware allergie voor andere vooroordelen Ja, allergie voor vooroordelen van anderen....................... Dat is natuurlijk iets heel anders.
[...]
Ik vind het prima, zeker voor iemand met een nogal zware allergie voor andere vooroordelen Ja, allergie voor vooroordelen van anderen....................... Dat is natuurlijk iets heel anders.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 15 januari 2015 om 21:45
quote:Amaqanda schreef op 15 januari 2015 @ 21:40:
Als je een fiets gaat kopen voor een kind (3), kan je die dan meteen meenemen bij de fietsenwinkel of gaat daar even overheen?
Zou zo zielig zijn als we straks een fiets gaan uitzoeken en hij is er pas na zoon zijn verjaardag.Geen idee, ik deed altijd aan tweedehandsfietsen en die mocht ik altijd meteen meenemen . Maar vraag het voor de zekerheid eens na zou ik zeggen. Mijn eerste rooie fiets (in de tijd dat de dieren nog konden spreken) kregen we in ieder geval meteen mee bij de fietsenboer.
Als je een fiets gaat kopen voor een kind (3), kan je die dan meteen meenemen bij de fietsenwinkel of gaat daar even overheen?
Zou zo zielig zijn als we straks een fiets gaan uitzoeken en hij is er pas na zoon zijn verjaardag.Geen idee, ik deed altijd aan tweedehandsfietsen en die mocht ik altijd meteen meenemen . Maar vraag het voor de zekerheid eens na zou ik zeggen. Mijn eerste rooie fiets (in de tijd dat de dieren nog konden spreken) kregen we in ieder geval meteen mee bij de fietsenboer.