Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 januari 2015 om 12:27
quote:ThunderassMan schreef op 17 januari 2015 @ 11:12:
[...]
Ik ben er nog.
Maar erg veel onderweg naar/van/door werk. Lees: in hele lange files met zoutzuur staan en bonus/malusgesprekken op hoofdkantoor.
Ja, 't was dolletjes qua files de afgelopen twee weken
Het voelde regelmatig als een test of ik nog wel echt naar mijn werk wilde, zo op het laatst.
[...]
Ik ben er nog.
Maar erg veel onderweg naar/van/door werk. Lees: in hele lange files met zoutzuur staan en bonus/malusgesprekken op hoofdkantoor.
Ja, 't was dolletjes qua files de afgelopen twee weken
Het voelde regelmatig als een test of ik nog wel echt naar mijn werk wilde, zo op het laatst.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 januari 2015 om 12:29
quote:Thordis2.0 schreef op 17 januari 2015 @ 11:34:
[...]
Oh echt? Zou ook kunnen, maar dan haal ik haar door de war met iemand anders waarvan ik altijd dacht dat het een vrouw was, maaf die een man bleek te zijn.
Ik kan even niet op de nick komen, maar er was een erg bekende forummer waarvan iedereen jarenlang dacht dat het een vrouw was, en dat bleek ook een man te zijn.
Overigens weet ik van minstens één forummer dat het een man is, maar die zich voordoet als vrouw.
[...]
Oh echt? Zou ook kunnen, maar dan haal ik haar door de war met iemand anders waarvan ik altijd dacht dat het een vrouw was, maaf die een man bleek te zijn.
Ik kan even niet op de nick komen, maar er was een erg bekende forummer waarvan iedereen jarenlang dacht dat het een vrouw was, en dat bleek ook een man te zijn.
Overigens weet ik van minstens één forummer dat het een man is, maar die zich voordoet als vrouw.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 januari 2015 om 13:23
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 januari 2015 @ 12:29:
[...]
Overigens weet ik van minstens één forummer dat het een man is, maar die zich voordoet als vrouw.Yes, met strakke oneliners altijd
[...]
Overigens weet ik van minstens één forummer dat het een man is, maar die zich voordoet als vrouw.Yes, met strakke oneliners altijd
Je bent zelf een theepot
zaterdag 17 januari 2015 om 13:37
zaterdag 17 januari 2015 om 13:50
zaterdag 17 januari 2015 om 14:20
quote:Fangtasia schreef op 17 januari 2015 @ 14:02:
[...]
Dat lees ik er niet in. Wel bizar om er even bij stil te staan. Wat is in een paar jaar tijd de wereld veranderd Daar had ik het laatst met zoon over. Dat de wereld de afgelopen 20 jaar in sneltreinvaart veranderd is en dat dat niet voor te stellen is als je er niet "bij" was. En dat ik me afvraag hoe snel de wereld de komende 20 jaar gaat veranderen. Ik kan het nu al nauwelijks bijbenen
[...]
Dat lees ik er niet in. Wel bizar om er even bij stil te staan. Wat is in een paar jaar tijd de wereld veranderd Daar had ik het laatst met zoon over. Dat de wereld de afgelopen 20 jaar in sneltreinvaart veranderd is en dat dat niet voor te stellen is als je er niet "bij" was. En dat ik me afvraag hoe snel de wereld de komende 20 jaar gaat veranderen. Ik kan het nu al nauwelijks bijbenen