Zomervakantie Toscane
maandag 12 januari 2015 om 13:06
maandag 12 januari 2015 om 13:36
Norcenni Girasole. Zwembad is van een zacht anti slip rubber gemaakt in plaats van tegels en niet dieper dan centimeter of 60, ideaal met een kleintje. Ze hebben ook andere zwembaden die wel diep zijn, maar die liggen op een ander deel. Ik zou boeken via vacansoleil in dit geval, die zitten boven en is op loop afstand van dat zwembad. Anders zit je beneden en moet je met een treintje. De caravans met
Park Albatros, is aan de Toscaanse kust. Wat minder te doen in de omgeving maar wel dichtbij het strand.
Park Albatros, is aan de Toscaanse kust. Wat minder te doen in de omgeving maar wel dichtbij het strand.
maandag 12 januari 2015 om 14:10
Ik ben ook op zoek naar een camping met mooie schone huisjes of lodge of safaritent en met goede schone sanitaire voorzienigen. Liefst nog met wc en douche in eigen verblijf, in Toscane. Liefst vlakbij de kust met een fijn strand.
Geen massa-camping, liefst wat kleiner en knusser maar wel 1 met genoeg vertier voor kinderen.
Speeltuin, trapveldje, zwembaden en eventueel restaurant.
Graag ook op redelijke rijafstand van leuke plaatsen, of niet te ver van grotere verbindingswegen om mooie plaatsen te bezoeken.
Hebben jullie voor mij ook nog tips.
Geen massa-camping, liefst wat kleiner en knusser maar wel 1 met genoeg vertier voor kinderen.
Graag ook op redelijke rijafstand van leuke plaatsen, of niet te ver van grotere verbindingswegen om mooie plaatsen te bezoeken.
Hebben jullie voor mij ook nog tips.
woensdag 14 januari 2015 om 09:12
quote:*nightsky* schreef op 12 januari 2015 @ 14:10:
Ik ben ook op zoek naar een camping met mooie schone huisjes of lodge of safaritent en met goede schone sanitaire voorzienigen. Liefst nog met wc en douche in eigen verblijf, in Toscane. Liefst vlakbij de kust met een fijn strand.
Hebben jullie voor mij ook nog tips.Nog verdere suggesties?
Hebben jullie voor mij ook nog tips.Nog verdere suggesties?
woensdag 14 januari 2015 om 19:43
quote:avaminerva schreef op 12 januari 2015 @ 13:06:
Eens met Peertje, ook op Barco Reale geweest (2 jaar geleden) en zeer goed bevallen.
Hele fijne mooie, schone camping, vriendelijk personeel, veel te doen voor kinderen (leuk animatieteam iedere avond, ook voor volwassenen). Zwembad is heerlijk, met prachtig uitzicht omdat je op berg zit.
Aanrader!+1 leuke camping. Lekker ijs ook
Eens met Peertje, ook op Barco Reale geweest (2 jaar geleden) en zeer goed bevallen.
Hele fijne mooie, schone camping, vriendelijk personeel, veel te doen voor kinderen (leuk animatieteam iedere avond, ook voor volwassenen). Zwembad is heerlijk, met prachtig uitzicht omdat je op berg zit.
Aanrader!+1 leuke camping. Lekker ijs ook