Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel benieuwd Rasa! En ik hoop echt dat je afleiding hebt kunnen vinden vandaag!

Succes met je foute man vanavond Renske!

Ik voel me best even zielig....zaterdagavond, single en kinderloos...en ik heb niks te doen....
@Rasa; al nieuws?

@Renske; Succes!!

@Ngs; hier nog een, waar zit jij ergens?

@Famke; nee niets gehoord van die harde, helemaal prima. Zit te twijfelen of ik hem gewoon zal ontmatchen op Tinder, aangezien we elkaars nummer toch niet hebben. Beetje hard wellicht. Nog niets gehoord van still man! Is geloof ik morgenavond ook pas terug van vakantie. Expat man nog niets gehoord! Denk dat hij weer veel te laat gaat appen morgen, dus heb er een beetje een hard hoofd in.

Wat goed dat je gewoon afkapt! Ik durf dat nooit zo goed, bang dat ik dingen afsluit waar ik later spijt van krijg.

Wbt FWB; die is zwaar geïrriteerd met me. (zeg je dat zo?) Heeft me gebeld, maar ik niet opgenomen want geen tijd en zin, ik merk aan zijn voicemails en apps dat hij zich kapot ergert, maar zich inhoudt. Hij wil graag bellen om de lucht te klaren, houdt niet van appen, maar ik ben verbaal sterker via het geschreven woord dan irl Afgesproken dat we morgen bellen, dus ik heb nog tijd om m'n gedachten te ordenen.
Gelderland....stukje onder Utrecht...

Mmm....en nu appt foute scharrel ook nog...net nu ik even een ik-voel-me-zo-alleen moment heb... Zou ie het ruiken? Pfff....
Single? Je bent toch niet meer helemaal single ngs?

Ik doe mee met zielig voelen. Foute man laat me zitten, alweer. Woensdagavond was het "Ja ik wil heel graag komen maar je weet hoe dat dan gaat, dan is het zo laat en ik moet morgen vroeg op."Zal ik zaterdag komen? Was dus zijn eigen voorstel. Ik hoorde de hele dag al vrij weinig, dus ik had al een voorgevoel. En nu is hij moe. Heeft wel een medische reden. Op zich ook wel een gegronde reden. Maar waar ik dan van baal: zeg dat dan en ook liefst wat eerder. Maar nee, ik moet er dan weer naar vragen. Vaag gedoe van ja ja ik weet niet en dan uiteindelijk: "Als je iets anders wil doen, moet je het zeggen hoor."Pff...

Naar hem gaan is geen optie ( praktisch kan dat niet) anders had ik dat wel gedaan. Maar wees gewoon duidelijk in wat je wil / vindt.

Ik baal ook omdat ik begin te twijfelen. ZEGT hij dat hij moe is ( als in: hij heeft eigenlijk niet zo zin) of is het echt zo?

Gezien de reden dat ik hem foute man noem verdenk ik hem ervan dat ie gewoon niet zo zin heeft en vooral komt als hij daar eeh BEHOEFTE aan heeft. Precies de reden ook waarom je voor zo'n type geen gevoelens moet krijgen, want als ik nu zou denken: oke, dan komt hij niet, dan was ik nu tenminste niet gepikeerd.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Het voelt idd eigenlijk niet helemaal meer als single Renske!

En grrrrr voor foute mannen!! Wat een eikel Renske! Te moe is echt een stomme smoes!!
Niet helemaal in zijn situatie ngs, maar hij moet wel eerlijk zijn. En ik heb nu niet het gevoel dat ie eerlijk is.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
http://www.viva.nl/sex-en ... nden-wijs-vaker-dates-af/

:D

Ik ben wel toe aan een relatie, maar alleen met de juiste ;) En daarnaast mag ik toch ook best lol hebben.. Ook geen zin om mijn vrije zaterdagavonden zielig alleen op de bank te zitten.

@Amy, herkenbaar ik ben ook sterker op schrift ;)

Hihi, jij hebt ook een leuke mannenlijst. Die harde, stille man, expat man, fwb. Lekker bezig!

Voel je nu ook iets voor ze allemaal.. of hoe gaat dat bij jou?

@Renske, aah echt een foute man dus!

Ik doe met jullie mee hoor.. zielige zaterdag today! Boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Haha, nee voel me vandaag best goed eigenlijk. Lekker geshopt.
@ngs; net te ver weg En ja, ik ben ervan overtuigd dat mannen dat kunnen ruiken op de een of andere manier. Dat soort dingen gebeurt mij ook zo vaak.

@Renske; klote. Zo rot om je zo kort van te voren te laten zitten. ZEG het dat gewoon.

@Maka; was het maar zo haha. Harde man is na 1 date exit. Geen gevoelens. Expat heb ik nog niet ontmoet; dus helemaal neutraal. Stille man zal het werk moeten gaan doen als hij een date 3 wil, niet echt gevoelens, al vind ik hem wel interessant.

Denk dat er trouwens zeker wel waarheid zit in het artikel van je link.
Haha! Jammer Amy! Maka, waar zit jij ergens?

Ergens heb ik wel zin in foute scharrel vanavond...maar het voelt heeeel slecht tegenover mr. date 4....
Ok, maar interessant, kán nog wel gevoelens op gaan leveren voor jou? (@amy)

Hebben jullie vooraf bij foto's al kriebels bij een nieuwe date, of helemaal niets?

Meestal voel ik bij de foto's namelijk al iets. Is dat er niet, dan irl meestal ook niet.. Maar vind het ook zowat om het om die reden al af te blazen, als ik m verder wel interessant of goed uitziend vind.
Ik zit ook een heel eind van Utrecht/Gelderland af ;)

@Ngs, ligt eraan wat je van plan bent met foute scharrel.. Ik vind dat je het bij een 4e date ook niet echt kunt maken om een ander tussendoor te hebben. Maar alleen gezellig en verder niets.. ;)
Nou ja, kriebels...ik vind iemand op een foto aantrekkelijk of niet... De kriebels komen pas als ik hem in het echt ontmoet heb....
@Maka; Ja, al zal hij wat meer zijn best moeten doen want ik heb mijn mannen graag wat assertiever, maar hij heeft wel potentie.

Kriebels vooral heb ik eigenlijk vrijwel nooit. Misschien date ik wel een beetje te veel, maar ik hou mezelf altijd voor dat ik ze misschien wel helemaal niet leuk vind, of andersom, en dat helpt. Bovendien leert de ervaring dat iemand irl zo anders kan zijn dat ik er ondanks een aantrekkelijk uiterlijk toch nog op af kan knappen.
Aantrekkelijk betekent bij mij kriebels, denk ik. Goed uiterlijk niet perse. Verschil tussen knap en lekker, denk ik? Al is daar niet echt een grens tussen. :->.
Daar ben ik ook weer, voorlopig mijn laatste egopost. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik op dit soort dagen de deur uit moet. Ik ben dus lekker naar de duinen gegaan. Me-time! Van lopen in de buitenlucht ga ik me altijd beter voelen. Vlak voor vertrek een app eruit gegooid naar Kerstman en daarna mijn telefoon diep in mijn rugzak gestoken. Heel verstandig, want hij bleef inderdaad lang stil.

Na het wandelen met een vriendin in de kroeg afgesproken. Toen ik daar op haar zat te wachten, kwam zijn app binnen. Het hoge woord eruit: hij had teveel twijfels. Hij vond me leuk, voelde ook wel iets, maar wist niet of hij nog verder wilde. Hij zou later nog uitgebreider reageren. Ik heb hem laten weten dat ik er niet veel anders in sta, maar dat ik het zelf voorlopig nog wel het voordeel van de twijfel zou willen geven. Het komt bij mij vrijwel nooit voor dat ik überhaupt iets voel voor een man die me ook nog relatiemateriaal lijkt. En ook al staan we niet in vuur en vlam voor elkaar, ik vond het wel steeds leuk om hem te zien (alleen gisteren dan iets minder). Maar er is ook zeker wat voor te zeggen om het hierbij te laten. En als zijn beslissing te lang op zich laat wachten, hak ik zelf die knoop wel door.

Voel me inmiddels een stuk beter. Het uitwaaien en de kroeg hebben geholpen. En ik ben ook blij dat ik nu weet wat er aan de hand is. Ik laat hem nu maar even. Heb er ook al een stuk meer vrede mee als het hierbij blijft. Ik heb gelukkig genoeg leuke dingen in mijn leven om me op te richten. Ik denk dat ik mannen voorlopig maar even laat voor wat ze zijn.
Rasa; fijn dat hij een eerlijk antwoord heeft geschreven, en ik vind het knap van je hoe je erin staat. Je komt relaxed over. Ik ben benieuwd naar zijn verdere uitleg.
@Rasa, fijn dat hij wel zo eerlijk is om dat toe te geven, maar niet leuk.. Ga je nog afwachten of de knoop doorhakken?

@Amy, en je FwB.. voel(de) je daar iets voor?

Ik vind sex (helemaal) zonder gevoel namelijk echt saai.. dan hoeft het voor mij niet.
@Maka; jazeker, maar het benefits gedeelte is alweer een tijd voorbij. Het gewoon friends zijn gaat goed (het huidige issue daar gelaten) en mijn gevoelens voor hem op enig ander gebied liggen alweer geruime tijd rond het vriespunt.

Maar ja, ik heb hem in het begin erg leuk gevonden. Een volledige verliefdheid was het niet, maar gevoelens waren er zeker.
@Amy, thanks! Ik realiseer me geloof ik weer dat mijn leven alleen eigenlijk wel heel fijn is. Dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk zou vinden als er een man bij zou komen, maar dat gaat in mijn geval altijd gepaard met twijfels en gedoe. Wederzijdse verliefdheid, ik heb het gewoon nog nooit meegemaakt. Misschien is hierin berusten en ondertussen genieten van de andere dingen in mijn leven eigenlijk wel een stuk relaxter dan dat Gebed zonder End dat internetdaten heet. Het is ook een beetje moedeloosheid hoor. En ik kruip weer terug mijn comfortzone in.

@MaKa, als het me te lang duurt, hak ik inderdaad zelf de knoop door. Wanneer ik het 'te lang' vind, weet ik niet zo goed van tevoren, maar dat zou best al eens morgenavond kunnen zijn. Ik merk namelijk dat ik (mede uit zelfbescherming) er vandaag al in aan het berusten ben dat het klaar is met Kerstman. Door het in mijn hoofd al zoveel mogelijk af te sluiten, kan ik mijn aandacht weer makkelijker op andere dingen richten.

Wel fijn trouwens, al jullie reacties!
@Rasa; dat wederzijdse heb ik ook nooit meegemaakt, maar ik geloof graag dat het nog wel een keer gaat gebeuren. Ik vind mijn leven alleen fijn, maar ik moet er niet aan denken om ook alleen dood te gaan, om het maar even cru te zeggen. Het is vaak ook wel een gebed zonder eind, en moedeloos word je er zeker van. Maar goed, zonder dat gebeurt er ook niets.
Ik heb ook nog maar 1x echt wederzijdse liefde gekend, tijdelijk met mijn ex. Al was t bij mij meer verliefdheid en bij hem liefde.

Maar het is denk ik niet erg als het bij de een (of allebei) moet groeien. Als je maar wel bij elkaar past..

Eigenlijk best iets zeldzaams dus.. toch raar dat er zoveel koppels zijn
Hallo allemaal,

Ook hier even een berichtje van iemand die ook alleen op de bank zit op een zaterdagavond maar voel me wel een stuk beter dan afgelopen dagen en vind het ook niet erg meer om alleen te zijn. Soms heb je van die buien dat je er van baalt dat je alleen bent en dan ineens zijn ze voorbij en realiseer je je dat je leven toch niet zo slecht is alleen omdat je vrijgezel bent.

Rasa: wat jammer voor je dat hij twijfelt over zijn gevoelens, het leek zo veelbelovend. Maar inderdaad, het leven is zo slecht nog niet, dan maar een beetje genieten van het leven.

Famke en Winkje: dank voor jullie begrip, ik weet dat iedereen wel es door zon stadium gaat, daarom is zon forum met iedereen hier die het zelfde schuitje zit ook erg fijn.

Na alle verhalen hier over Tinder dacht ik eens te gaan kijken hoe dat is, maar ik snap er weinig van...kan iemand me er iets meer over uitleggen? En ik hoor meerdere mensen hier over okc, wat is dat?
Ik heb een tijdje geleden internet dating ook een kans gegeven, heb via internet ookal 2 relaties gehad maar de meeste afspraken staken toch vaak tegen. Ik ben momenteel 1x op date geweest met iemand, een maand geleden. Ik hoorde hem vaak via FB maar nu de laatste tijd hoor ik hem bijna niet, nu zitten er 4 weken tussen onze 1ste en eventuele 2de date. Normaal hadden we vanavond kunnen afspreken, hij had nog werk maar ging extra doorwerken zei hij. Nu het puntje bij paaltje komt heb ik al 3 berichten gestuurd en heb ik nog altijd géén bericht terug gekregen. pff lafaard, zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt. raar genoeg weet ik niet hoe het komt dat hij zo veranderd is, 1ste date ging super goed, hadden al langer gebleven dan afgesproken en kreeg ook nadien smsje dat hij het heel leuk vond en we niet te lang mochten wachten voor de 2de date. En dan nu dit, en moest het nu de eerste keer zijn dat hij zegt dat we zouden afspreken was het niet erg als hij eens afzegt of zelfs helemaal niets zegt, maar het is al de 3de keer. Onze 2de date was normaal 2 weken geleden en toen dezelfde dag zei hij een uur of 2 van tevoren af omdat hij langer moest werken. Ik ben het zat met zijn smoesjes, eruit die handel! :( Er zullen vast nog wel eerlijke mannen zijn maar waar zitten die hé ;)
nevermind: ik heb er ook zo'n hekel aan als mannen niks zeggen, als je geen interesse hebt, prima, geen probleem maar zeg het dan gewoon................mannen....grrrr
Ik heb daarnet een bericht gehad dat het werk af was en dat hij moe was. Zegt genoeg hé ...

Mannen, je kan niet mét maar ook niet zonder haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven