Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Bieb2.0 schreef op 17 januari 2015 @ 19:26:

Even graven in mijn geheugen hoor.

Linaisa was die zuigerT.

En Larva was toch oké? Was zij dat van al die negerzoenen eten? Die vond ik leuk.

Beetje typische humor.

Eigenlijk een beetje als M Is Larva niet meer teruggekomen? Zij was idd die van de negerzoenen.
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb geen idee wie Piep eerder was. Maar dat weet ik meestal niet van teruggekeerde permas.
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:23:

Gelukkig heeft nog steeds niemand door wie ik was.

Echt hè. Normaal vind ik forummers met een nickname zoals jij had helemaal niks.

Gelukkig heb je je naam veranderd
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 19:24:

Oh heeft Pielemuis weer een ban? Terecht ook. Hij zat te vervelen in een topic over een vriendin die ook wel eens een vrouw wilde. En nee, ik heb hem niet gestaft maar ik heb me wel flink zitten ergeren.Zag meerdere mensen aan hem ergeren. Vond hem eerlijk gezegd hilarisch. Weet niet of jullie dat Vlaams programma Exotische Liefde kennen (een paar jaar terug). Piep deed me denken aan Johnny
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Larva kon ook niet quoten. Dat zou zo opvallen als die terug is onder een andere naam.
Ik snap er geen hol meer van hier
Er miauwt een krolse kat door je brievenbus,. mraauw
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:28:

Ik heb geen idee wie Piep eerder was. Maar dat weet ik meestal niet van teruggekeerde permas.Als ze nou gewoon dat bantopic niet jarenlang hadden opgedoekt had ik het wel geweten .
quote:Bieb2.0 schreef op 17 januari 2015 @ 19:28:

[...]

Echt hè. Normaal vind ik forummers met een nickname zoals jij had helemaal niks.

Gelukkig heb je je naam veranderd Sssssst! Je verraadt me nog!
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:26:

[...]

Nee, staffen om wat mensen zeggen doe ik hoogst zelden.

Alleen als het (voor mij) echt te ver gaat.

Verder ben ik vooral fan van de negeerknop. Zo heerlijk rustig lezen en veel beter voor de sfeer.
quote:Bieb2.0 schreef op 17 januari 2015 @ 19:29:

Lava kon ook niet quoten. Dat zou zo opvallen als die terug is onder een andere naam.Idd, dat was ik vergeten, die herken je onmiddellijk.
Miauw mevrouw! Voor jou
quote:Bieb2.0 schreef op 17 januari 2015 @ 19:32:

[...]

Verder ben ik vooral fan van de negeerknop. Zo heerlijk rustig lezen en veel beter voor de sfeer.Ik heb niemand onder de negeer, maar kan (vind ik zelf) best goed mensen zo negeren. En soms is het stiekem ook wel leuk om je een beetje te ergeren.
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:32:

[...]Sssssst! Je verraadt me nog!Nee joh, niemand herkent jou. Je ben nog helemaal underkoffer.
Jammer dat je mijn opmerking negeert Feeksje.
Die negeer werkt niet voor mij. Ik heb hem nog nooit gebruikt maar er staat dan toch: bericht weergeven? Of zoiets als die forummer dan wat plaatst? Dan zou ik altijd het bericht open klikken
Feeks wie ben jij?
Bij een beetje ergeren heb ik ook geen knop nodig.

Maar er zijn er die ik gewoon echt niet trek
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:34:

[...]

Ik heb niemand onder de negeer, maar kan (vind ik zelf) best goed mensen zo negeren. En soms is het stiekem ook wel leuk om je een beetje te ergeren.Ja, dat. Ik ben heel goed in negeren-zonder-knop als mensen iets schrijven wat me echt zou kunnen raken, maar als het bij een beetje gezellig ergeren blijft wil ik ze niet eens negeren.
quote:Bieb2.0 schreef op 17 januari 2015 @ 19:32:

[...]

Verder ben ik vooral fan van de negeerknop. Zo heerlijk rustig lezen en veel beter voor de sfeer.

Heb het ooit eens 1 keer gedaan, staffen om wat mensen zeggen. Was bij Shaniqua (of hoe je het schrijft). Was het toen echt zo beu, bleef ik beleefd, begon zij iedereen te beledigen. Heb dat toen eerst eerlijk gemeld dat ik ging staffen.

Heb er eerlijk gezegd geen spijt van, want sindsdien komt ze niet steeds met die rascistische zever af.

Negeerknop gebruik ik niet. Viva forum is net een reality show mi. Leuk om je te ergeren en tegen je scherm te schreeuwen, maar toch kun je niet wegkijken
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik herken ook niemand na een nickchange. Zo schijnt scamp, die ik altijd een leuke forummer vond, ook al weer terug te zijn. Geeen idee wie dat nu zou moeten zijn. Ik herken mensen alleen als ze of heel herkenbaar schrijven of als ze zelf hints geven na hun vorige nick.
quote:Star schreef op 17 januari 2015 @ 19:36:

Feeks wie ben jij?Ja dat vroeg ik ook al
quote:doornroosje9 schreef op 17 januari 2015 @ 19:35:

[...]

Nee joh, niemand herkent jou. Je ben nog helemaal underkoffer.Dat was toch ook een nick underkoffer? Of vergis ik me nu?
quote:Amaqanda schreef op 17 januari 2015 @ 19:36:

Die negeer werkt niet voor mij. Ik heb hem nog nooit gebruikt maar er staat dan toch: bericht weergeven? Of zoiets als die forummer dan wat plaatst? Dan zou ik altijd het bericht open klikken En als je dan 3 x open geklikt hebt en er is 3 x bevestiging van terecht onder negeer ben je er zo klaar mee ik kan dat heel goed laten.
Is scamp terug?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven