Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:Rasa* schreef op 17 januari 2015 @ 21:33:

En wanneer gaat het nou helemaal mis? Of gaan ze aan biodanza doen ofzo?
Beddengoed moet je altijd eerst wassen! Anders gaat de pap er niet uit (of zei alleen mijn moeder dat)?
Ik was het ook niet tenzij het stinkt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De pap?
Oei even de koffers dragen van je gasten mag ook wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Aan zijn bezwete shirts te zien heeft hij de kamer zonder airco geboekt...
Ja, dat zei ze echt. Als je beddengoed of theedoeken gelijk gebruikt, dan voelen ze nog zo naar dat vieze bruine ribbeltjeskarton. Maar goed, ik ben niet wijs.
En tegen de gasten klagen hoe lang je bezig bent met alles kan natuurlijk ook niet.
Ik zou op vakantie helemaal geen zin hebben in hun geklaag over ditjes en datjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:barbaracartland schreef op 17 januari 2015 @ 21:38:

Ja, dat zei ze echt. Als je beddengoed of theedoeken gelijk gebruikt, dan voelen ze nog zo naar dat vieze bruine ribbeltjeskarton. Maar goed, ik ben niet wijs.

Theedoeken was ik wel eerst anders drogen ze niet.
Het zijn gasten, geen vrienden.
quote:barbaracartland schreef op 17 januari 2015 @ 21:38:

Ja, dat zei ze echt. Als je beddengoed of theedoeken gelijk gebruikt, dan voelen ze nog zo naar dat vieze bruine ribbeltjeskarton. Maar goed, ik ben niet wijs.Dat valt best mee hoor
Schattig
Doe maar lekker gek! Een stukkie fruit bij het ontbijt... Wat een luxe!
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 januari 2015 @ 21:39:

Ik zou op vakantie helemaal geen zin hebben in hun geklaag over ditjes en datjes.Nee want dan ga je je ook nog schuldig voelen als je lang natafelt.
Ben je nou boos omdat mensen willen ontbijten? Flexibiliteit is echt handig als je een hotel hebt.
Paniek in de palapa
Het is wel Hollandsche burgertruttigheid to the max hè? Je verwacht elk moment dat ze de spruitjes op gaat zetten...
Nee, niet de thee van die andere mensen!
Hoeveel korting zouden ze krijgen om dat te zeggen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 januari 2015 @ 21:39:

Ik zou op vakantie helemaal geen zin hebben in hun geklaag over ditjes en datjes.precies, dat moeten ze nog even afleren
Heuptasje!
Is het ontbijt nou inclusief? Ik vind het erg goedkoop.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
De droogmolen weer en ze moet precies hetzelfde doen als thuis, die arme ziel.

Je hebt van die vrouwen die doen alles wel, maar ze klagen er de hele dag over. Kan ik niet zoveel mee. Ik doe het gewoon niet.
quote:Rasa* schreef op 17 januari 2015 @ 21:41:

Het is wel Hollandsche burgertruttigheid to the max hè? Je verwacht elk moment dat ze de spruitjes op gaat zetten...Nou hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven