Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:*Ginger* schreef op 17 januari 2015 @ 21:44:

Ik zit van alles te typen, weer te wissen, weer te typen. Ik kom niet echt goed uit mijn woorden, het komt er maar niet te staan zoals ik bedoel.

In ieder geval: het is genoeg geweest, keuze is aan hem straks: to psych or not to psych. En als het laatste zijn keus is, moet het maar klaar zijn.Lijkt me een goeie. Vier jaar lang in de shit lijkt me rijkelijk lang genoeg, en uiteindelijk ligt de beslissing toch bij je man.

Ik zit van alles te typen, weer te wissen, weer te typen. Ik kom niet echt goed uit mijn woorden, het komt er maar niet te staan zoals ik bedoel.

In ieder geval: het is genoeg geweest, keuze is aan hem straks: to psych or not to psych. En als het laatste zijn keus is, moet het maar klaar zijn.Ik hoop dat hij kiest voor to psych. In ieder geval veel sterkte voor jou Ginger!
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 21:41:

[...]

Haha, ik wist het wel hoor!

(omdat je het zelf hebt verteld )Als ik weer eens iemand aan het zoeken ben, stuur ik jou een PB.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Maackii schreef op 17 januari 2015 @ 21:23:

Ennn wat als larva nu ketller was en ketller nu maackii??Goh.....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Sommige mensen zijn echt heul heul heul herkenbaar.

Maar ik zou het na een nickchange niet heel leuk vinden als de oude en nieuwe steeds gelinkt werden, al dan niet met vraagteken. Dus dat probeer ik ook niet te doen. Jaaa probéér, I know. Ben soms net een mens.
Stein mocht ik weer onderduiken, en dat gaat zeker weer een x gebeuren, net als jij ooit weer een 3.0 wordt dan pb ik je.

Toen ik als maackii terug kwam en hier mee ging schrijven waren enkelen wel even anders;)
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 21:42:

Ik denk wanneer iemand hier onomwonden een mening geeft over het huidige onderwerp (net zoals hier soms over andere topics wordt geschreven) hij of zij de hele Napraat-goegemeente over zich heen krijgt. En niet zo'n klein beetje ookDus je wil aangeven dat je iets vind van iets wat hier besproken is maar niet wat?
quote:Maackii schreef op 17 januari 2015 @ 21:44:

Waarom denk je dat hats?

Of ben je ieder aan het voorbereiden zodat er later wellicht gezegd kan worden: "zie nou wel"? Just my 2 cents.. No offenceDat komt dan in jouw hoofd op. Niet in het mijne.
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 21:47:

[...]

Goh.....
quote:StoraHuntur schreef op 17 januari 2015 @ 21:43:

Ik wist dat wel hoor.
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 21:49:

[...]

Dat komt dan in jouw hoofd op. Niet in het mijne.Pfieuw!
quote:Maackii schreef op 17 januari 2015 @ 21:48:

Stein mocht ik weer onderduiken, en dat gaat zeker weer een x gebeuren, net als jij ooit weer een 3.0 wordt dan pb ik je.

Toen ik als maackii terug kwam en hier mee ging schrijven waren enkelen wel even anders;)Is goed schat, ik zie het wel verschijnen.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 21:45:

[...]

Dat denk ik ook. Als hier iemand net zo zou reageren als bij topics over relaties die je soms leest. In de trant van het grapje dat ik eerder maakte.Ja. Als een andere forummer een topic zou openen over dit onderwerp dan zouden er hier vast wat wenkbrauwen worden opgetrokken en pittig commentaar komen.
quote:*Ginger* schreef op 17 januari 2015 @ 21:48:

Sommige mensen zijn echt heul heul heul herkenbaar.

Maar ik zou het na een nickchange niet heel leuk vinden als de oude en nieuwe steeds gelinkt werden, al dan niet met vraagteken. Dus dat probeer ik ook niet te doen. Jaaa probéér, I know. Ben soms net een mens.Moeilijk is dat hè, ik ben ook altijd nieuwsgierig.
quote:Feeksje1977 schreef op 17 januari 2015 @ 21:49:

[...]

Dus je wil aangeven dat je iets vind van iets wat hier besproken is maar niet wat?Nee. Ik stel een vraag. Wanneer ik iets zou vinden had ik dat allang gezegd.
quote:Maackii schreef op 17 januari 2015 @ 21:50:

[...]

Pfieuw!Ja pfiew dat ik biet zulke rare kronkels heb.
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 21:51:

[...]

Ja. Als een andere forummer een topic zou openen over dit onderwerp dan zouden er hier vast wat wenkbrauwen worden opgetrokken en pittig commentaar komen.Ja, en waarom doen we dat niet bij Ginger?

In ieder geval: het is genoeg geweest, keuze is aan hem straks: to psych or not to psych. En als het laatste zijn keus is, moet het maar klaar zijn.Ik hoop dat hij voor de psych kiest, hij kan het verdorie tenminste proberen.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 21:53:

[...]

Ja, en waarom doen we dat niet bij Ginger?

Geen idee.

Edit: maar ik ben dan ook ewn autist, vraag maar aan de psychvandekoudegrond Fangtasia

Ik ben nog bij pagina 9 met het teruglezen, maar dat gedoe met die ava's van Maackii........al mijn vermoedens werden daarmee bevestigd

Nou, weer even verder bijlezen maar
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 21:54:

[...]

Geen idee.Laat maar.
quote:doornroosje9 schreef op 17 januari 2015 @ 21:54:

[...]

Ik hoop dat hij voor de psych kiest, hij kan het verdorie tenminste proberen.Eens
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 21:52:

[...]

Moeilijk is dat hè, ik ben ook altijd nieuwsgierig.Niet alleen nieuwsgierig, maar als ik 'gewend' ben aan een bepaalde forummer en deze gaat weg, dan zou ik het wel fijn vinden om te weten als hij/zij terug is.
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 21:53:

[...]

Ja pfiew dat ik biet zulke rare kronkels heb.Idd!

In ieder geval: het is genoeg geweest, keuze is aan hem straks: to psych or not to psych. En als het laatste zijn keus is, moet het maar klaar zijn.Maar waarom relatietherapie? Hij heeft problemen waar híj mee aan de slag moet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven