Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 januari 2015 om 22:10
quote:DorothyParker schreef op 17 januari 2015 @ 22:06:
[...]
Weet ik, maar heb hier al veel bijnamen gelezen, en weet niet wie hier allemaal posts .
Neem ik de identiteit van 1 van de coolste vrouwen ooit aan, wil niemand haar naam voluit schrijven
En ja, ik weet hoe zielig het woord "cool" klinktOk DorothyParker, ik zal je niet meer Dot noemen
[...]
Weet ik, maar heb hier al veel bijnamen gelezen, en weet niet wie hier allemaal posts .
Neem ik de identiteit van 1 van de coolste vrouwen ooit aan, wil niemand haar naam voluit schrijven
En ja, ik weet hoe zielig het woord "cool" klinktOk DorothyParker, ik zal je niet meer Dot noemen
zaterdag 17 januari 2015 om 22:13
zaterdag 17 januari 2015 om 22:15
quote:*Ginger* schreef op 17 januari 2015 @ 22:12:
Hè, je hart luchten is fijn, dit bespreek je toch niet zo makkelijk in je RL.
Ladies, voor jullie
Is er nog ergens iets om van te huilen van het lachen? Voor mijn variatie deze avond? Ik vertrek is soms erg grappig (maar meestal meer een beetje tragisch) en net afgelopen (uitzending gemist). Moet wel vaak lachen om Graham Norton.
Ladies, voor jullie
Is er nog ergens iets om van te huilen van het lachen? Voor mijn variatie deze avond? Ik vertrek is soms erg grappig (maar meestal meer een beetje tragisch) en net afgelopen (uitzending gemist). Moet wel vaak lachen om Graham Norton.
zaterdag 17 januari 2015 om 22:16
zaterdag 17 januari 2015 om 22:17
quote:*Ginger* schreef op 17 januari 2015 @ 22:12:
Ladies, voor jullie
Is er nog ergens iets om van te huilen van het lachen? Voor mijn variatie deze avond? Maar als dochter? 4 is moet ze er toch ook onderhand wat van meekrijgen?
Ladies, voor jullie
Is er nog ergens iets om van te huilen van het lachen? Voor mijn variatie deze avond? Maar als dochter? 4 is moet ze er toch ook onderhand wat van meekrijgen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 17 januari 2015 om 22:19
quote:Honeymoonquiz schreef op 17 januari 2015 @ 22:15:
[...]
Ik vertrek is soms erg grappig (maar meestal meer een beetje tragisch) en net afgelopen (uitzending gemist). Moet wel vaak lachen om Graham Norton.Ik dacht altijd dat dat 'ik vertrek' topic hier ging over de grootse aankondiging van iemands anonimisatie
[...]
Ik vertrek is soms erg grappig (maar meestal meer een beetje tragisch) en net afgelopen (uitzending gemist). Moet wel vaak lachen om Graham Norton.Ik dacht altijd dat dat 'ik vertrek' topic hier ging over de grootse aankondiging van iemands anonimisatie
zaterdag 17 januari 2015 om 22:20
zaterdag 17 januari 2015 om 22:20
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2015 @ 22:19:
[...]
Ik dacht altijd dat dat 'ik vertrek' topic hier ging over de grootse aankondiging van iemands anonimisatie
Ook altijd leuk trouwens dat soort topics
[...]
Ik dacht altijd dat dat 'ik vertrek' topic hier ging over de grootse aankondiging van iemands anonimisatie
Ook altijd leuk trouwens dat soort topics
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!