Geheime liefde?

02-08-2008 19:49 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik drop hier mijn verhaal maar eens, hoop dat ik er wijzer van wordt, na jullie reacties, want ik weet echt niet hoe ik nu verder moet. Heb mezelf in een lastige situatie geholpen, dus niet zo mooi!

Ik heb een relatie van 5 jr. en ik woon sinds 1.5 jaar samen met mijn vriend. Helaas is er bij ons nu al de sleur toegeslagen. Ik heb er vaak met hem over gepraat, dat ik meer leuke dingen wil ondernemen enzo, maar hij vindt het wel goed zo en gaat zijn eigen gang. Toch houd ik van hem en ik zou hem en ons huisje waar we allebei hard aan gewerkt hebben voor geen goud kwijt willen....maar....

Ik ben vreemdgegaan met een collega :-s. Het flirten is ietwat uit de hand gelopen en ik heb me mee laten slepen door mijn verliefdheid. We hebben nu 2 x afgesproken. Hij zit er trouwens ook mee, heeft ook relatie van een aantal jaar. We willen allebei verder met onze huidige partners, maar kunnen elkaar echt niet missen en uit onze gedachten wissen. Nadeel is dat we elkaar ook nog eens elke dag zien op het werk. Als het alleen lust was geweest, zou het handiger zijn, maar de gevoelens spelen nu ook aan beide kanten een grote rol. Ik ben stapelgek op hem. Hoe kun je nou van 2 personen houden? Ik begrijp er niks meer van.

Heeft iemand ervaring met een soortgelijk iets? Hoe gaan jullie er mee om?

Liefs,
Ervaring niet en dus hoef ik er ook niet mee om te gaan. Maar zeg nou eens echt......de sleur is nu al toegeslagen en hij gaat volledig zijn eigen gang. Dus is er geen sprake van Aandacht, Bewondering, Verwondering en Respect en Vertrouwen is al helemaal ver te zoeken. En zijn dat nu niet de pijlers waar het om gaat......... Weet je zeker dat je niet gewoon bang bent om dat mooie huisje kwijt te raken waar je zo hard voor hebt gewerkt?
anoniem_70078 wijzigde dit bericht op 02-08-2008 19:58
Reden: Typo
% gewijzigd
Hoi secretlove,

moeilijke situatie.

Ik weet niet naar wat voor tip je op zoek bent? Iemand die je verteld dat het oke is?

Heel eerlijk: hier kun je niet mee doorgaan. Je moet knopen doorhakken.

Ik weet hoe het voelt om na een jarenlange relatie in een sleur te zitten en gewoon weer eens aantrekkelijk gevonden te willen worden / spanning ervaren. Heb tijden dat ik ook veel over andere mannen fantaseer. Maar jij gaat wel een hele stap verder ...

Realiseer je dat ook die collega niet altijd spannend zal blijven EN hoeveel verdriet je je vriend hiermee doet. Want als hij hierachter komt heeft dat voor altijd gevolgen. Is dat het waard voor jou?
heej had jij net ook niet dat andere topic geopend vn genieten van vreemdgaan?

Of lijkt t toevallig beetje op elkaar?
Nee dat was iemand anders
oh ok ;)

Toeval dus ;)

Maar ik denk ook hetzelfde als Happy_me. Je hebt je huisje mooi klaar en ja dat zou balen zijn als je dat nu weer op moet geven zeg maar. Want ik denk dat je relatie zo niet lang meer leeft. Aangezien hij het zo prima vind maar jij niet.

Jij zoekt t niet voor niks buiten de deur.
Het lijkt erg op het verhaal van het andere topic ( jaja, ik was nog net op tijd om het te lezen) alleen de nick is dus anders..
Ik denk toch wel dat t dezelfde persoon is maar dat andere topic met een te herkenbare naam gemaakt ofzo.
Ik begrijp je.

Hier wel met een andere achtergrond.Vorig jaar ben ik ( vrij jong ) plotseling weduwe geworden.

Er zijn heel veel dingen op me afgekomen,wil ik verder niet op ingaan.

Heb nieuw werk gezocht en gevonden,en daar zag ik HEM opeens lopen.

Vorige week ben ik voor het eerst met hem uitgeweest,helaas heeft hij al 4 jaar een vriendin,waar hij mee samenwoont.

Maar we kunnen elkaar niet loslaten.ik weet dat ik heel verkeerd bezig ben.Weet ook niet of het de spanning is,de aandacht,omdat ik nooit had gedacht dat verliefdheid me ooit nog zou overkomen.

Het is ook best wel sneaky,zo'n geheime relatie op je werk.Ik wil mn baan niet op het spel zetten,maar krijg hem gewoon niet uit mn hoofd.
Hoi ..... (Nou vooruit dan maar..., in het vervolg wel beter uitkijken he?)

Heel vervelend dat je in deze situatie bent 'beland'. Maar ik wil je toch adviseren om een keuze te maken. Je kunt dit niet tot je 80-ste volhouden.

Succes!
anoniem_68377 wijzigde dit bericht op 03-08-2008 10:48
Reden: naamsbekendheid...
% gewijzigd
...
Goed advies, Queenie.
quote:secretlove schreef op 02 augustus 2008 @ 19:49:

Nou, ik drop hier mijn verhaal maar eens, hoop dat ik er wijzer van wordt, na jullie reacties, want ik weet echt niet hoe ik nu verder moet. Heb mezelf in een lastige situatie geholpen, dus niet zo mooi!

Ik heb een relatie van 5 jr. en ik woon sinds 1.5 jaar samen met mijn vriend. Helaas is er bij ons nu al de sleur toegeslagen. Ik heb er vaak met hem over gepraat, dat ik meer leuke dingen wil ondernemen enzo, maar hij vindt het wel goed zo en gaat zijn eigen gang. Toch houd ik van hem en ik zou hem en ons huisje waar we allebei hard aan gewerkt hebben voor geen goud kwijt willen....maar....

Ik ben vreemdgegaan met een collega :-s. Het flirten is ietwat uit de hand gelopen en ik heb me mee laten slepen door mijn verliefdheid. We hebben nu 2 x afgesproken. Hij zit er trouwens ook mee, heeft ook relatie van een aantal jaar. We willen allebei verder met onze huidige partners, maar kunnen elkaar echt niet missen en uit onze gedachten wissen. Nadeel is dat we elkaar ook nog eens elke dag zien op het werk. Als het alleen lust was geweest, zou het handiger zijn, maar de gevoelens spelen nu ook aan beide kanten een grote rol. Ik ben stapelgek op hem. Hoe kun je nou van 2 personen houden? Ik begrijp er niks meer van.

Heeft iemand ervaring met een soortgelijk iets? Hoe gaan jullie er mee om?

Liefs,Uhm, Secret Love, kun je wat met onze tips? Ben benieuwd of je nog iets laat horen?
...
Thanks!

Ik heb er nog eens goed over geslapen en ik ga nu waarschijnlijk ergens anders werken en aan mijn relatie werken! Dat is me toch meer waard

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven