Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 januari 2015 om 14:57
zondag 18 januari 2015 om 15:25
quote:MrsEinstein schreef op 18 januari 2015 @ 13:31:
[...]
Gelukkig mogen we dat in Nederlandse zelf bepalen/kiezen. Ik moest er niet aan denken om überhaupt een echo te laten maken. Vond een bezoek aan de verloskundige genoeg. Toen ik zwanger was, was de 20 wekenecho ook niet vanzelfsprekend. Ik voelde zelf wel hoe de baby lag en had geen bevestiging nodig dat het allemaal in orde was. Mijn schoonzus was tegelijk met mij zwanger en heeft juist heel veel echo's laten maken. Daar keek ze echt naar uit, het stelde haar gerust.Ik ben echoscopiste en zelfs ik vind de meeste echo's overbodig.
[...]
Gelukkig mogen we dat in Nederlandse zelf bepalen/kiezen. Ik moest er niet aan denken om überhaupt een echo te laten maken. Vond een bezoek aan de verloskundige genoeg. Toen ik zwanger was, was de 20 wekenecho ook niet vanzelfsprekend. Ik voelde zelf wel hoe de baby lag en had geen bevestiging nodig dat het allemaal in orde was. Mijn schoonzus was tegelijk met mij zwanger en heeft juist heel veel echo's laten maken. Daar keek ze echt naar uit, het stelde haar gerust.Ik ben echoscopiste en zelfs ik vind de meeste echo's overbodig.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 18 januari 2015 om 15:36