Bamix vs kitchenaid staafmixer?
zaterdag 17 januari 2015 om 18:12
Ik zag vandaag een kitchenaid staafmixer. Mooi! Veel opties erbij.
Nu dacht ik altijd dat 'bamix' de Rolce Roys onder de staafmixers is, dus ben ik opzoek naar ervaringen met de kitchenaid, hij is natuurlijk nog best wel aan de prijs, maar een stuk mooier dan de bamix, vind ik.
Iemand toevallig ervaring?
Nu dacht ik altijd dat 'bamix' de Rolce Roys onder de staafmixers is, dus ben ik opzoek naar ervaringen met de kitchenaid, hij is natuurlijk nog best wel aan de prijs, maar een stuk mooier dan de bamix, vind ik.
Iemand toevallig ervaring?
zondag 18 januari 2015 om 08:57
Wij verkopen bamix in onze winkel! Service is gewoon goed, als er iets stuk is aan het apparaat wordt het altijd vervangen. Bamix richt zich alleen op staafmixers. Het is van een degelijk Zwitserse kwaliteit. Gebruik hem zelf ook al heel wat jaren. Kitchenaid maakt ook top spullen. Gebruik daar de keukenmachine van. Ook onverwoestbaar en mooi design.
For better and worse!!!!
zondag 18 januari 2015 om 18:53
zondag 18 januari 2015 om 20:24
Ik ben zo bang een miskoop te doen met kitchenaid. Of dat het onverstandig is ofzo. Vandaar dat ik neig naar bamix. Maar ik vind hem zo lelijk.. Waar kun je je druk over maken he?
Wat vond je de verschillen tussen bamix en kitchenaid? Waarom zou je de een of de ander aanraden? lastig te zeggen natuurlijk, als je de ene niet verkoopt..
Wat vond je de verschillen tussen bamix en kitchenaid? Waarom zou je de een of de ander aanraden? lastig te zeggen natuurlijk, als je de ene niet verkoopt..
zondag 18 januari 2015 om 20:59
Ktchenaid is natuurlijk een topmerk. Heb er een mixer en een blender van.
Maar de Bamix is echt supergoed voor de allroundklussen. Neemt weinig plek in beslag, ook fijn. Mesjes allemaal los verkrijgbaar, dus alleen daardoor al een goede en onverwoestbare aankoop.
Ik heb die met een deluxe box. Dan zit er nog een apart snijmolentje bij en ook een poederschijf. Daarmee maal je bv. noten tot poeder/meel. Ideaal!
Maar de Bamix is echt supergoed voor de allroundklussen. Neemt weinig plek in beslag, ook fijn. Mesjes allemaal los verkrijgbaar, dus alleen daardoor al een goede en onverwoestbare aankoop.
Ik heb die met een deluxe box. Dan zit er nog een apart snijmolentje bij en ook een poederschijf. Daarmee maal je bv. noten tot poeder/meel. Ideaal!
zondag 18 januari 2015 om 21:24